-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Sziasztok!
Gondolkodom rajta, hogy veszek egy Elops 500 single speed-et a Decathlonból (majd ha lesz belőle, és meg lehet nézni / kipróbálni)
Viszont puding vagyok hozzá, hogy egy fokozattal elmászkáljak Bp-en, szóval kellene egy agyváltó hozzá. Első körben a kickshiftes Sturmey Archerre gondoltam, de kb. azonos áron vannak 3 sebességesek is, de azokhoz már kell váltóbowden is, a vázon viszont nincsen szem, amibe a bowden végét bele lehetne akasztani.
A kérdés: van olyan bowdenrögzítő bilincs, amit a lánc- vagy támvillára lehetne fogatni?
Nyeregvázcsőre valót már találtam, de az kissé más méret...Путин, иди нахуй!
-
senior tag
A bringabike.hu-t ismeri valaki? Megbízható hely?
Путин, иди нахуй!
-
senior tag
-
senior tag
A lidl-ös akcióról jut eszembe, hogy a Kresz szerint:
"legalább az első keréken, legalább 2 db, egy átmérő mentén elhelyezett borostyánsárga színű, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverővel (küllőprizmával). A küllőprizmák helyett vagy mellett alkalmazható két oldalon fehér fényvisszaverő körgyűrű felület is a kerékpántok közvetlen közelében vagy a gumiabroncsokon."Az utóbbinak megfelelhet a küllőkre pattintható fényvisszaverő pálcika is?
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
senior tag
Sziasztok!
Városi tekeréshez keresek a gyári Decathlonosnál jobban tapadó fékpofát patkófékhez (országúti).
Árban 3k Ft/pár a határ, és előny a minél hosszabb élettartam[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
senior tag
válasz Hasaggymeg #172866 üzenetére
Kerékpáros lámpáknál nem divat a 18650-es vagy hasonló cserélhető akkuk használata?
Pedig praktikusabbnak tűnik, de nem láttam ilyet sehol
(Nem kifejezetten neked szól a kérdés, csak a Te hozzászólásodról jutott eszembe)Путин, иди нахуй!
-
senior tag
válasz G@ben #172980 üzenetére
A biciklis tárcsafékeket nem ismerem, így csak az autós/motoros tapasztalat alapján írom:
- nagyobb féktárcsa
- jobban tapadó betét
- minél kevésbé táguló fékcső
- merevebb féknyereg, hogy minél kevésbé nyíljon szét fékezéskorÉs természetesen legyen tökéletesen légtelenítve, különben a többi semmit sem ér
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
senior tag
válasz bringasisti #176858 üzenetére
A zsír nem az összerakáshoz kell, hanem a szétszedéshez
Путин, иди нахуй!
-
senior tag
válasz jjeahh #180101 üzenetére
A melegítés segíthet, az alu jobban tágul, mint az acél.
Hogyan próbáltad melegíteni? Hőlégfúvó lenne a legjobb, kb. 60-70 fokig felmelegíteni az agyat, lehetőleg úgy, hogy a csapágy a legkevesebb hőt kapja.
Ha elsőre nem megy, hagyd lehűlni és próbáld újra 1-2x
Vannak fagyasztó spray-k is, azzal is lehetne egy próbát tenni [link]Путин, иди нахуй!
-
senior tag
Ha már kerékfűzés, az alábbiak közül melyik bolt lehet az, ahol van megfelelő szerszám és használni is tudják kerékfűzéshez?
- LaBringa
- Biciklikk
- Mesterbike
- Probike
Vagy ajánlhattok másikat is a ráckevei hév Bp-i szakaszán, 2-es villamos vonalán, Moszkva tér környékén. Semmi extra nem kell, csak normálisan csinálják meg, normális áron.
Köszi![ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
senior tag
válasz rétisün #184803 üzenetére
Én csak a magam nevében beszélek, másnak biztosan más a motivációja és a szempontjai.
Alaphelyzetben BKV-val járok dolgozni, szóval nem tartozom bele a "mindenhová autóval" kategóriába.
A cégnél tavasszal bevezették a teljes home officet, öröm és boldogság. Viszont ugyan annyit vagy többet ettem, mintha bejártam volna, de a 3-3,5 km napi séta nélkül.
Aztán valamikor nyáron kitalálták, hogy havi 10 napot kell bejárni, hetente legalább 2 napot.
Így nem annyira gazdaságos a BKV bérlet, és közben egy ismerős mondta, hogy biciklit szeretne venni.
Valahol itt gondoltam arra, hogy lehet érdemes lenne biciklivel bejárni.
Mert:
- alapból lusta vagyok, hogy még munka után elmenjek mozogni, így viszont megvan a napi 2*22 km (kb 2*80 perc)
- heti 5 nap sok lenne, de így 3 nap még ok
- megspórolom a bérletet (jó, majd hosszabb távon kb egálra jön ki vele mindenféle cuccok beszerzése, ami a biciklizéshez kell )
- nem kell egy csomó emberrel együtt utaznom
- időben nem sokkal több, mintha BKV-val járnékAz ezer éves Tescos mtb viszont nem volt alkalmas erre, ezért kellett egy új bicikli.
Szóval tavaly augusztus végétől október közepéig biciklivel jártam, de aztán jött az eső és a hideg idő, úgyhogy maradt a BKV. De ha reggelente már 7-8 fok lesz, nem esik, és nem lesz tök sötét, akkor újra biciklivel fogok járni dolgozni.Путин, иди нахуй!
-
senior tag
válasz szkink #186280 üzenetére
A nagyobb EPI/TPI nem jelent nagyobb erősséget:
" The density of the carcass fabric is expressed in EPI or TPI (Ends Per Inch, Threads Per Inch). The range of carcasses used, for example, for bicycle tires are 20, 24, 37, 50, 67 and 127 EPI.In principle, the more close-meshed a carcass is woven, the higher the quality of the tire. A dense carcass is important for low rolling resistance and good riding properties. At the same time, puncture protection increases, because carcasses with a high strand density are difficult to puncture.
However, this does not apply to the extremely fine 127 EPI carcasses, as each strand is sheer and quite vulnerable. The best compromise for low weight and resistance is around 67 EPI.
In most of our top tires we use a 67 EPI carcass. Weight and rolling resistance can be reduced even further by using a 127 EPI carcass. But at the same time, these tires are more vulnerable to damage. Therefore, we intentionally use the 127 EPI carcasses only for light competition tires, where weight is an important factor." [link] What does EPI
mean in relation to the carcass?Путин, иди нахуй!
-
senior tag
Jár valaki a Lágymányosi híd felé? A pesti oldalon a bicikliútra felvezető rész még mindig fel van bontva?
Kb másfél hete jártam arra, akkor még szét volt bombázvaПутин, иди нахуй!
-
senior tag
válasz mobal #189083 üzenetére
Ne nézz LockPickingLawyer videókat, ha nyugodtan akarsz aludni
Ha nem feltétlenül szükséges a lánc hosszúsága, akkor egy U lakat általában biztonságosabb, de kevésbé rugalmasan alkalmazható.
Köztes megoldás az Abus Bordo féle colstok szerű zár.szerk: na ilyen az, ha sokáig szerkesztgetek egy hozzászólást
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
senior tag
válasz gabro0 #192959 üzenetére
[link] itt azt írják a cikk végén lévő kérdezz-felelek részben, hogy az első villa szárai karbonból vannak, és láttam is valahol olyan képet, ahol a villa belső felén látszott.
Ha moddolni akarod, a Hyde Race jobb választás, olcsóbb, és a váz / villa azonosnak tűnik.
a drágaság egy dolog, de kapni sem lehet
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
senior tag
válasz fpatrik17 #198307 üzenetére
Az ár akár jó is lehetne, de furcsa szerzet ez a bicikli.
A váz felirata szerint Hyde Race, de azokat szerintem nem szerelték Nexus agyváltóval és markolatváltóval.
És agydinamóval sem.
A Bontrager felni sem a sajátja.
Érdemes megkérdezni hogy mikori modell, és megnézni, hogy milyen volt eredetileg, a Cube honlapján meg lehet találni a régebbi évjáratokat is.[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
senior tag
válasz vendingo #201520 üzenetére
A fék sajnos nem túl jó, hidraulikus tárcsa után meg pláne.
Az első keréknél a csapágyra érdemes ránézni, mert szeretik túl szorosra állítani, és igazából csak kivett keréknél derül ki.
Úgy emlékszem, a lánc is túl volt feszítve.
Meg az első 2-3 hétben érdemes ellenőrizni a küllők feszességét.
Egyébként az áráért teljesen jó bicajПутин, иди нахуй!
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...