-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
[link]
Ezen besírtam. -
#90933760
törölt tag
Még mindig nincs bringám, ismerősnek a bicóját kértem kölcsön akinek a műanyag cantifékes izéját szereltem régebben. Huhh, vázgeometria üt. Olyan mintha orra akarnék esni, mint egy darab valami csak úgy van alattam, nem úgy mint egy bicikli.
A hátsó kerékbe olyan tojás van, hogy már kisebb sebességnél is masszíroz. A fék fenomenális, azzal már akkor is ez volt a bajom, de most pláne. Behúztam az elsőt, keresztbe állt a fékpofa, mert elforog a rúdon/pöckön amire rá van öntve, de most már teljesen, akkor még csak kicsit. Szóval első fék kapásból nem volt, a hátsó az lassított szerencsére, de pár fékezés után az is keresztbe állt, bár legalább még fogott akkor is valamicskét. Szóval na, legközelebb megyek gyalog inkább. -
#90933760
törölt tag
Hali emberek.
Ezer éve nem írtam. Jah még mindig nincs bringa, de ilyen rohadt melegbe valahogy nem is hiányzott, örültem neki hogy gyalog felvittem magam a dombon nem hogy tekerni. De most lassan bejön az ősz, kell valami sárdagasztó terepgépet végre operálni. Van még pár hónap gondolkodási idő... -
#90933760
törölt tag
Hátsókerék kormányzású, emiatt fix első kerekű és első kerék hajtású bringa létezik? Vagy valami házi mukucs? Mekkora zsír lehet.
-
#90933760
törölt tag
Na haló.
Kaptam egy bringát ismerőstől. Ja hát már ezer éve tervezem, hogy veszek magamnak egy frankót, voltak is csak mind elvitték előlem aztán letettem róla kis időre, utána meg a pénz fogyott el rá. Aztán ennyi idő után ismerős elnézve a baszakodásaim "ne te farok, hogy ne gyalogolj" kaliberrel adott egyet.
Sejtettem, hogy valami alap cucc lesz az nem is vártam mást egyébként, meg őt se akartam megbántani hogy visszautasítom. Meg hát gurulni mégiscsak jobb.És a sors utolért egy Y vázas össztelkós rém képében. Jujj...
Szóval egy csoda noname izé. A csapágyak jók, kormány, teleszkóp, kerekek meg se mozdulnak, semmi billegés, nincs nyolcas, nincs küllőlazulás. Eddig ok. A rugó oké, egyáltalán nem érzem hogy elvenné a hajtási energiát, legalábbis nem sokat, nem pattog feleslegesen. Sőt basszus ez egész kényelmes a merev vázhoz képest. Full alu az egész.És akkor a katasztrófa. A gumi kuka, mert borotválkozni lehet vele olyan tükörsima. Mivel most nincs pénzem gumira a másik bringáról rá fogom tenni azt a szarráposhadt repedezett szart, de az legalább bordás. Az ülés legkisebbre rakva és úgy beleütve a vázba, hogy nem tudtam még eddig feljebb emelni. A váltó automata mert menet közben fel-le kapcsolgat, a fékek ABS-esek mert szart se fognak. Elől tárcsa, hátul V. Eddig oké, csak épp 99%-ban hátsót használom mindig is oda preferáltam a tárcsát, de ez épp ellenkezik a fizikával meg ebből kifolyólag a bringák összeépítésével is. És megoldás nagyon szegényes, mert hátra nincs tárcsának konzol se vázon se felnin. Elől viszont nincs V-nek tüske, hogy a rosseb egye le szóval ott csak azt a tárcsát lehet használni. Amit le fogok szedni a francba, tehát elől nem lesz akkor fék. Hátra meg valami normálisabb V-t kap.
-
#90933760
törölt tag
válasz fpeter07 #11900 üzenetére
10k volt a bringa (ennyiből BB5 jönne ki max), mert megkérdeztem azért a tisztán látás miatt. Annyit megért, nem kúrták át őket. Mondjuk amiatt nem szeretem az ilyen ajándék cuccokat, mert ha két hét múlva szarrátöröm egy hegyi menetben akkor csúnya bácsi leszek. Már pedig eszembe sincs sajnálni a gépet, ha kettéhullik akkor kettéhullik. Én egy szóval se mondtam hogy kell, ő adta ajándékba innentől kezdve nincs miről beszélni. Végül is ez az egy dolog zavart az egészbe. Egyébként nem úgy nézem mint ami két hét alatt szét akarna esni.
Nem akarok rá tárcsaféket. Az egyik opció ami lett volna, hogy hátra megy a tárcsa, előre a V. De hátul nincs tárcsának konzol, elől meg nincs V tüske. A másik opció, hogy akkor V lesz elől is meg hátul is, de ugye elől még mindig nincs V-nek tüske tehát meg lehet cseszni. Előre meg nem hagyom fent a tárcsát, mert nem. Úgyhogy elől nem lesz fék, hátra meg felkerül majd valami használhatóbb V. Ami annyit tesz, hogy aluból legyen és ne műanyag szar.
Esetleg valami bilincses V tüske? Amit rá lehet szorítani a villára? Fúrni nem akarom semmiképp, csak is valami bilincses jöhet szóba ha van egyáltalán. Csak nem tudom az alu mennyire bírja a szorítóerőt.
Mert azért hosszú távon nem egészséges első fék nélkül, elég könnyen el lehet számolni a féktávot és olyankor jól jön az első fék. Hiába csak hátsót használok 99%-ban.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz Zola007 #11905 üzenetére
Jó hát azért nem két métereseket ugratok vele, csak dinamikusan van használva, mert sietek mindenhova. Ahhoz nem kell ugrálni, csak egy kicsit rázkódik.
Az igaz mondjuk, hogy 10 éves kor felett nem menő a kereket csúsztatni. Pedig a csajoknak akartam villogni. Jó hát akkor marad a tárcsa, nem nagyon érdemes a villát kicserélni V-sre mert annyit nem ér az egész. Pedig jobban tetszene, nekem ezek a fél megoldások, hogy elől ilyen hátul olyan sose tetszettek.
-
#90933760
törölt tag
Lehet mégis lesz megoldás a V fékre elől, ahogy elnézem a villát ami összekötni ilyen híd valami. Annak van folytatódása a villa után is és ott van benne egy mélyedés. És ahogy nézegettem, az ott a tüskének a helye. Azt ki lehet fúrni és belerakni egy tüsit, mehet is rá a fék. De ezt érdemes valami normálisabb módon megcsinálni persze. Ha véletlen le is repedne akkor sincs gáz, mert a villát ami összeköti az odébb van, ez már csak egy túlnyúlás. Ez eredetileg is a féknek a helye volt szerintem tuti, csak hogy mi az anyjukért kellett lehagyni róla azt nem tudni. Zoom villa amúgy.
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #11925 üzenetére
Értem. 160-as tárcsa van rajta amúgy.
Megpróbálom összerakni ezt a féket ami rajta van, ha működik rendesen akkor oké, ha nem akkor kuka aztán megy rá az MX4, vagy BB5. Egy árba van ha jól látom.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Közben elkezdtem a gumicserét, elől autószelepes, hátul meg nem. Éljen. A hátsó kereket nem tudom felfújni, kölcsön kell kérnem egy pumpit.
Szóval a tárcsafék. Hiába nyomom le azt a kart a nyeregnél csutra, akkora rés van a pofák között hogy elfér a tárcsa közöttük, minimális fékhatás van csak. Lehet ezen állítani, hogy összébb húzza vagy ennyi? Pedig egy csomó ferrodó van még a pofákon. És ez elvileg úszónyerges? Mert ez nem úszik sehova, kicsit lötyög az igaz de semmi több. Csak az a pofa mozog amit a kar mozgat, a nyereg meg csak picit lötyög.
-
#90933760
törölt tag
Ó igen, betettem a kereket és azóta a tárcsafék befog kicsit. Hozzá se nyúltam semmihez, csak súrlódik mert érezni. Közben látom a hátsó kerékbe van egy minimális nyolcas is.
Azt a pofát amit a kar mozgat, az nem megy be eléggé. A másik pofa meg éppenséggel most hozzáér a tárcsához. Ez de retek, pedig semmit se csináltam csak kivettem meg visszaraktam a kereket. Meg lenyomtam megnézni menyire szorulnak össze, mivel nem hidraulikus így nem gáz tárcsa nélkül behúzni.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz HollyBoni #11934 üzenetére
Gyorszáras. Akkor ok, nagyon nem fog be csak érezni hogy kicsit hozzáér.
Bovdenen hiába húzok, a féknyergen azt a kallantyút lenyomtam teljesen és úgy is túl nagy a hézag, ezeknek gondolom majdnem össze kéne érniük. Csak az egyik pofa mozog a másik nem, a nyeregnek kéne mozognia vele együtt ahogy a kocsin is gondolom, de ez nem mozog csak lötyög. Valami értelme biztos van ennek. Akkor ha jól sejtem ennek a fékpofának ami nem mozog a tárcsa mellett kell lennie minél közelebb hogy rá tudjon szorulni a tárcsa mikor húzod a másikat amit mozgat a fékkar. Hát elég érdekes lesz ezt normálisan összerakni.
V féket hogyan lehet beállítani? Mert becsúszik a felni alá, ha jól látom akkor ahhoz ilyen távtartó gyűrű kell csak? Volt egy csomó, csak nem tudom hova tettem.
A gumik fent figyelnek, várom a bicópumpát, mert az autósat fel tudtam fújni elől. De azt a hátsó belsőt ki kell cserélni az tuti, egyrészt a pumpálás miatt hogy autós legyen mindkettő, másrészt meg felfújtam szájjal és kifele áll a szelep olyan 1/3 irányba. Tehát mikor bent van a felnibe akkor van egy enyhe csavarodása ezáltal a belsőnek.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Nah elkészültem, megbütyköltem amit tudtam. A váltónak csak bovden állítás kellett, most vált frankón mondjuk lehet a legalsókba nem vált le mert túlhúztam, de különösebben nem érdekel, mert nem használom ott meg mert az alsó három fokozat szinte ugyan az. Ott kisebb ugrások vannak, mert gondolom nagy sebességnél már nehéz kigyorsítani a nagyobb ugrásokat. Nem akarok hozzányúlni megint, mert most a legutolsó kattanásra felugrik a legfelsőre, majd meglátom alulra is lemászik-e.
Azt a két szarvat a kormányról leszedtem mert csak beleáll a tüdőmbe, ezzel egy huzamba kihúztam a szélére a gumivackot meg a váltó-fékkart mivel eszméletlen módon be volt tolva középre. A V fékkel el szenvedtem egy darabig, mivel pici nyolcas van a felnibe és érzékenyebb rá mint a canti, de most fog tűrhetően kicsit hozzáér de majd bekopik ha akar, jobban nem húzhatom el mert akkor nem fog. A tárcsát meg kikaptam meg visszaraktam újra és most nem ér hozzá, a bovdenen húztam és jobb lett de már a végén van ha még kopik akkor annak annyi nem lehet többet húzni azon se.
Úgyhogy most jó, meg tudok állni vele, akár egy fékkel is, már nem az életveszélyes kategória.
Ja meg lecseréltem a szakadt ülést, feldobtam az órát is.Egyelőre mást nem akarok, meg nem is tudok vele csinálni, majd ha lesz pénzem akkor kell rá gumi meg normális fékek. Meg egy fullos szétszedés pucolás-zsírozás is. Csak az a baj 100 féle kulcs kell hozzá és nem nagyon van, előbb még azokat is be kell szerezni.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Mentem egy próbakört, 40-ről fékeztem aszfalton lejtőnek mindkét fékkel. Határozottan frankó, dinamikus lassulás ilyet még nem nagyon éreztem biciklin. Mindezt úgy hogy negyedakkora erőt fejtettem ki mint a régi kantimra. És sokkal jobban fog annál. Satulni azért nem tud, de nem is az a lényeg hanem hogy jól adagolható, határozottan fog és végig tartja azt a fékerőt. Eddig nem nagyon volt ilyenhez szerencsém. Tetszik. Kérdés, hogy egy hét múlva is képes lesz-e erre vagy addig száz felé elállítódik. Egy normális fékkel igazán űber lesz.
Amúgy van valami szabály arra hogy melyik fék melyik kéznél legyen?
-
#90933760
törölt tag
válasz Hasaggymeg #11994 üzenetére
+1 a parasztokra!
Én is ezért vagyok izmos, de közben zsíros is. Ez az negyedik kategória, ún. paraszt vagy tanyasi testalkat. -
#90933760
törölt tag
Na igen, gyors kavicsos meneten azért kapásból észrevenni hogy a teleszkóp nullához közelít. Ugyanúgy ráz majdnem mintha merev vázas lenne. Azért a boltba járásnál frankón érezni jótékony hatását egy-egy kátyúnál, de terepen már ténylegesen dísz. Egy picit talán ér valamit.
-
#90933760
törölt tag
Reggel ahogy mentem már hallottam hogy valami kis zaj jön hátulról ami nem természetes, délután ahogy zúztam le a lejtőn egyre hangosabb lett és csak akkor jelentkezett ha nem tekertem. Hát hazaérek a váltót tartó csavar az meg volt lazulva és lötyögött az egész váltó, kanál stb. Hogy a francba lazul az ki basszus.... Önálló életre kel ez a csodagép.
Évi 1000 Km-rel én is kocabringás vagyok?
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Na basszus... Megyek a boltba. Beérek, hú de rohadt kutyaszr szag van. Mindegy megyek tovább, de követ a szag. Ejj mondom ez nem tréfa, megnézem a cipőmet az tiszta. Megyek tovább, érzem. Na akkor már kezdett jönni a tudat hogy a bringa fröcsögte fel a hátamra. De levettem a pulcsit és nem. Se a nadrág, se a fejem, de még a biciklit is kimentem megnézni, tiszta a kereke. Megnyugodtam.... Mondom a boltosnak, hogy itt szituáció van ám, mutattam neki a cipőmet hogy mindenhol tiszta vagyok, úgyhogy valaki előttem kicsit elrendezte a dolgokat.
Basszus de megijedtem, hogy a bicikli rám fröcsögte, az kicsit se lett volna égő. És ahogy most utólag végiggondolom ez egyáltalán nem lehetetlen, mégiscsak kéne egy sárvédő arra a bringára hogy ha egyszer mégis belemegyek akkor ne fröcsögje rám.
-
#90933760
törölt tag
válasz Hasaggymeg #12243 üzenetére
A magas páratartalom, a fagy. Nem döglik meg tőle, de jót se tesz neki. Egy télen lakatlan és fűtetlen ház se omlik össze, de nem is javít az állapotán...
-
#90933760
törölt tag
válasz Hasaggymeg #12247 üzenetére
[link]
Amúgy ez volt a legutolsó beszélgetés erről a témáról. -
#90933760
törölt tag
válasz Runner_fxr #12255 üzenetére
Úgy is ha becsomagolja fóliába légmentesen?
-
#90933760
törölt tag
Km óra hogy bírja a hideget? És az elem? A papírjain az van 0-55 fok között használható, de kezd kikopni az a tartó vacak a leszerelésektől és ha nem muszáj akkor nem szedem le róla. Csak nem tudom a garázsban a -10 fokot hogyan bírja majd. Bár lehet leszedem, mert már saccra tudom mikor mennyivel megyek, meg a távolságokat is, úgyhogy kezd értelmetlenné válni a jelenléte.
-
#90933760
törölt tag
válasz fungeld #12297 üzenetére
Wow, és tényleg létezik. Ez felmegy hátra a vékonyabb acélcsőre? Mert hátul a mozgó rész az acélból van, csak a váz többi része alu. Bár ennyi pénzt nem tudom megér-e ez a bicikli, kell még hozzá fék, tárcsa, meg egy kerék ha olcsóbb, vagy egy megfelelő kerékagy és egy szervizes aki újrafűzi.
De ez így elég durván sok lóvé, ha azt nézem hogy a Magellán két tárcsával ami már biciklinek is nevezhető és 30-40k.... Vagy hát nem tudom, mennyire szar alkatrészekből van a komplett bringa.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz Hasaggymeg #12308 üzenetére
Éjjel? Garázsban kicsit jobb idő van, de az is fűtetlen. Amúgy valószínű leszedem az órát, mert tényleg kezd egyre feleslegesebb lenni rá, amit tudni akartam mikor hol mennyivel megyek azt már tudom.
Amúgy erről a tárcsáról azt hiszem lemondok, hacsak nincs olcsóbban ilyen spéci konzol. Mert ennyiért baromság, mikor 24-ért megkaptam volna anno a Meridát is két tárcsával, és az bicikli is. Már amennyire, azért az le volt lakva rendesen.
Nem tudom mennyibe kerülnek a dolgok, de ha találnék 8 sebis kereket 160-as tárcsával pár ezresért akkor az elég frankó lenne. Szervizbe nincs kedvem járkálgatni ilyennel, nincs is szerviz a közelben, én meg neki nem állok fűzni kereket mikor életembe nem csináltam.Amúgy ebbe a noname nyeregbe hol kapni pofát? Kapni egyáltalán? Vagy ha elkopott akkor kuka mindenestől?
-
#90933760
törölt tag
válasz fungeld #12330 üzenetére
Tulajdonképp nem szükséges, de azét vannak előnyei. És nekem az esztétikum miatt is fontos, ez kb olyan most ezzel az elől tárcsa hátul V kinézettel mintha rózsaszín kocsival járkálnék. Ronda.
Csak hát ennyi pénzt nem nagyon ér meg ez így, pláne nekem mikor alig van. De utána fogok járni ennek, mert szimpatikus dolog.
Az első gagyi féket hátra rakom, mert oda elég az is bőven. És egy MX2 meg mehet előre.De persze kell egy hátsó kerék is ehhez, szóval akinek van 26-os kereke 8-as koszorúval és 160-as tárcsával olcsón az érdekelne. Ja és nem gyors száras. Ha nem találok ilyet akkor bukik a mutatvány, mert annyit már tényleg nem ér az egész bringa hogy külön agy, fűzés, tárcsa legyen rá véve.
Amúgy ezek a kerekek így simán csereszabatosak? -
#90933760
törölt tag
Esett ez a sok eső és úgy néz ki a bicikli mint a hányadék.
Annak nincs értelme, hogy félrerakom a bicót és csak nyáron a szárazban használom. Fszomat. 10ezres kínaira majd így vigyázgatok. Annak sincs értelme, hogy vegyek egyet külön amit nyáron használok, télen meg ezt a vacakot nyüstölöm szét.
A mindennapos takarítás meg olajozgatás esélytelen, eszembe nincs. És megoldás az se lenne, mert az első métertől kezdve a sár öli a láncot, fogaskoszorút, féket.
Repülni nem tudok, kerülőút többszörös és a végén akkor is sárba kell menni, mert tanyán a munkahely az ilyen... Szóval sáros lesz, szarrá fog menni, kész. Így viszont az ég világon semmi értelme egy fillért se beleölni. Amúgy is hülyeség lenne ilyen kaliberbe, de így meg pláne.Szóval ilyen, amíg bírja addig bírja. Kár sajnálni... A másik fos biciklimet láttátok, nehezebb volt a sár rajta mint a bringa. Évekig kiszolgált mégis. Remélem ez is hasonlóan "jó lesz".
Amúgy a tárcsafék teljesen tiszta marad valóban. De azért potyogott rá sár és néha köszörült, de gyorsan abbahagyta.
-
#90933760
törölt tag
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #12445 üzenetére
A hátam nem érdekel, engem a bringa aggaszt, hogy a láncot, koszorút megöli a sár. Ha nem húzom be a hátsó féket akkor még a pofa meg a felni és életbe marad. De hát a lánc meg a koszorú az ilyenkor roszog a sártól. Mást nagyon nem bánt. Ugye azt se érdemes elfelejteni, hogy bármi ami közel van begyűri a sarat, mint ahogy a váz is meg a szerencsétlen fék is, haladni nem fogok tudni.
De nem tudom mennyire érdemes foglalkozni ezzel, ha a másik is elment évekig ezzel a felállással. Akkor ez is elmegy annyit remélhetőleg, úgy meg kit érdekel, a 10 ezres árát kiszolgálja bőven.
Sajnálom szerencsétlent amúgy, de különösebben nem tudok mit csinálni vele. Használni kell. -
#90933760
törölt tag
válasz HollyBoni #12447 üzenetére
Tudok haladni, elől nem vészes. A másik bringa rosszabb volt, mert a kanti féket ugye közel kell rakni a gumihoz. Ennél elől egész sok hely van. Viszont ettől még nem egy egyszerű mutatvány elhajtani, nő a comb. Na meg persze többet megy keresztbe mint egyenesen.
Gondoltam rá tenni kéne bele 24-es kereket, akkor sokkal több hely lenne, meg ahhoz rövidebb hajtókar is kell, nem egy jó ötlet. És a szélessége ismét változatlan marad a keréknek, tehát a láncra ugyanúgy felkúrja. Az ilyen Csepel lemez láncvédők semmit nem érnek ide, annyira be kéne burkolni, mint egy Simsonon kb. Na de hát az kivitelezhetetlen, meg meg se éri.
-
#90933760
törölt tag
válasz -=RelakS=- #12452 üzenetére
[link]
Kefe helyett sokkal jobb is van, látható itt a keréknél. -
#90933760
törölt tag
Hát azt hiszem én félrerakom a gépet amíg nem jön meg a fagy. Nincs szívem szétbarmolni a sárba. Majd ha megkeményedett a föld akkor már nem lesz gáz.
-
#90933760
törölt tag
Mentem le a lejtőn nem gyorsan olyan lazán nem is tekertem, nem csináltam semmit átmentem egy kis buckán ahol a csatornát vezették át azt reccs és satul a hátsókerék. Gyors húztam neki elsőt, megállok és a váltó kanál bent figyel a küllők között, azon csodálkozom hogy nem törött el egy küllőt se. És nem tudtam kifeszegetni, hogy legalább gurulni tudjak. Úgy kellett tolnom két kilométert hazáig. Egy darabig emeltem a hátulját de olyan nehéz fél úttól behúztam a hátsó féket és toltam úgy. Rohadj meg, szarhulladék. Hajszál választott el tőle hogy szétflexeljem. De még sikerült lehiggadni majd délután megcsinálom.
-
#90933760
törölt tag
válasz Runner_fxr #13493 üzenetére
Be volt állítva rendesen, nem lehetett vele túlváltani. Szerintem egyszerűen csak azért mert 10 ezres hulladék kategória a bicikli és ennyire lefeg hogy pont odavágódott a bukkanónál meg ennyire jól van kimérve a biztonságos távolság a küllőktől. Majd megcsinálom, ha nem lehet akkor fixi lesz.
-
#90933760
törölt tag
Összebuheráltam a bevásárlóközpont réme bringámat. Hát sajnos egy küllő kapott egy S alakot meg egy másik egy kis ívet, került is egy kis nyolcas a hátsó kerékbe emiatt és a hátsó féken is állítani kellett szerencsére még belefért. Azt hittem először ki kell majd kötni amit nagyon nem akartam de szerencsére használható. Felemelve ha tekerem akkor üt a kerék, majd kiderül menet közben is fog-e, remélem csillapszik annyit hogy ne lehessen érezni.
-
#90933760
törölt tag
Há, bekaptam egy rajzszöget első kerékkel. Toltam haza a gépet másodjára is. Nem ragaszgattam, hanem betettem a régi bringám belsőjét mert így legalább mindkettő bringaszelepes lett, ez ami kilyukadt meg autós volt. De mivel ez duplafalú felni magasabb szelep kell bele, ez meg rövid, de azért így is jó éppen rá lehetett húzni.
Amúgy egy kicsit üt a hátsó kerék a balesete óta, de nem vészes.
-
#90933760
törölt tag
válasz elfelejtette #14008 üzenetére
Ez leeresztett 5 perc alatt, nem volt akkora szerencsém. Mondjuk ballonos terepgumiba nem nagyon tud megfeszülni.
-
#90933760
törölt tag
[link]
Vótmá? Most találtam.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz lsebestyen #15564 üzenetére
Akkor jó. Én meg csapattam a jégen és nem estem el egyszer se, de közel voltam hozzá. Tudtam egy métert satuzni első kerékkel elesés nélkül. Űber vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer