Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    válasz Grózi #1874 üzenetére

    Nem tévedek, visszaküldik a nagykerbe, és onnan jönnek vissza... a kereskedőnek semmi előnye nincs abból, ha újra megpróbál elsózni egy hibás terméket. Nincs raktárkészletük, nem az ő pénzük áll benne, és nem is az ő káruk, ha valami rossz.

    (#1877) Grózi:: Csak ismételni tudom önmagam, nem ők tehetnek róla, hanem a nagyker! Ők (és minden kisker) garanciális reklamáció esetén visszaküldik a terméket a központba, és a további sorsa ott dől el. Amennyiben ugyanaz a termék újra előkerül, akkor az újra a negykerből jön ki hibás termékként. Nincs raktárkészlet, és ami rossz azon nincs veszteségük sem, ergo nem érdekeltek abban, hogy üljenek a hibás terméken, majd eladják újra.

    Nem védeni akarom őket, de van némi rálátásom... ;)

    [ Szerkesztve ]

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák