-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Muton
addikt
válasz imyourfriend #16584 üzenetére
én a telet kihagytam szerencsére, de lassan tavaszi generáloztatni kellene bicó pajtit, mert lassan kezd jó idő lenni
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
valaki tudja, h a Hősök terén mit csinál az vagy 200 bringás egy kupacban?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
és te amúgy mit csinálnál, ha elejtenél egy befőttet? előveszed a mindig is nálad lévő seprő és felmosó készletet és feltakarítod? az jó és példás, de annyit halkan elárulok, h az emberek döntő többsége ilyen cuccokat nem hord magával...
amúgy miből gondolod, h nem egy bicajos kormány kosarából esett ki?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
nem ide
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
hi! 26-ról érdemes váltani 27,5-re vagy hobbi bicajos számára nem hoz semmi profitot?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
-
Muton
addikt
van egy tora sl 100 mm-es coil telóm, de nagyon nehéz. milyenre lehetne cserélni, ami fehér, kellően masszív (bírja mondjuk a 100 kg-ot), és nem 3 kiló nehéz? van valami belépő szintű levegős ami nem 200k?
aszfaltra, illetve földútra lenne elsősorban használvaMuton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #37255 üzenetére
hmmm... ezt még valami 30-ért vettem, nem gondoltam hogy a következő lépcső mára már a háromszorosa. rémlik nekem valami reba széria is, az nem átmenet e kettő között?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #37318 üzenetére
és tényleg. köszi az infót, ét kell gondolni, mert fél kiló ennyi valszeg nem ér
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #37320 üzenetére
szét fogok nézni, tényleg sokkal olcsóbbak, köszi!
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
hi! tudnátok mondani egy biztosítót, ami a lakásban tárolt kerékpárt biztosítja? tehát ha betörnek és elviszik azt is.
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
hi!
az miért van, hogy avid elixer 5-nél néha befog a fék? tehát pl tekerek, bemegek egy boltba jégkrémért és amikor kijövök akkor teljesen fog a fék.
a rossz légtelenítés okozza? nem szedik ki belőle a mikor buborékokat, vagy valahol lyukas a rendszer?láncot szeretnék cserélni, bringa butikban van shimano xt lán és sram lánc 5000-ért. ezek megfelelőek? brják a brigéciolt?
illetve soroknál csak kb a tömegükben és az árukban különböznek egymástól?
ha valaki tud segíteni, akkor előre is köszi!
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Tothgera30 #59277 üzenetére
köszi a választ!
a válaszod alapján az idei tekerés olcsóbb lesz, csak a bicaj néha szopórollerré változik át: nem kell új féket venni, de légteleníthetek én, ahelyett, hogy beadnám egy szervizbe (már kétszer is befogott, két szervizbe volt)
na mindegy, amúgy is van egy bontatlan légtelenítő szettemmod: Hasaggymeg
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
hi!
tervezek beszerezni egy fenix bc30-at. valakinek van tapasztalata, hogy mennyire jó ez a két területre is fókuszáló megoldás?
a brust (villantó) gomb meg zseniálisnak tűnik...Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
hi! a sor és az agy közé szoktak zsírt vagy valamit rakni, vagy csak szárazon kell felrakni?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
hi!
térd porcerősítőt vagy kopásgátlót tudnátok ajánlani?Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
Hi!
Tök elfelejtettem, hogy kérdeztem porcerősítővel kapcsolatban
(#60744) Syd69
(#60745) Crytec210
(#60747) koxx
(#60748) 6030D
(#60749) Hasaggymeg
(#60750) ivana
(#60751) gergo5991
(#60754) Normi01
(#60762) Runner_fxrKöszönöm a válaszokat, így utólag is!
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
akkor az ultimate megoldást megosztom porckopással kapcsolatban
nem rég a festőm azt mondta, hogy szétment a térde röplabda és pingpong közben és ő sima dr ötker főzőzselatinból eszik egy kiskanálnyit naponta és hogy az megoldotta. ennyi és még olcsó i
nagyon megijedtem amúgy mert 1 év kihagyás után ~40 kg túlsúllyal voltam tekerni, és a térdmelegítőt se találtam, szóval csak szocban (farmerben) , és azóta fájnak a térdeim, de a napokban elkezdett enyhülni a fájdalom, szval lehet, h csak megfázott, vagy a kihagyás után sok volt neki. most megvárom amíg nem lesz legalább 15 fok és amíg elmúlik a fájdalom. az a baj, hogy a pörgetést egyelőre állóképességgel nem bírom, a 75 körüli fordulatszám a kényelmes, néha felmegyek 83-85 re, de akkor emg kifulladok.
nem lesz egyszerű....Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
hi! kis hazánkba be lehet gyorsan szerezni mavic küllőket? vagy valami külföldi webshopból kellene megrendelni?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz rétisün #64710 üzenetére
crossride, 26", ha jól tévedek akkor 261 mm hosszú kellene.
pénteken láttam, h nyolcas van a kerékben, tegnap meg kolléga kérdezi, h tudok-e róla, h hiányzik egy küllőm. mondom wtf, erre tényleg nincs meg mind >_<a helyzet az, h be kellene tartani a gyáró által megadott súlykorlátozás
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
heló! óbudán van valami értelmes szerviz? avid légtelenítés kellene és egy normális centír, mert törnek a küllőim >_<
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
heló!
tudnátok ajánlani egy olyan karórát, ami jó biciklizéshez és bármi máshoz is?
tehát legyen hozzá kormány dokkoló, sebesség és pedálfordulat mérő, legyen rajta háttérvilágítás, és legyenek pulzuszónái, és jelezze, ha elhagyom a sávot.
egy sigma rox 8-am van, kb ilyesmi kellene, de szeretném konditerembe is használni, ezért óra kialakítás kellene.
néztem a garmin vivoactive hr-t, de hátha tudtok jobbat, max 130-150k-ig bezárólagMuton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
Sziasztok!
El szeretném adni a fékemet, ezzel kapcsolatban kérnék segítséget.
Avid Elixir 5 (fehér) azt hiszem '13-as vagy '14-es, Clean sweep G3 (185 mm)ös tárcsákkal, PM első és IS hátsó adapterel, újszerű fékpofákkal, és egy légtelenítő szettel (fél dl 5.0 olajjal).
Hol lenne érdemes meghirdetni? Itt, bikemag apró vagy ilyen Vatera izé?
Kb mennyiért lenne reális?
Előre is köszi!Mod:
még egy kérdés: az ipari csapágyas kerékkel kell néha valamit csinálni?[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Hasaggymeg #117810 üzenetére
köszi, akkor nem kell csapággyal foglalkozni, ha szépen forog a kerék.
nagyot változott a topik, amióta nem járok, hogy "burkolt hirdetésnek" számít amit írtam...
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
Sziasztok!
Szeretném lecserélni a hajtást (deore pedál, hajtómű, bb, lánc), váltást (slx váltók és váltókarok) xt-re, mert a kereket leszámítva full xt-t szeretnék
meg amúgy sem jó se az első váltóm (kisebb kánckerékhez van tervezve), a hátsó sem, mert közép kanalas
A fékek, fékvezetékek már viszont meg vannak (M8000 sorozat)
Mivel a kereket nem cserélném ezért csak 2x10 jöhet szóba, ja jól tudom a 10-es sor felmegy a 9-es helyére.
Amit kinéztem: FC-M785 (24-38) hajtómű m8000 pedállal és SM-BB70 csapággyal, cs-m771-es sor (11-16) hg-95-ös lánccal, mert ennek az áttétele tűnik kisebbnek, ami azért számít mert nem vagyok kirobbanó formában, felfelé még nehezebben megy
Hátra rd-m786 sgs váltót. Jó gondolom, hogy hiába csak két lánckerék van elől, az sg kevés lenne?
Előre pedig FC-M786-A -t, mert bár csúnyább, de könnyebb takarítani, SL-M780 váltókarokkal.További kérdés, hogy a nyeregcső szöge a leírás szerint 71,5°, míg a Shimano 66-69-et ad meg értéknek. Ettől még lehet jó?
További kérdés: a mostani BB (SM-BB51) mintha nem lenne középen, ehhez kell venni valami alátét izét? ezzel állítják a láncvonalat?
Kompatibilisnek tűnik a dolog?
Előre is köszi a válaszokat!Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
Köszi a válazsokat!
Mavic crossride-om van, felmegy rá a 9es deore 11-34-es sor, a helyére tervezem a 10-es xt sort (11-36)
Kona caldera váz, újra nézve a 19"os nyeregcsőszöge 70,6°. Én amúgy szeretem a geometriájátAkkor megérdeklődöm, hogy adnak-e középcsapágyat a hajtóműhöz, vagy külön kell rendelni. A pedál spd-s (m8000), eddig is az volt, egy m520-at nyüstöltem
mod
smkb: akkor azt mondod, hogy a mavic crossride-ra (asszem 2013-es) nézhetek 2x11-es cuccot is?[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
Köszi a választ, át kell gondolnom. A 2x10 régi megoldás (24-38 as hajtómű és 11-36-os sor) ugyanazt az áttételi szélsőértékeket hozná, mint a drágább 2x11 (28-38-as hajtómű és 11-42-es sor). És gondolom kevesebbet is bír a véknyabb lánc miatt, viszont egyel több áttétel van, ami jól jöhetne, mert nem vagyok op
a 2x10 esetén: 24/36=0,666, 38/11=3,4545
a 2x11 esetén: 28/42=0,666, 38/11=3,4545A nyeregszögre visszatérve, akkor úgy látszik kell egy alátét szerű izé felszerelésnél, ami kompenzálja azt a pár fokot, vagy erősebben rátehénkedi valaki és máris jó lesz a szög
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
köszi, lemértem az agyon a borda hosszát, kb annyi hogy ráférjen a 11-es sor is, most jelenleg van rajta egy 1,85-1,9 mm-es alátét, gondolom azt kell majd levenni 10-11-hez.
Most nekem 3x9 SLX van, amit szeretnék bővíteni, a kérdés az volt, hogy 2x10 legyen (már kosárban is vannak a cuccok a rose-nál és a bike-comonents-nél), csak utólag tutdtam meg, hogy 2x11 is lehetne, de meggyőztetek, és én is arra jutottam, hogy elég lesz a 2x10, amit eredetileg választottam ki.
köszönöm mindenkinek a segítséget!még valami: a középrész az mindenhol ugyanolyan széles? tehát ha nekem most SM-BB51 integrált csapágyam van, akkor jó lesz a helyére a SM-BB70?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
köszönöm a válaszokat, cserélem, mert ahogy nézem nem kompatibilis.
mod: mégis, azt olvasom, h csak a tömítése más
@6030D: megy pivát
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
Heló!
Ha a hátsó váltót (2x10-es xt) hátulról nézem, akkor annak a függőlegesen kell állnia, vagy az alsó görbő részénél a kerék felé közelebb, a küllővel párhuzamosan? (sík, vízszintes terepen, a bicajpedig merőlegesen a talajra)
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Hasaggymeg #135652 üzenetére
megnézem, köszi az infót! beleestem a hátsókerékkel egy vékony résbe, szerintem a váltó tartott meg
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
Sziazstok!
Húú, de régen jártam erre
Az lenne a kérdésem, hogy van a bicajon CST C1316 külső, amit cserélnék, ami olyan szempontból jó, hogy tényleg nem kaptam vele defektet.
A helyzet az, hogy Tisza-tó és Balaton kerülés lesz, de nem vagyok fizikálisan felkészülve, ezért hogy segítsek magamon, le szeretném cserélni egy olyan külső, belső párosra, aminek kisebb a gördülési ellenállása. Ahogy néztem, azrra jutottam, hogy nagyobb TPI-s-re mondják, hogy jobban gurul, meg valmi wattot kell nézni, meg latex belső kellene....
Szóval az a kérdés, hogy mit vegyek: 26x1,75 kellene, utazási komfort kevésbé fontos, felütés elleni defekt sem (arra vigyázok), illetve könnyű legyen a gumi és jól gördüljön.
Még annyi, hogy netto 110 kilo vagyok, erre jön még a ruha és a hátizsák
Előre is köszi szépen!Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz arcitec #196510 üzenetére
Köszi a válaszokat, xy.zsolt-nak és Hasaggymegnek is, akkor marad ami volt, aztán majd végig kínlódom valahogy. meg volt az idei első tekerés, 13 km, azt írja a technika, h mivel sok aerob és anaerob fejlődés volt, 55 óra lesz a becsült regenerálódási idő... UTT130-ra mit fog írni? fél év?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
hello!
az van, hogy az utt-130-on technikai okokból bicajt kellett bérelni féltávnál.
Az én bicajom egy XC vázas, Mavic ipari csapágyas kerékszett, aszfalt gumi, míg a bérelt bicaj egy trekking Cube volt, Shimano kónuszus agyakkal (valami Tourney, elől meg dinamós), szintén aszfalt gumival. A trekkinggel 2 kmph-val tudtam gyorsabban menni átlagban, holott sokkal fáradtabb voltam akkor már, de valahogy lassú tempónál is éreztem, hogy jobban gurul, de érezhetően sokkal jobban
Kérdés: így látatlanban mi okozza ezt? A más vázgeometria (mondjuk kisebb a légellenállásom), vagy lehet, hogy csapágyakat (kerékszettet) kellene cserélnem (mondjuk már van 10 éves)?Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Hasaggymeg #198100 üzenetére
jobbnak kellene lennie, nem? a trekking geometriában jobban hasonlít egy outira, csak nincs kos kormánya
amúgy az ipari csapágyas kerékben mennyi idő (km után) után kell csapágyat cserélni?Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
Heló!
Ha ilyen nekem nagyon megerőltető, nagy távra megyek, mint pl Balaton kerülés, hogy érdemes a pihenéseket beiktatni? Menjek 3 órát (50 km) és pihenjek utána akár 2-3 órát, vagy csak kisebb pihenőket érdemes tartani? Tehát egy nagyobb pihenő az segít vagy csak nehezebb lesz utána folytatni?Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
Heló!
Szeretnék venni egy elektromos trekking szerű bicajt, aszfaltra, munkába járásra.
Van valami leírás a motorokkal kapcsolatban? Mire kell figyelni? pl nyomaték, méret, stb? melyik típust kell elkerülni? Milyen funkciói vannak, akármi?
Vagy kb mindegy, mert hasonlóak? Előre is köszi!Muton#2316 - $z@r a drop >_<
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- EAFC 24
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- World of Tanks - MMO
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Automobilista 2
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest