Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz andrisbandi #240682 üzenetére

    Azért általában a forgáspontokkal nem szokott baj lenni gyárilag, persze bármi előfordulhat, én is mindig átnézem nyomatékkulccsal amikor új bringát üzemelek be. Inkább a telókkal, fékekkel kell foglalkozni új bicókon. Ami a forgáspont csapágy cserét illeti, érdemes gyakorolni először kerékagyakon, ott kisebb a hibázás lehetősége. A csapágycsere sokszor igényel némi kreativitást, mert hiába veszel hozzá szerszámokat, adódhatnak olyan szituációk amikor nem passzol a szett, nem fekszik fel rendesen. Ilyen esetekben vékonyabb menetes szárak, ezeket méretre vágva, dugókulcsok, alátétek is előkerülnek. Van amikor a csapágy prés szett, kiegészítve dugókulccsal, alátéttel, vegyesen kerül bevetésre. Érdemes mindig az adott szituációban a lehető legvastagabb menetes szárat alkalmazni, mert minél vékonyabb a szár, annál rugalmasabb és ezáltal könnyebben tud a csapágy elmozdulni a síkjából. Ha nagyon ferdén húzod be a csapágyat, az sokat árthat a fészeknek, főleg egy karbon vázban. A csapágyfészkeket mindig alaposan tisztítani és zsírozni kell. És sajnos vannak szituációk, amikor minimális nyoma marad a préselésnek, mert ahol felfekszik a szerszám, hagy egy kis nyomot. Ettől függetlenül kis odafigyeléssel megoldható feladat egy tapasztaltabb bringásnak. Párszor megcsinálod, utána már álmodból felébresztve is menni fog. :)

    #240752 Hasaggymeg
    Igen, ellentétes a menet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák