Új hozzászólás Aktív témák

  • jansky1

    senior tag

    Van új orsóteszt.

    Ma befutott az első Tsurinoya Tsp orsó boncolásra.

    Szép dizájn, igényes fém ház, rotor. a súlya valós, az áttétel 5,2:1

    Tökéletesen zsírozva, abszolút lógás és lötyögésmentes.
    A csapágyszám valós, Kettő a bronzcsigán, kettő a tányérkerék tengelyén, egy a kulisszakerékben, egy a tengelyemelőn, egy a rotorleszorító anyában, egy a dob alatt, egy a zsinórvezető görgőben és természetesen a tekerőgombban is van., valamennyi jó minőségű, zárt csapágy.
    A gomb jó fogású Eva, a kar rátekerős, nem behajtható.
    Nagyon szép,egyenletes, nyugodt járás, simábban fut mint az Fs vagy az NA, ami nem az alkatrészek miatt van, hanem a megmunkálás precizitása miatt.
    Az Na-ból már ismert csapágyas plusz gumigörgős tengelyemelővel szerelték.
    A zsinórvezető görgő titánötvözet nagyméretű, "csavarodásgátlós" kivitel., alatta csapágy plusz teflongyűrű van.
    A dob nagyon keskeny peremű, ami jól jöhet távoli dobásoknál. Fém zsinórklipsz van a dobon .A zsinórkép, mint a képen is látszik, tökéletes. A dob alá egy széles csapágy került, ez nagyon jó megtámasztást ad a dobnak a zsinór lehúzása, fárasztás közben.
    Ami jelentős különbség az Fs hez képest, a fém ház mellett, a karbon fék,(brutál fékerő...) a fékállító csillagban már nem a belső lemezkés megoldás adja a hangot, hanem egy nagyméretű omega rugó, ami gyakorlatilag örök életű. A fékhangot is omega rugó biztosítja, mint a másik két népszerű típusnál.

    Az orsót igényes dobozban, neoprén tartózsákkal, tartalék sekély dobbal és ajándék kenőzsírral szállítják
    A 68 dollár körüli árát nagyon megéri, senki nem fog mellényúlni vele.

Új hozzászólás Aktív témák