Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kisza25

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz mobal #5193 üzenetére

    Fogyasztásban az 1,4 crdi, 10 ekm átlaga 5,2 liter, nyomatékos volt (240 Nm), tudta tartani a tempót, de nem nagyon gyorsult, nagyon hosszú volt a váltó. 130- nál 2900- at pörgött. Országúton 4liter alá lehetett vinni az i30 kombit.
    A kedvencem az 1,4 (1398ccm) 100/105 ló, a kia pro ceddel 58 ekm-t mentem, a mostani i30- al meg kb 5ekm-t. Szeret pörögni, igényli a forsdulatot, 6800- ig vígan elpörög, csendes, de kicsit torkos. A ceed mondjouk 6,5 körül evett, de kb csak Ausztriában jártam vele, meg onnan haza.
    Az i30 legjobb fogyija 6,3, legrosszabb 8, átlag 7,3 liter. A ceed még 105ló, de 5 sebesség, az i30 100 ló, de 6 sebességes, 4-5-6 jó rövid, így pályán sem esik kétségbe.
    1,6 120 ló, elvileg ez a legerősebb, de kicsit kelletlen. Az 1-2 amúgy is hosszabb benne, lehet azért, de nem olyan szép a hangja sem pörgetve, mint az 1,4- nek. Érezni, hogy nyomatékosabb, de nem szereti annyira a fordulatot, pedig 6300- nál van meg a 120 ló.
    5fő+ csomagok érdi emelkedőn észre sem vettem 6.ban.
    Pályázni jobb, városban szaladgálni jobban szeretek az 1,4 benzinnel, jelenleg napi szinten felváltva használom Őket.
    A diesel pályára való, városban szenvedős 1-2-3 as fokozat, 60- al 4 ben 1500-at forog, kb 20 km mire bemelegszik, nagyon takarékos.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

Új hozzászólás Aktív témák