-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thome
addikt
Üdv!
Érdeklődnék, hogy tud-e valamelyikőtök korrekt szinterezőt Bp-Dunaújváros vasútvonalon, aki viszonylag alacsony áron jó minőséggel szinterez? Semmi extra, matt fekete a cél, vázat + villát (BMX) csináltatnék, már teljesen festéktelenítve van, felvan csiszolva.
Annyi lenne még a lényeg, hogy valami felületkezelést adjon a vázra (acélváz), hogy a porfestékréteg alatt ne kezdjen el rozsdásodni.Egyébként ahol sokat verődik a bicikli a földhöz, van értelme a szinterezésnek? (extrém sportolásra használom, van hogy eldobom a bringát)
Mert a házilagos akrilfestékkel való bohóckodás nem tartós egyáltalán, tehát a kérdés, hogy a szinterezés tartósságra milyen, könnyen leverődik? -
Thome
addikt
válasz Teasüti #6797 üzenetére
Örülnék ha 2 évet kibírna ez a váz még, és az a helyzet, hogy jelenleg nincs festés csak lakk de az nagyon sok és mégis rozsdál mint az állat...
Már így is horpadásos szegény váz, dehát ez van, ilyen ez a popszakma...De ha a szinter ennyire frankó dolog (nem gondoltam hogy ennyire az), akkor egy normális szinterezőt tudnátok ajánlani bp-n és környékén, aki viszonylag korrekt árral dolgozik?
-
Thome
addikt
Egy gyors kérdés vázfestésről:
Homokfúvás + porfestés, vagy felcsiszolom házilag és simán porfestés elég?
Acél vázról van szó. Lakkréteg lényeges vagy sem?
7500ft-ért csinálják itt helyben a vázat + villát, homokfúvással, porfestéssel.
Ha lakkréteget is akarok, akkor még +2500ft...Van egy másik hely ahol 4000ft, de csak porfestés, nincs homokfúvás. Lakk pedig nincs benne az árban.
-
Thome
addikt
válasz Teasüti #7016 üzenetére
Már levan csiszolva gyakorlatilag, csak tettem rá lakkréteget hogy ne rozsdásodjon (de rozsdásodik...)
Szóval ezért kérdezem, hogy a lakkréteg kell-e, vagy sem, fed annyit a sima porfestékréteg, hogy ne rozsdásodjon?
Illetve a homokfúvással legalább tényleg minden cuccot, amit nem vettem észre, kitakarítja. Szóval ha lenne homokfúvás, akkor homogénebb lenne a felület, vagy nem lehetne észrevenni a dolgot? Leginkább a rozsdásodás zavar.
D.Orion: Nem országúti kerékpárról van szó, bmx, ezt pedig jópárszor odaverem az aszfalthoz. Amiatt kellene a porfesték, hogy nagyjából tartós legyen, ne olyan mint a házi sufni (a naptól megolvad a festék/lakk körülbelül...), és lehetőleg védjen a korróziótól, leginkább a hegesztéseknél. Mert elkezdett ott is rozsdásodni, és nem lenne jó, ha összecsuklana a bringa egy mutatványnál alattam.
Szóval mi az amit ajánlotok festéssel kapcsolatban a vázra, annak tekintetében hogy mire is használom a járgányt?
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Sziasztok!
Ismerős tervez venni fixi kerékpárt, újat szeretne, s a keret nagyon maximum 130 ezer forint.
Mit tudnátok ajánlani, azaz miket?Kinézett a velvartban egy ilyet (klikk ide), de szerintem jobb gépet is kapna ennyiért, leginkább az zavar engem, hogy nem ipari csapágyas (fejcsapágy, agyak, ezutóbbiban nem vagyok biztos mondjuk) gépről van szó, emiatt a karbantartása sem a legegyszerűbb, bár lehet tévedek, az én tapasztalataim azok hogy egy zárt ipari csapággyal kevesebb a probléma.
Illetve még annyi, hogy 175-178cm magas, mekkora váz lenne számára az ideális?
Én egész más stílusban mozgok, így ezen kerékpárfajta méreteivel nem vagyok tisztában, hogy mi az ideális (s ebből az okból fakad a kosaras csapágy iránti nemtetszésem is).
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz #48525824 #34696 üzenetére
Azon gondolkodtam hogy én rakok neki egyet össze, mert akkor nem lehet probléma semmivel, épp csak azt nem tudom milyen alkatrészekből, szóval mely alkatrészmárkákat nézegessem, melyek azok amik jók?
Illetve ha találok ipari fejcsapágyas vázat ennyiért (vagy beütős félintegrált csapágyat), inkább azt vegyem? Tapasztalat hogy egy ilyen szerelése 2 perc, egy kosarassal pedig lehet szórakozni, főleg a kerekeknél a kónuszokkal ahogy írod.
(Extrém körökben mozgok, ott a golyós az kb döglik gyorsan)
Illetve létezik olyan váz, melynek a hajtókarháza beütős ipari csapágyas, azaz nem monoblokkos hajtással?
-
Thome
addikt
válasz #48525824 #34703 üzenetére
Hú köszi, ez most sokat segített, van egy irány hogy mi. Semmi extrára nem használná. Csak tekerészne erre arra itt a kisvárosban. Utak szerencsére jók, s szerencsére minden vízszintes, nincsenek nagy dombok.
Nem kellenek fullos cuccok, a srác 75 kiló, és elég higgadt, elpuhult típus, ezért akar valamit csinálni már.
S szerintem 2-3 évig nem szeretne túlzottan rákölteni maximum a kopóalkatrészeket, de ez csak az én fejemből pattant ki, s nem az a lényeg hogy nagyon fullos legyen, csak kényelmesen használható és ne menjen szét alatta egyhamar.
Szerk, használt alkatrészekről beszélünk egyébként?
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz zoli03 #34722 üzenetére
Golyósokkal sok bajom volt, szétment a kosár, ilyesmi
Bár lehet ez a használat miatt volt, illetve a monoblokkos dolog régi truvatives tapasztalatok miatt. Zárt csapágyra gondolok nyilván, de mindenegyes alkaommal hosszú lett volna leírni, ipari csapágyként meg úgy is tudjátok mire gondolok.Szerk félintegrált szettet találtam, 10db ezres.
Maummamut: Köszi, akkor egész olcsón meglesz úszva a dolog, használt alkatrészekhez jó szaglóm van, bár középrészt újat teszek neki bele, azzal nem lehet baj.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz Kickass #34750 üzenetére
Mondjuk pofával esni nem értem hogy lehet, persze nyilván ami megtud történni az megtörténhet, estem már előre 1,5 méteres szintkülönbségbe úgy, hogy a kormánybefogó a heréimet verte, de akkor is ösztönös reflex hogy elfordítom a fejem meg a testem, ezért fura ez.
A sisak meg megfogta az ütés nagy részét. s én sem tudtam teljes mértékben védeni a fejem, szerencsére de így is bevágtam a szemem melletti részt, s ezért érdekes, hogy arccal kaptad el a földet.
És tényleg nem sértegetésnek szánom, nehogy magadra vedd.
Az mondjuk szintén igaz hogy esni is megkell tanulni.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz Kickass #34753 üzenetére
Ez konkrétan olyan váratlanul ért hogy nem tudtad reagálni. Az kicsit más megvilágításba helyezi az esetet. Viszont ne aggódj, nincs olyan "szerencséd" hogy még egyszer bekövetkezzen, én emiatt nem aggódnék. Megbízható kerékpár kell hogy legyen alattad (illetve erős ha tartasz attól hogy szétmegy alattad), egy normális bukó, és nagyon másra nem lenne szükséged. Itt nem te voltál a szűk keresztmetszet, hanem rossz volt a bringa és nem bírta.
De szerintem először csak próbálj ki egy fullface sisakot mielőtt súlyos pénzt tennél egy normálisabb darabba, amit aztán nem hordanál.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Más vizeken mint ami itt a megszokott: egy kis bohóckodás
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen