-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pubyy
tag
válasz fireproof #28608 üzenetére
Az új hajtómű lánckerekeivel teljesen más áttételek adódnak, tehát az áttételedben érzett "lyuk" máshova kerülne. Azt írtad stílust is váltottál, erőből tekersz. Ha ez azért van mert erősödtél ( és nem vagy top versenyző akinél 1-2 másodperc is számít ) akkor ez a kis ugrás semmit nem számít. Teljesen felesleges most cserélni.
Az új sornál már inkább venném a 12-25 öt. egyrészt az élettartam miatt, másrészt elég a 25-ös mert a 28/25 el a falra is fel lehet mászni. ( az meg, hogy a 12-28 nem való outira, miért zavar, ha neked úgy jó, másrészt a 34/28 is meglehetősen furcsa, a kis fogszámkülönbség miatt én biztosan nem alkalmaznám) -
pubyy
tag
válasz glacious #28816 üzenetére
tehát részletesen: Olyan hogy hosszabb pedál, nincs. OLyan hogy hosszabb hajtókar Van. A 170 mm-es és a 175 mm-es az elterjedt hajtókarhossz ( országutinál a 172,5-ös is játszik). Magasság függő hogy kinek melyik a jó de tulajdonképpen "amatőr" szinten nem számít sokat. Én 176 cm vagyok, a 175-t használom.
A LÉNYEG: Én sem tudtam eldönteni sokáig milyen gépem legyen, azután egyszer kipróbáltam egy trekkinget ( ami egyénként cross besorolású volt tekintve hogy ez egy Kellys cross volt). A cross gépek gyakorlatilag amolyan öszvérféleségek. Sem országúton nem tudsz vele versenyezni, sem terepen mert mind geometriájuknál mind pedig áttétel és gumiméretüknél fogva alkalmatlanok bármilyen profi versenyzésre. DE a világon a legjobb túragépek. Minden útviszonyok mellett elmennek csak éppen nem verseny-sebességgel. De neked nem is az kell ha jól értettem.
Speciális gépem van mert én raktam össze, ami azt jelenti, hogy nem a szokásos trekking hajtómű van rajta a maga 48-36-26 os lánckerekeivel hanem monti hajtómű 44-32-22 -vel. Hátul a montikra való 11-32-es sor van.
Nos ha kíváncsi vagy rá mit lehet egy ilyen géppel kezdeni, talán csak annyit hogy jártam már vele hegyibringa versenyen ( természetesen szigorúan amatőr szinten pusztán kíváncsiságból) és ezzel szoktam megtenni az éves bringatúráimat is, melyek úgy 6-700 km /6 nap szinten mozognak. Tehát egy ilyen géppel simán lehet menni napi 100 km-es táv felett. A végsebességről annyit hogy a 44/11 nem igazán marad el a versenygépek 52/12- től, természetesen a vastagabb gumi megteszi áldásos tevékenységét és a 30-as feletti tempó nem igazán hétköznapi embernek való vele ( legalább is hosszabb távon) de a 25-30 as tempóval ki lehet menni a világból. Természetesen ha az átlagosnál kicsit jobb fizikummal vagy megáldva lábügyileg, és lusta sem vagy akkor magasabb sebességbeli vágyaid is elérhetőek. -
pubyy
tag
megkérdezhetem milyen lánc bírja nálad az efféle igénybevételt, mert hasonlóképpen használom én is. Eddig Sram pc 971 -t használtam és kb 5 ezreket bírt max. Ha van jobb ötlet, hálás lennék.
-
pubyy
tag
válasz bringasisti #117853 üzenetére
bocs hogy beleszólok, de nézz meg jobban egy szétkapott láncszemet. A bringalánc NEM úgy működik mint egy hagyományos görgős lánc. Itt a görgő a belső lap vállán fexxxik fel, nem ér hozzá a csaphoz.
Spec. nem tudom miért alakították így ki, de ez van.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Jelszókezelők
- Hegesztés topic
- Robotporszívók
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Tanulmányi tapasztalatok a Műszaki Egyetemmel kapcsolatban?
- Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Motoros topic
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest