-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
r.levente75
addikt
válasz imyourfriend #68257 üzenetére
Az szép, gratula.
-
atok666
őstag
válasz imyourfriend #68257 üzenetére
Ahogy latom most nagyon ra vagy kattanva ezekre az avg speedekre, akkor egy kis szamtan, hogy hol lehetnel megfelelo "celszerszammal" Eleg erdekes szamok
...this test done by German Tour Magazine.
They tested Uwe Peschel with all the different aero bits, and you can see how much drag was cut when each change was made. Once again, I think it's on an indoor velodrome
Required output to maintain 45 kph on a:
Standard road bike, hands on hoods = 465 Watts
Same bike, hands down on the drops = 406 watts
Same bike with aero bars = 369 Watts
Same bike, triathlon position (5.5 cm lower bar, saddle forwards)= 360 Watts
Same bike, as above, with 2 tri spoke wheels = 345 WattsCervelo TT bike with 2 tri spoke wheels = 328 Watts
Cervelo TT bike with tri spoke front & disk rear = 320 Watts
Cervelo TT bike, tri spoke front & disk rear + aero helmet = 317 Watts
Cervelo TT bike, same as above + skin suit = 307 Watts
Cervelo TT bike, same as above, with saddle pushed back 3cm = 293 WattsFrom 465 to 293 watts!! That's obviously a reduction of 172 Watts just from aero stuff...
Atok
-
Stylerr
addikt
válasz imyourfriend #68257 üzenetére
Aktívan sportolsz, vagy "csak hobbi" szinten űzöd, és úgy jönnek ezek az eredmények?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen