-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
válasz bedvóter #220169 üzenetére
Ez a "shadow"-nak nevezett megoldás, a montis felépítés mintájára, kevésbé áll ki a váz síkjából a váltó, ezért kevésbé sérülékeny (és "aeró-bb"). Cserébe a kábelvezetés problémás lehet egyes vázak esetén, attól függően hol jön ki a kábel villából. Bár ilyen elálló megoldást még nem láttam, inkább az a jellemző hogy egy rövid, élesen megtört darabbal kell bekötni.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ZavaBalazs
őstag
válasz bedvóter #259744 üzenetére
nem feszül teljesen szét? fékezz rá a kerékre, és lépj a pedálra, úgy be tudod rántani helyre.
#259742Fall-N: nem te beszéltél előbb örömbicajozásról? kell annál nagyobb öröm (nyilván a helyén kezelve), hogy erőfeszítés nélkül megy a 35-ös átlag, mert visz a szél?
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz bedvóter #259744 üzenetére
Összeakasztod a patentszemet az alsó láncvonalnál (így a legkönnyebb), majd átforgatod hátrafelé hogy felső láncvonalon legyen a patentszem, falnak támasztod az első kereket és kézzel ráterhelsz a pedálra, szépen összeugrik.
(Én rá szoktam csak kézzel csapni a pedálra és összeugrik)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen