Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
Amúgy nem értem mi jó ebben a kis felfújhat kerékben ha sok a defekt, én biztos megörülnék ha pl 6-7km-t tolni kellene emiatt (vagy többet).
-
-
B-L-A-C-K
titán
-
B-L-A-C-K
titán
Azért még így is szedi a lábát szépen az OXO hogy vissza van véve rendesen a vezérlője.
-
B-L-A-C-K
titán
Na meg is lesz az index téma hátra oldva. Ezt megrendeltem, OXO hátuljára GoPro rögzítővel fel is tudom majd rakni, nincs kábelezés, nincs garivesztés.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz TomMusic #2406 üzenetére
200 ezer alatt alsó kategória van, fölötte kezdődnek a jobbak, és még 2019ben sem lehet elmondani hogy van tökéletes roller ártól függetlenül. Amit én rendeltem az itthon boltban 770 ezer, és annak is vannak kisebb hiányosságai sajnos.
Az a 2x800W tényleg durva, de sajnos minőségben az a roller is se a legjobb.
-
B-L-A-C-K
titán
Itt lesz neked, és mindenki másnak is:
Service menü elérése: balról az 1. és 2. gombot nyomva kell tartani együtt pár mp-ig. A menüpont váltása balról a 2. gombbal történik röviden megnyomva. Az adott értéket a jobb szélső két gombbal lehet léptetni fel-le.
Menüpont - gyári beállítás - leírás:
0 - 1.1 - Firmware verzió
1- 1 - 0-ról elindulás (be kell tolnod vagy gázadásra is elindul) 0 - be, 1 - ki
2 - 25 - A maximális sebesség korlátozása 0-ra állítva nincs korlát 0-60 közt állítható. Gyárilag 25-30 szokott lenni.
3 - 8 - Kerékátmérő hüvelykben, itt tudod a sebesség kijelzést korrigálni, 8-as az alap, ez elég pontos is.
4 - 30 - Motormágnesek száma (ne piszkáld)
5 - 60 - A motor max teljesítménye az 1. sebességben Százalékban
6 - 80 - A motor max teljesítménye a 2. sebességben Százalékban
7 - 100 - A motor max teljesítménye a 3. fokozatban Százalékban
8 - 1 - Sebességtartó automatika ki/be kapcsolása
9 - 0 - egyelőre ismeretlen
10 - 0 - egyelőre ismeretlen
11 - 0 - egyelőre ismeretlen
12 - 36 - Feszültségérték, az akkumulátor feszültségének megjelenítése.
20 - 180 - Automatikus kikapcsolási idő másodpercben
22 - 1 - Elektromos fék. 1- be, 0 – ki
23 - 1 - Mértékegység beállítása km/h vagy mph/h
24 - 4 - A kijelző fényereje 4 lépésben állítható (max 4)
99 - 0 - A kilométer-számláló visszaállítása 0-ra.Mindezek után, ha végeztél a beállításokkal, akkor balról a 2. gombot nyomva kell tartani, így menti el az értékeket!
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Megjött a rolim magyarba, de csak pénteken tudom átvenni, összedobok majd róla egy kis vidit.
-
-
B-L-A-C-K
titán
Több mint 1,5 hónap várakozás után megjött végre az én Inokim OXO-m is, megvolt az első napom vele...
Kezdeném is egyből a negatívumokkal, mivel attól hogy valami drága, nem feltétlenül egyenesen arányos azzal, hogy tökéletes. Igaz ezek apróságok, és ezekről már vásárlás előtt tudtam, de azért megjegyezném hátha valakinek lényeges:
Kijelzőjén igaz minden információ megtalálható ami kell, de kicsi, és nem színes, egy minőségibb kijelző is bőven elfért volna. Manuális ”bicikli” csengő van rajta, ami gyalogosoknál nem is rossz, de egy nyomógombos dudát nem lett volna nehéz már belerakni. Az akkumulátor elvileg így is sokat bír, minőségi LG aksik, de ezen még jobb eredményt értek volna el hatótávban, ha ki/be kapcsolható lenne az összkerékhajtás, de fix, illetve lenne motorfék visszatöltés, de nincs benne. Érdekes, mert év elején Oroszországban tesztelték, és azokban még volt kapcsolható meghajtás, de valami miatt kivették.
Lényegében ennyi, ezek mint írtam apróságok, de kicsit idegesítőek.Na de azt kaptam amit vártam?.
Teljesítményben vissza van fogva a vezérlő, de rosszabbra számítottam, így is nagyon nyomatékos, és szépen húz. Egy dualtron biztos leveri gyorsulásban, de ez is elég kb minden helyzetre. Egy Kugoo S1 után rendeltem ezt, mondanom sem kell, hogy ég és föld a kettő közötti difi, de természetesen nem is egy kategória. Futóműve hihetetlen milyen kényelmes, és nagyon stabil az egész roller. Fékek elől-hátul hidraulikus tárcsafékek, igaz nem a legmárkásabb kategória, de nagyon jók, bármilyen helyzetben meglehet állni vele egyből. Hatótávra még nem tudom mennyit bír alattam pontosan (normál használat mellett (~50km-re saccolom), de majd idővel ezt is megírom.
Na és ami a számomra az elsődleges szempont volt komolyabb roller választásában, az a kinézet. Szerintem jelenleg a piacon nincs szebb roller, persze ez szubjektív, de nekem nagyon tetszik.
Szóval eddig nem bántam meg, azt kaptam amit vártam, igaz még csak friss tapasztalatok vannak, de ha újra kellene választanom most, ez lenne.
A kis kugoo-t is szerettem, de most hogy OXO után mentem vele egy kört, mintha szegény egy kis gyerek roller lenne.+ készítettem egy kis videót róla, sasoljátok meg.
-
B-L-A-C-K
titán
Èrdekes ez az OXO, 65 a max speed limit legnagyobb fokozatban, gyártó szerint is 65 a max, de úgye jó uton 60 kilós emberrel szél csendben írják ennyi. Na most én jelenlegi 93 kilómmal, szélben, jó uton 67et sikerült mennem, igaz GPS szerint csak 64 volt.
-
B-L-A-C-K
titán
Én azt vettem észre ha normálisan mész, értem ezt az alatt bicikli úton nem 30-cal hanem 20-szal, járdán szintén óvatosan akkor nincs semmi. Ha már elkezded izomból tolni bicikliket előzgetni, kacskaringózni, gyalogosra nem figyelni azt nem szeretik, persze ez érthető.
Mióta megvan a nagy én inkább az utat választom, persze ez itt sokaknak nem jó, mert kugooval én se ott mentem, de ott teljesen más, kocsisok is sokkal toleránsabbak, persze úgy hogy tudok haladni a forgalommal, mikor kocsit előzök meg megy a meglepődés...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen