-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Sajnos ezzel nem nagyon tudsz mit kezdeni, mint ahogy zoli is írta, tekeredik. Tárcsaféknél amúgy is normális jelenség ha néha cicereg, kanyarokba beleér. Masszív átütős villáknál, vázaknál kevésbé van ilyen jelenség, de még néha ott is előfordul. Azon is múlik mennyire nyomja ki a dugattyú a betéteidet. Ha nagyon kicsi a rés akkor gyakrabban csilingel a tárcsafék. Ha jól le van légtelenítve, elegendő a rés a betétek és a tárcsa között, akkor be lehet úgy állítani, hogy szinte alig érjen bele.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ott vastagon benne lehet a mérés módszere.Sejtem,hogy sokan nem tolják fel rendesen azt a vízmértéket,melyet leírás szerint fájdalomhatárig kellene.
Cathafern...azért a genetika nagyon befolyásolja a természetes hajlékonyságot.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
nagyúr
-
zoli03
őstag
Csak ezeket nem biciklire tervezték, hanem futásra. Más a kijelzőjük, nem adnak hozzájuk sebességmérő szenzort (egyáltalán tudsz venni hozzájuk?), nincs bennük barometrikus magasságmérő, a funkcióik nem biciklizéshez lettek tervezve. Röviden: alkalmatlanok a kerékpározáshoz egy ROX 10.0-hoz képest.
-
nagyúr
-
zoli03
őstag
Na várjál, itt most a korábban linkeltekről van szó. Ne keverjünk ide más, drágább típusokat, mert akkor én is írhatnék olyanokat, amikkel össze se lehet hasonlítani a most említetteket. Még most sem értem, hogy miért jobb egy kis kijelzős karórát felrakni a biciklire, amikor ennyiért kapok normális, biciklire tervezett órát (olyan funkciókkal, amik biciklizéshez kellenek, átgondolt kijelzővel, stb.)
-
-=RelakS=-
veterán
És mit kezdjek futáshoz tervezett cuccokkal kerékpáron? Ráadásul mindjárt kettőn (akkor is, ha a máodik csak hébe-hóba van használva)
Nézegettem a Garminokat is, de azok már a ROX árkategóriája felett voltak.
A Garmin Edge 1000 meg lehet is szép kétszer annnyiért[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Hozzászoktál,neked sem mindig mehetett ilyen fájdalommentesen.Szerintem kiépül a tartóizomzat és nő a tűrőképesség.Hallottam olyanról is aki valami ájronmen szerűt adott fel a hátsója miatt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
Nem rossz, de ez ugyan olyan száraz XC guminak tűnik mind az RR meg a RaceKing. Úgyhogy vagy valami ballonos aszfaltgumi kellene, vagy egy vékony slick (amitől én undorodom mtb-n, de ez egyéni probléma).
csibuka85: próbának fújd fel a hátsót maxra. Bár ha magas vagy, akkor gondolom nem 70 kg, tehát úgysem alacsony nyomáson kellene használni. Legrosszabb esetben zártszelvény.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szjoci
őstag
-
6030D
Ármester
Megelőztek....
A Brunox Fork deo-t szokták ajánlani (de azt is inkább a szimeringek miatt), vagy azt, hogy csak simán töröld le száraz ronggyal takarítás után.
De Te is most vetted a bringád, nem? Ha igen, érdemes lenne elvinned egy szét-/összeszerelésre a telót, mert gyárilag nem mindig az igazi. Nekem pl a szivacsgyűrű be volt gyűrve, és nem is volt rendesen bezsírozva a belseje, 1 év után már látszott kopás a becsúszón. Amióta megcsinálták, szebben is mozog.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
Új cuccoknak össze kell kopni, valószínű túl feszes még a szimering. A rendszeres karbantartás a lényeg, (2000km vagy 1 év) ha sokat sarazol akkor gyakrabban.
Azt se felejtsd el, hogy az RS 30 egy elég alap villa. Az alap levegős villáknál előfordul, hogy kicsit darabos, pláne a megindulás. Ettől függetlenül kipróbálhatod azt a deo-t, de én inkább a gyakori karbantartásban hiszek. Az nem baj, hogy letörölted a becsúszót, le is kell. -
Runner_fxr
Ármester
Ez egy xc gép, itt pont azért sportos az üléspozíció, mert mászásra lett tervezve. Az enduro teljesen más felhasználásra van, ott azért ülsz kényelmesebben mert a meredek lefelékhez tervezik a geot, hogy könnyen hátra tudd helyezni a testsúlyod. XC gépet csak elrontani tudsz mindenféle kényelmi megoldással, és akkor se lesz belőle enduro. Egyáltalán mi volt a célod ezzel a bringacserével? Gyakorlatilag montin belül a két véglet.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Pedig itt a fórumban minden információt megkaptál volna a helyes döntéshez. Úgy emlékszem volt is rólaszó. Azt azért nem olyan nehéz kitalálni, hogy egy merev váz nem olyan lesz mint egy 140-150-160mm körüli fully. Akár annyi is elég lett volna, hogy besétálj egy kerékpárboltba és ráülj egy xc gépre. Azonnal érzed, hogy ez bizony más felhasználásra van. Jók ezek a gépek is, csak más igényt elégítenek ki. Én azt javaslom, ha nagyon úgy érzed mellényúltál, és nem tetszik a bicaj, akkor próbáld azért meg eladni. Akár bontva, úgy jobb árat kapsz érte mint kompletten. Vagy egy csere valami másra. Kereskedőnél ahol van használt, vagy apro. Felesleges kínlódni vele ha utálod.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Az is lehet, hogy találsz olyan embert aki meg pont az AM/Enduroval lőtt mellé, és szívesen cserélne veled az XC-re. Garis, meg Canyon, ami egy kedvelt márka. Egy próbát megér.
szjoci: Úgy láttam, hogy olyan 20-22 körül van egy stans notubes szett. Majd leírom a tapasztalatokat.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Az az árkategória könnyen és jól eladható. Sokan keresnek idehaza ilyen gépeket. Viszont ennyiért csak valami régi fullyt kapsz. Újonnan egy AM/Enduro gép kb 600k-nál kezdődik. A rugós nyeregcsövet meg gyorsan felejtsd is el,az egy trekking alkatrész, meggyaláznád vele szegény Canyont. Széthullik az terepen pillanatok alatt, és nem ér semmit se.
-
6030D
Ármester
Hát ha nagyon rövidíteni akarsz, akkor esetleg az ülést told előre teljesen, tegyél be egy rövidebb stucnit, meg keskenyíts a kormányon (kisebb szögben áll a karod, tehát hátrébb kerülsz).
De ahogy Runner mondja, ezzel csak elrontod a bringa lényegét. De lehet, hogy neked használható marad. A kormányon kívül végül is mindent vissza tudsz alakítani gyárira, ha mégis eladod. Vagy aprózz hozzá egy rövidebb kormányt, akkor a kormányt is vissza tudod tenni.-=RelakS=-: szerintem nem a lánc kenésétől nehéz visszatekerni. Nem inkább a hajtókarban meg racsniban/agyban dermedt meg a kenőanyag?
Nyáron mi néztünk egy olyan eladó Meridát, amit ha hátrafelé toltál, akkor hátrafelé ment a hajtókarja (8-as sor volt rajta, nem fixi ). Dőlt kifelé a kitudja milyen zsír az agyból.ZedMester: már csak azért sem fog rendesen működni, mert a v-fékes felninek a fékező felülete "függőleges" a tárcsásnak meg befelé megy. Attól, hogy állva megfogja, ha rajta van a súlyod, meg sebesség is van, nem lesz normális fékerőd. Eladni később sem fogod tudni, mert szérkopik a felni, látszik rjta, hogy hülyén használtad. És fékpofát is cserélhetsz.
szjoci: köszi.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- DIGI kábel TV
- bambano: Bambanő háza tája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FEJhallgatók
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
- BestBuy ruhás topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs