Új hozzászólás Aktív témák

  • Grillo

    senior tag

    Na, kis kiegészítés SZÉPkártyás fizetéshez FBről. Írt a srác a OTPnek, ezt kapta válaszul:

    Tisztelt Molnár László!
    Sajnáljuk, hogy az OTP SZÉP kártya használata során kellemetlen tapasztalatot szerzett.
    Ön bejelentésében azt kifogásolta, hogy nem tudta használni SZÉP kártyáját a Horgászjegy Kft https://horgaszjegy.hu/ elfogadóhelyen, amely az elfogadóhely keresőben is megjelenik.
    A jelzett szolgáltató szerződött partnerünk. Rendelkezik érvényes kártya elfogadói szerződéssel, ezért jogosan szerepel weboldalunkon az elfogadóhelyek között.
    Az elfogadóhellyel kötött szerződés értelmében az OTP Pénztárszolgáltató Zrt. kötelezettséget vállal arra, hogy a portál elfogadóhelyi listában megjeleníti annak adatait. A kereskedő pedig arra vállal kötelezettséget, hogy jelenti, ha változás áll be működésével kapcsolatban.
    Az érintett kereskedő részéről szerződés módosítására, vagy megszüntetésére vonatkozó feldolgozható kérelem nem érkezett.
    Az OTP Pénztárszolgáltató Zrt-nek nem feladata a vele szerződésben álló SZÉP kártya elfogadóhelyek működésének időszakonkénti felülvizsgálata, azonban ha bejelentés érkezik részünkre, azt egyedileg vizsgáljuk és megtesszük a szükséges lépéseket.
    Levele alapján megkerestük az érintett partnerünket, és felkértük, hogy a SZÉP kártyás elfogadói szerződésben foglaltak szerint folytassa tevékenységét, vagy küldjön részünkre szerződés megszüntetésére vonatkozó nyilatkozatot.
    Bízunk benne, Ön elfogadja álláspontunkat. Jogorvoslati lehetőségeiről a pénzügyi szervezetek panaszkezelésére vonatkozó szabályokról szóló 46/2018. (XII. 17.) MNB rendelet 5. §. (3) bekezdése alapján, valamint a Magyar Nemzeti Bank a pénzügyi szervezetek panaszkezelési eljárásáról szóló 13/2015. (X.16.) számú ajánlásának megfelelően tájékoztatjuk.
    A hivatkozott MNB rendelet alapján álláspontunk szerint panasza a Magyar Nemzeti Bankról szóló törvény értelmében az Ön és az OTP Pénztárszolgáltató Zrt közötti szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita rendezésére irányult.
    Amennyiben úgy ítéli meg, hogy az OTP Pénztárszolgáltató Zrt. nem az Ön és az OTP Pénztárszolgáltató Zrt között fennálló szerződésnek megfelelően járt el, álláspontját alátámasztó bizonyítékaival a Pénzügyi Békéltető Testület (székhely: 1054 Budapest, Szabadság tér 9., levelezési cím: 1525 Budapest, Pf. 172, telefon: (06 80) 203 776, e-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu) eljárását kezdeményezheti, vagy a polgári perrendtartás szabályai szerint bírósághoz fordulhat. Tájékoztatjuk, hogy az OTP Pénztárszolgáltató Zrt. nem általános alávetési nyilatkozatot tett a PBT eljárásra vonatkozóan, hanem minden esetben egyedi döntést hoz arról, hogy a békéltető testületi eljárásnak és egyezség hiányában az ilyen eljárásban hozott határozatnak aláveti-e magát.
    A PBT eljáró tanácsa egyezség hiányában akkor is kötelezést tartalmazó határozatot hozhat, ha a Bank alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztónak minősülő Ügyfél érvényesíteni kívánt igénye - sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor - nem haladja meg az egymillió forintot.
    A Pénzügyi Békéltető Testület eljárásának kezdeményezése céljára rendszeresített formanyomtatvány megtalálható az MNB honlapján (https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz...), valamint bankfiókjainkban. Ön az OTP Bank Nyrt. bármely, ezen levelünk alján található ügyfélszolgálati elérhetőségén kérheti a fenti formanyomtatvány költségmentes megküldését.
    Bízunk benne, hogy a jövőben megelégedéssel veszi igényben szolgáltatásainkat.

    Tisztelettel:...

    Hát, vagy lesz valami, vagy nem.

Új hozzászólás Aktív témák