Új hozzászólás Aktív témák

• WesTM

senior tag

Sziasztok pecások!

Régen jártam erre, elmarad beszámolómat is pótolom. :)

Ugye ott tartottunk hogy 0 perc alvás után indultam a raklapra. Sikerült is időben megérkeznem, sártengerbe lyukat nyomva a padlóra sikerült bemennem a zsigával, kifelé már érdekesebb volt, na de ilyen is kell. :)

Sötétben mentem be a raklapra a térdig érő vízben, egyből szúnyogok milliárdjai támadtak rám.

A gyors nádtörögetés után be tudtam már dobni, de 1db raklapon nehéz volt nekem is ülni, meg a cuccokat is szárazon tudni.

Kép a helyről:

Egészen 9 óráig egy mozdításom sem volt, már sírva ültem kis híján, hisz a szúnyogok végett hosszú nadrág, gumicsizma, pulóver kapucni fent, sapka kellett ülnöm.

Fél 10 környékén gyönyörű feltolós kapás, 3-as amúr, ami szákolás után addig vergődött hogy horgot kiakasztotta, nyúltam a fényképezőért, és a hal a vízbe visszagyötörte magát, mire le tudtam volna nyomni a fényképezőn a gombot... :((( Megutáltam ezt a helyet. Délután vissza be ültem, sikeresen eltörtem a match botom utolsó tagját, bevágáskor egy ilyen tetves nádszálat telibe vertem. Éppen elég volt a carbonnak, hogy meggyötörje... :( (1 kiló etetőanyag 500ft, egy jó úszó 850 forint, egy törött tag utáni káromkodás: közszeméremsértő... minden másra ott a horgászbolt...)

Ezt követően jegeltem a helyet. Ideje volt 5 hónap után újra bejárni a stégre. 1 délelőttöt rá is szántam a rendbetételre, bementem a vízbe, ültettem töklevelet, és találtam egy padot a víz alatt, amin 0cm iszap sincs. Agyag égető hely volt, és betonkemény maradt az ajzat.

Első próbahorgászat elég jól sikerült, kukoricás etetésről az amúr gyilkos pickerbotommal sikerült egy 4.6kg-s gyönyörű egészséges amúrt fogni, majd rá 2 nappal egy 4-es nagyon kerek, rövid-duci ponty követte. Mind 2 hal kegyetlen jó küzdő volt. Ezen kívül még fogtma pár másfél-kettes pontyot, de ezeket nem fényképeztem, minél hamarabb menjenek vissza a vízbe.

Jah és még valamit elfelejtettem. Hétfőn a mellettünk levő folyóra, a zagyvára mentünk ki. Milliárd számra van benne a ponty, fogtunk vagy 40db-ot igaz tenyeres volt a legnagyobb. De több helyen kézzel lehet fogni, annyi van benne, és mindenhol ez van 30-40 km-es szakaszon. Ilyet még garantáltan nem láttatok, szerintem az országban nincs még 1 ilyen. Feketlik a víz 30-40km-en a haltól. Szó szerint. Sima merítőszákot a vízbe nyomod találomra bárhol, 1 kg kisponty tuti lesz benne. Az ország legjobb folyója lehet, ha tőlélik rabsicmentesen a halak az elkövetkező 2 évet. Csontival pedig sikerült fognom egy jó másfél kg-s szürkeharcsát, amire kb. 10 éve várok a zagyván.

Ennyit erre a hétre. :) Bár holnap reggel még minden képen kinézünk a stégre. Én 1 bottal a tök mellé fogok dobni, fűzött csalival, 1 5ös spiccel pedig a part előtt fogok keszegezni egy jót. Délután pedig kezdem szortírozni a cuccokat ugyanis:

A hét végére meghívást kaptam a mellettünk levő településen található Lisó-tó-ra, péntek estétől, vasárnap estig. Remélem izgalmas peca lesz, 4 nagyon jó barátommal fogunk támadni.

Minden eseményt meg fogok örökíteni, videót is készítek, ha arra érdemes esemény történik. Az biztos egy estét bulizásra szánunk, hisz holnap derül ki, kit hova vettek fel főiskolára/egyetemre. :))