Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TomMusic

    őstag

    válasz B-L-A-C-K #2446 üzenetére

    Azért profi meg semmi ilyesmi nem vagyok, csak nem áll annyira távol tőlem. Ellenben a mechanika... :DDD
    Én Budán használnám, és vannak egészen brutális emelkedők. Az egyiket pont meg kéne mászni minden nap, amivel a régebbi fajta Kugoo S1 sajnos nem bírt megküzdeni. Illetve egy kevésbé meredek utcában nem tudtam megállni motorfékkel, a kormányt fogva le kellett róla ugranom. Bár ez utóbbi lehet csak az én bénaságomon múlt. :))

    Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

  • f3rdzs0

    senior tag

    válasz B-L-A-C-K #2446 üzenetére

    szerintem firmware szabályozta le csak. ha jól sejtem az 1.0 a régi és 1.1 az új. mondjuk ha valakinek régebbi van 15A felvétellel az talán tud ebben segíteni :)

    (#2447) TomMusic: én Budán is szoktam használni, elég erős emelkedőkön (mondjuk van ott egy kettő ami persze túl durva), és nem szokott nagyobb gond lenni. persze van ahol löknöm kell lábbal és csak 15-tel tud menni, de az is gyorsabb és kevésbé fárasztó mint a gyaloglás.

    a fékkel se szokott sok gond lenni, csak annyi hogy figyelni kell, hogy hol akarsz megállni. pl 25-ről 15-re nagyon hosszú a féktáv, ott hagyja magát pörögni a motor, de 10-ről már kb elég korrekt (mondjuk ott meg van hogy nagyon befog). lejtőn nekem az a taktikám hogy nem hagyom hogy 20 felé menjek és akkor biztos meg tudok állni (ha mást nem a hátsó fékkel, bár azt gyakran használom a hegyen)

    elméletileg a Xiaomi az 500W csúcsteljesítményű, szóval könnyebben kéne hogy vegye az emelkedőket. plusz cfw-vel biztos lehet még ezen is javítani

    f3rdzs0

Új hozzászólás Aktív témák