Új hozzászólás Aktív témák

  • L4mie

    veterán

    Lassan 3 hete adtam be a 3 napos AC 240-em garanciáztatni....semmi hír....múlt héten írtam nekik, hogy mi a helyzet, mert leadásnál azt mondták, hogy 5-7 nap alatt át fog futni....válasz:

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A termék jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál, további információ jelenleg nem áll rendelkezésre. Amennyiben hibásnak találják, javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek.
    Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, vagy a hiba detektálásától számítva, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni.

    A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben javítható a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.

    A nehezen, hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt.

    Az ügyintézés lezárását automatikus e-mailben jelezzük Ön felé.

    Köszönjük megértését és türelmét!

    Engem nem érdekel, hogy a vadonatúj hűtő pumpája milyen hibából kifolyólag zörgött és miért úgy lötyögött a radiátorban a folyadék mintha csak félig lenne....legközelebb nem szarozok elállok egész vásárlástól, aztán papírozzanak csak maguknak....de akkor valaki más meg megkapja a szart :(((

    /bocsi a kifakadásért

    Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

Új hozzászólás Aktív témák