-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie1978
aktív tag
válasz Dark Archon #260757 üzenetére
Van egy olyan aspektusa is a dolognak, hogy gyártási költség. Kónuszost nem szükséges olyan pontosan legyártani. Majd beállítod amilyenre akarod. Plusz ahogyan korábban elhangzott, a menet nem tájol. Ennek ellenére tapsikol az egész kerékpáros sajtó a menetes középrészekhez. Az iparist már érdemes pontosabbra megmunkálni. DT azt hazudja magáról pl a 240s agynál, hogy ők úgy építik fel a tűréseket, hogy beépítve fog ideális körülmények között futni a csapágy. Mavic Allroad kerekem az "lazább" megoldást használ. Van benne egy hullámos alátét, ami kiküszöböli az eltéréseket és ad egy előfeszítést a csapágynak.
Ez egy dobd el világ. Nem cél a tartós termék előállítása. Ott van a hátsó váltóm. A rögzítő csavar a váltó testhez van illesztve. Semmi persely, amit kopás estén kicserélhetsz. Dobd el a villanyváltót egy év után. Ez volt az XT Di2-nál és most a SRAM-nál is. -
Lacerta
aktív tag
válasz Dark Archon #260757 üzenetére
Ezredre senki sem, de én speciel akkurátusan 0-ra ki szoktam venni a hézagot.
A mélyhornyú golyóscsapágyaknál meg hézagosztályok vannak, és megsúgom, hogy nem mikronosak.
Fenntartom a véleményem, hogy igazából mindkét megoldást meg lehet köpködni, és jogosan.Az igazán korrekt az lenne, ha ferde hatásvonalú ipari golyóscsapágyakat alkalmaznának, köszörült tengelyeken, de menetes tengelyvégekkel, és a csapágyhézagot anyával tudnád beállítani.
Csak ez helyigényes, nehéz és drága megoldás, a bicikligyártók pedig inkább a monolit megoldásokat kedvelik ( mint a repülőgépipar is ) .
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Autós topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Spórolós topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Ukrajnai háború
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen