Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ocean

    tag

    válasz csubuka #4906 üzenetére

    illetve a mini városi autók hiába 5 csillagos töréstesztűek, ők a saját kategóriájukban játszanak nem?

    Szerintem nem. Tehát ha pl. az Euro NCAP azt mondja, hogy most 50 km/h-val 45 fokban betonfalnak ütköztetünk autókat, akkor ott ugyanazt vizsgálják a SUV és a kisautó esetén is.
    Inkább ami (számomra) furcsább, hogy passzív biztonsági rendszerek hiányáért meg fix csillag levonás jár, hiába mondjuk az ütköző zóna minden korábbinál jobban teljesít, kap az autó egy 3 csillagos eredményt.
    Az enyémen is (gondolom gyalogos védelem miatt) a motorháztető is, meg az előtte lévő lemez olyan papír vékony, hogy egy ujjal horpasztgatható. Kellett szokni egy ideig...

    Egyébként ez is érdekes amit írsz, nekem is van több ismerős, aki bevallottan azért vett nagy autót, hogy ha ütközés van, ne ő szívjon. Most ezt lehetne boncolgatni, hogy társadalmilag, az összképet nézve ez mennyire a jó irány, mert akkor ennek nincs vége, mindig lesz egy nagyobb, nehezebb autó?
    Illetve azt is aláírom, hogy ha egy X7-el ütköznék az i20-ban, azt valszeg nem fogom megköszönni, ezért ezt mindenáron igyekszem elkerülni.
    De - és sajnos nekem már túl rég volt a középiskolás fizika - azért a nagyobb tömeg nagyobb mozgási energiával is jár, tehát arra akarok kilyukadni, hogy ha két X7-es ütközik, szerintem ott is csúnya dolgok történnének...

  • kisza25

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz csubuka #4906 üzenetére

    Egy 2tonnás suv kilapítja az 1 tonnás autót, kinetikus energia

    Ocean:el is kezdték az oldalütközést úgy nézni, hogy suv megy bele oldalról

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

Új hozzászólás Aktív témák