Új hozzászólás Aktív témák
-
Ear001
addikt
Az lehet, hogy versengenek, de hogy fejlett önvezetés meg infotainment csak nyomokban van bennük, az tuti. A táblafelismerésük gyalázatos, a sávbantartás szörnyű, az adaptív tempomat csak egyenes úton működik, kanyarban megbolondul, bármikor képesek vészfékezni, mert valamit félreértenek a szenzorok....
-
Ixion77
őstag
Mindegy, lényeg hogy jól lehet marketingelni. Ha elég sokszor elmondják az embereknek hogy ez nekik jó, akkor végül elhiszik. Ahogy az összes többi AI-s featuret, amiket most nyomnak a CES-en.
De persze az is lehet, hogy én vagyok az egyetlen akinek nem hiányzik hogy beszélgethessen az autójával."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
tibaimp
nagyúr
Én meg azt mondom, hogy valahol el kell kezdeni.
Majd térjünk vissza a dologra 10-15 év múlva...A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Furious
tag
Pedig néha lehet szórakoztatóbb lenne minthogy visít hátul a gyerek
Amúgy ez olyan, hogy ott van, de nem muszáj használni. Kikapcsoljuk, vezet megszokott módon az ember.
Értem egyébként a fejlődés célját, de ehhez rengeteg másnak is össze kell jönnie, mire önvezető autóutánzatok (személykabinok) majd agyon cirkálják a monumentálisra épített infrastruktúrát.“Work hard in silence, let your success be your noise.” - Frank Ocean.
-
Ixion77
őstag
"Amúgy ez olyan, hogy ott van, de nem muszáj használni."
Eltekintve attól, hogy akkor is kifizettetik velem. Még akkor is, ha az én autómban speciel nincs is, mert a fejlesztési költséget akkor is ki fogják a fogyasztókra terhelni.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
szmörlock007
aktív tag
Majd ha a kínai gyártók is kitörnek Nvidia tech-el be lesz ez is tiltva
-
Fritz Teufel
addikt
Tökéletesen igazad van. Nem győzöm most éjszaka elsötétíteni a csak 9"-os kijelzőmet az autóban, mert baromira zavar amikor erdőben hajtok haza. Mióta tavaly szarvassal karamboloztam, már nem csipázom ezeket a csillogó-villogó szarokat az autóban. Persze, hogy nem lehet bizonyos szint alá állítani a fényerőt és még úgy is zavaróan fénylik. Nem tudom, lehet, hogy csak azért problémázok ezen, mert nem LED-es a fényszóróm csak DE projektoros és azzal messzebbre lehetne látni, és nem zavarna a csillogó-villogó műszerfal.
Milyen lehet, egy most divatos 15"-os tablet középen bakker?! A legjobb, amikor fejmagasságba teszik, hogy ne kelljen lehajolni. Kilátni meg minek, önvezetés van Kocsival beszélgetni?? Amikor a Google szándékosan butítja az Android Autót, hogy csak a pár "támogatott" nyelven lehessen vele szót érteni, amikor bármilyen nyelven működhetne, amit az Android ismer? Az English-Magyar meg nem megy neki, így sokszor angolul is használhatatlan.Imádom a kütyüket, de az autóm már mindent tud amire szükségem van. Vezetni majd én vezetek, nekem ne rángassa a kormányt vagy csörömpöljön, csilingeljen, fékezzen. A mai napig lever a víz, amikor 4 °C-nál csilingel, hogy csúszós az út. A vér is meghűl bennem mire észreveszem miért jelez... akadna meg a sün kifelé a kitalálójának!
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Fritz Teufel #8 üzenetére
Hát, ha a pénzből olyan autót veszel, ami a lehető legtöbb szempontból "analóg", akkor nincsenek ilyen 0th world problémák... A különbözetet akár el lehet költeni arra, hogy az is csillogjon-villogjon, és talán még némi vezetési élményt is kapsz cserébe.
Én legalábbis ezt tenném. Már ha volna annyi gempám, hogy egyáltalán autót vegyek.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
TomMusic
őstag
válasz Fritz Teufel #8 üzenetére
Teljesen egyetértek. Ugyan nekem (még) nincs ilyen kocsim, de engem már az is zavar, ha olyan kocsiban ülök, ahol az elakadásjelző gomb nem megfelelő helyen van.
Imádom Muskot, de a Tesla pl. számomra egy torz vicc. Gyakorlatilag mindent kispóroltak, ugyebár legújabb őrültségük az indexkar hiánya.
Az önvezetésről pedig még sok szakmabeli is azt mondja, hogy nincs belátható időn belül. És most nem arra gondolok, hogy a tökéletesen felfestett minta faluban, meg autópályán majdnem jól tudnak közlekedni. Majd ha itt elmegy Pilisborosjenőről Csepelre Pesten keresztül....
Igen, tudom, már van ahol ez [működik], de ha jól tudom, be vannak az utak tanítva a kocsiknak, tehát igazából csak végigmegy a megtanult útvonalon. Bár most hogy belegondolok, az ember is ezt csinálja.
Mondjuk az se zavar ha tévedek és pár éven belül lesznek ilyenek mindenütt, meg azzal is tisztában vagyok, hogy valahol el kell kezdeni, mert úgyis ez lesz a jövő (ha lesz még jövő...).
De tök jó lenne, ha valaki gyártana használható, megfizethető elektromos autót is.
A BYD pl. majdnem az, de majmolják a Tesla-t, természetesen ők is berakták a tabletet középre.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Ixion77
őstag
"Táblafelismerést lassan már sebességhatárolóhoz is be kell kötni."
Az nagy ökörség lenne, mert egyelőre én még nem láttam működő megoldást. Millió probléma van, az általad említetten túl a párhuzamos út bal oldalára kirakott tábla, az út feletti világító tábla, a kiegészítőtáblával ellátott tábla (pl. csak esőben érvényes), stb.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Raysen623
addikt
Jelenleg ott tartanak a "piacvezetőnek" kikiáltott kínai autógyártók önvezetésben, hogy szoftverfrissítésre várnak egyes példányok a BYD-nál is (azóta mondjuk ez már lehet megoldódott) ahogyan nézegetem a tesztvideókat. Szóval önvezetésben még jóval gyengébbek mint európai versenytársaik, vagy az amcsik. Ennyit erről. Ez a mértéktelen felszopása a kínai EV-knek undorító. A fejlesztésnek azonban van helye és potenciálja minden esetben. Ha ezt az NV-vel képzelik el a kínaiak, akkor hajrá.
Önvezető autó alatt én pedig nem azt értem hogy a kocsival akarnék társalogni, mert nem. Max hangvezérlés, vagy mobilról megadom neki a helyet, ő meg oda megy. Jelenleg ott tartunk, hogy egyre több vezető képtelen biztonságosan közlekedni, és ha az önvezetés a dugók és balesetek drasztikus csökkenését tudja elhozni, akkor vevő vagyok rá.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen