Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUNNIA1920

    őstag

    Sziasztok!

    Van nekem egy ilyen bringám: [link]. 2011-es modell, mondhatni hogy az egyik legolcsóbb bicikli, ami kapható (volt). Ez akkoriban ha jól emlékszem 35eFt-ba került újonnan. Mivel nem éppen a legminőségibb alkatrészekből épül fel, így megkérdezném, hogy érdemes lenne-e átalakításokat végezni rajta vagy eleve nem ér annyit az egész?

    Amire gondolok: első-hátsó csapágy cserélve lenne ipari csapágyakra, a váltó lekerülne, mivel nem használom és át lenne alakítva egy sebességessé. Gondolom utóbbi hozza magával az új hajtómű-láncot is.
    Nagyjából ilyesmire gondoltam.
    Ha az egész művelet meghaladja a 20-25eFt-ot, akkor nem igazán szeretnék belevágni.

    Köszönöm! :R

    "Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."

  • HUNNIA1920

    őstag

    Sziasztok!

    4 éve vettem újonnan egy Sprint Leopard nevű kerékpárt: [link]
    Múlt héten elvittem egy kerékpár boltba és elég súlyos dolgokat mondtak. A hátsó kerékagy szét van rohadva, tekerés közbe kattog az egész, az első váltó tiszta rozsda illetve egyéb helyeken is, pedig a mosó vízen kívül ez nem sok vizet látott.

    Azon gondolkoztam, hogy érdemes-e illetve lehetséges-e átalakítani egysebességessé?
    Nem hiszem, hogy érdemes lenne új váltókat venni rá főleg valami komolyabbat. Olyat nem akarok ami rajta van, mert az sokat nem ért már új korában sem.
    A másik dolog, hogy sokat nem szeret rákölteni. Ha megoldható az egysebességessé alakítás, akkor az nagyjából mennyibe fog kerülni?

    "Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."

Új hozzászólás Aktív témák