Keresés

• Hasaggymeg

Topikgazda

válasz Wombath #225879 üzenetére

Rossz hallani, sokat járok a Bükkbe (minden évben legalább 1 hét) és ott aztán lennének helyek egy jó kör kijelöléséhez. :F

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

• 6030D

Ármester

válasz Wombath #225879 üzenetére

Nekem tetszett, de csak azért, mert nekem az ilyen pályák "mennek". :D Én az utolsó pillanatig kivártam a nevezéssel, a tavalyi sarazás annyira nem tetszett. Az egy jó ötlet szerintem, hogy lehetett úgy nevezni, hogy nem kérek rajtcsomagot, csak rajtszámot, így 3000 Ft-tal olcsóbb volt, nekem meg nincs piros bézbólsapim, pár szórólapom meg kutyafogtisztító jutalomfalatom (nehéz szponzort találni, na...). Ja, meg nem kaptam tésztát (büfében egész jóképű hotdog és hambi volt 750-900 Ft-ért, bár nem kóstoltam). Persze így is 7000 Ft a nevezés... ilyen ez.
    Tervek nem voltak, nem edzettem, csak néha tekertem egy-egy hosszabbat, illetve fogytam további 1 kg-ot csak úgy :DDD. Érjek körbe, ne jöjjön a kalapácsos ember, és ha lehet, akkor 3 órán belül legyek (51 km/1300m). Tavaly a sárban 3:25-öt mentem.
    Úgy terveztem, hogy együtt megyek az egyik haverommal (edzőm, szerelőm...), idén nagyon jól megy, CRK-n simán elment mellettem, csak egy görcs miatt megállt és akkor megelőztem.
    Elindultunk, az említett aszfaltos mászás (4,4 km/270m/21 perc) tényleg nem egy nagy élmény, de legalább van hely, rendeződni tudnak a sorok, nem úgy, mint CRK elején, amikor az első 2 km-en nyélen menő jampik leszállnak tolni, meg kereket kipörgetve esni kelni az első szűk mászásnál. Utána nem sokkal jön az ereszkedés, 10 km / -410m, lehet veretni lefelé, de a Wombath által említett széles dózeres, vagy két aprókavicsos keréknyom közötte fű utakon. Nekem ezek mennek, ide nem kell tudás, csak engedni, had guruljon, meg a kanyarokban ügyesen fékezni, kigyorsítani. Voltak azért meglepetések, néha 20 cm mély vízelvezető árkok futottak keresztben az úton, néha meg csak úgy ott termett egy patak, ami előtt el kell fordulni balra. Nagyon szép akrobatikus mozdulatokkal sikerült a mindenfelé csúszó bringát megfogni, a fékeket tépve (eszembe is jutott a múltheti eszmecsere, hogy akkor ki mivel fékez, na itt volt minden). Második mászáskor utolért a haver, onnantól együtt mentünk, de mondhatni ő húzott, magamtól nem mentem volna ilyen tempót. Utolértünk egy pedelecest, jött egy emelkedő, elkezd vele menni... szuper, itt döglök bele... aztán szerencsére mindenki elkezdett spórolni, úgyhogy pont a határon, de szépen húzott felfelé minket a villany. Lefelében lemaradt, utána utolért, elhúzott, utolértük, lehagytuk. Ezt játszottuk egy darabig, majd jött a "nagy" emelkedő. Ilyen 12 % körüli, 300 m, eleje köves, vége azért jobb. Előtte már mondta, hogy elég jól megyünk felfelé, majd az emelkedő előtt mondta, hogy na most jön az a meredek mászás. Ott toljátok? ... nincs terveben.... ja, az kemény, ott ő nem tud felmenni. :U Utána nem láttuk.
    Mentünk tovább együtt, végre olyan tempót, mint 2-3 éve, jól haladt a szekér, jó volt a kedv, egészen a vége előtti utolsó mászásig, amikor éreztem, hogy a gumibogyószörpben lévő cucc az kevés volt, kell még egy zselé. Kotorászás a zsebben, kirágom, megeszem, visszarak, mert nem szemetelünk, inni is kell rá... és így kell szépen lemaradni egy olyan valakiről, aki okosan megtervezte az evését... :K Ő ment tovább abban a tempóban, én meg onnantól már nem értem fel rá. Általában a versenyek vége lejtő, itt még utol szoktam érni pár embert, de őt nem, a cél előtti utolsó kis huplit is tuti megtépte, én is, de kaptam tőle 26 mp-et.
    2:35 lett az idő, 19,67-es átlag, és egy vigyorgó emberke, akinek megint megjött a kedve a versenyzéshez. :B
    Nem egy single trail pálya az biztos, ez annak jó, aki szereti a gyors veretéseket, mint én (a 10 km lefelén 38-as átlag). Nem kellene ennyi aszfalt, illetve pár átkötő egynyomost tényleg belerakhatnának. Én a régi pályát is szerettem, jó volt a két (különböző) körös megoldás is, legalább látta aki eljött, hogy féltávnál még életben van az ismerőse. Csak akkor volt mellette 5-6 másik verseny, ahol más volt a pálya. Most nincs, vagy ha van, akkor meg olyan, amilyen.

Bocs, hosszú lett, de a kaja témát még ide rakom, mert az is fel szokott jönni, hátha valakinek infó: előtte napi feltöltés nem sikerült valami jól, mert program volt, de vacsira tészta, reggelire tészta. Út közben két szendvics, meg 1,5 liter víz. Bemelegítéshez 0,5 l víz egy zacsis géllel. Egyik kulacsban víz, a másikban 1 tubusos és egy zacsis gél két sótabival. 2 frissítő volt, ott elvettem 1-1 pohár izót. Ez után kellett ennem még egy zacsis zselét. Na, ennyi kaja kell 2,5 óra biciklizéshez. :)