Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wwwolfman

    tag

    Sziasztok.

    Teleszkóp vásárlás előtt állok. Egy kb. 20 éves cantifékes Canyon Evolution bringát V-fékesítek (remélem), ezért a zsiráfnyakas első teló okafogyottá válik. Helyette kellene valami, ami illik a jármű színvonalához, dizájnjához, a pénztárcámhoz, és a felhasználási területhez. Szóval érdekes halmazokon keresek átfedést....

    Szempontok:

    - váz mint dizájn. Régi vágású váz, nem olyan, mint a kutya ülve, ennek a felső csöve vízszintes. Szeretném, ha így is maradna, nem baj, ha cserébe nincs 15 cm rugóutam, csak mondjuk 10...

    - pénztárca. Elsősorban használtakat néznék, abból talán megy a középkategóriás is, ezért szempont a szerelhetőség, aklatrész-utánpótlás (porvédők, szimmeringek, O-gyűrűk stb.). Összeget direkt nem mondok, ne befolyásoljon senkit (azért nem árt, ha használtan mondjuk 40 alatt maradunk...).

    - színvonal. Nem lehetett ez annak idején rossz bringa (ha esetleg valakinek mond valamit Canyon Evolution), a boltosok/hozzáértők általában rácsodálkoznak. Ránézésre a mostani villa sem volt rossz akkori szemmel, valami frissebb nem ártana, ahol azonban még nem lóg ki a lóláb.

    - felhasználási terület. Könnyű, nem (nagyon) felcsomagozott túra és város, közelebbről Budapest. Trágya bicikliutak, töredezett-repedezett burkolatok, eldolgozatlan padkák, hepehupák, fekvőröndérok, ugribugri. Ehhez talán egy lineáris rugózású eszköz lenne a legmegfelelőbb, hogy az apróbb egyenetlenségeket is elsimítsa. Sarat viszonylag ritkán tervezek dagasztani, és ha eddig nem patkoltam el, nem egy downhill közben szeretnék....

    Értelemszerű, hogy V-fékes felfogatási pont kell hogy legyen. Vagy a helye, ha a csapok beszerzése nem horror....

    Nem tudom, van-e türelmetek tanácsot adni, illetve kinek milyen a személyes preferenciája. Szívesen meghallgatok iránymutatást, konkrét tanácsot, fajtára, típusra.

    Ami eddig látótérbe került:
    - Marzocchi Bomber Z1
    - Marzocchi Bomber Z2
    - Rock Shox Pilot, Duke

    Szempont lenne a karban tarthatóság, azaz hogy legyen hozzá pótalkatrész. A mostani RST 460-asommal nagyot szívtam, mert elasztomet például égen-földön nem találok hozzá...

    Köszönöm előre is a segítséget!

  • wwwolfman

    tag

    válasz LonGleY #32691 üzenetére

    A váz egy Canyon Evolution.

    RST 460-as villa volt/van hozzá.

    A vázméret 54 cm (nyeregcsőhossz), a teleszkóp teljes mérete pedig az alsó kormánycsapágyig 42 cm. A fölső- és alsócső (meg talán a fejcső is) karbon, a hátsó háromszög acél. A fölsőcső közel vízszintes helyzetű.

  • wwwolfman

    tag

    válasz anorche1 #32703 üzenetére

    Nem egészen világos, mit keresett a biciklis a külső sávban, amikor a Dózsa mellett ott megy a bicikliút. Vagy ha annyira siet, hogy bármi keresnivalót is érez a 2x2 sávon, mér nem húzza meg magát.

    Tényleg jó hogy vitt kamerát. Ha legázolják, ennek alapján fel tudják menteni az autó vezetőjét.... :U

  • wwwolfman

    tag

    válasz sghc_toma #32709 üzenetére

    Igen, látom már.

    Ettől függetlenül ilyenkor érdemes elgondolkodni, hogy ki mit veszít. Egy jól sikerült mozdulat biciklin jobb esetben sérülést, vagy rosszabbat jelenthet. Sokat ér az igazával, ha a bíróságra már csak akadálytalanított épületbe tud bemenni....

    Autónál ugyanez egy kisebb fényezési munka.... Megéri vajon...?

Új hozzászólás Aktív témák