Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz Cifu #1103 üzenetére

    Teljesen vállaható motor de olyan tartosságra ne számíts mint egy jól sikerült 1.6tól...

    Meg kell próbálni alkudni több kereskedésnél is de Kia/Hyundai vonalon nagy kedvezmények nem szoktak lenni.
    Körbe kell nézni kedvezményekre. pl Kia/Hyundainál/Toyotanal mindig volt vmi orvos kedvezmény. Van, hogy ez 5-10% vagy 3-5év ingyenes kötelező szervíz. Toyotanal nemrég adtak egy autóra magánszemélynek flotta kedvezményt, 8-9% körül volt. Most nem tudom él e még az akció.

    Ha meg turbostól nincs félsz én a Focus is elvninném egy körre.

    [ Szerkesztve ]

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • doc

    nagyúr

    válasz Cifu #1103 üzenetére

    En tegnap elolegeztem le egy Fastbacket, szoval eleg frissek a tapasztalataim :D
    Voltam eleg sok szalonban (Toyota, KIA, Skoda, Renault, Dacia, Nissan, Honda, Hyundai, Seat, VW amik igy beugranak). Elegge valtozo hogy hol hogyan allnak az emberhez, es hol mennyire lehet alkudni (pontosabban hogy hol mekkora a 'koszonesert' jaro automatikus kedvezmeny).
    Alapbol eleg erosen lehet huzni lefele az aron, viszonylag keves kivetellel (a Fastback pont egy ilyen lehet adott esetben, mindjart irom). A legjobban akkor jarsz ha mar a szalonban (regota) ott levo autot veszel, azokat eleg jo aron oda tudjak adni. Ennel mar csak az olcsobb ha tesztautot veszel, de ott kerdes hogy mennyi lenne a hitel es menni az onresz, mert a hitel joval dragabb ra, szerintem kb. 50-60%-nal kevesebb onresszel nem erdemes beszallni egy tesztautoba.

    Szoval Hyundai:
    Igazabol nem is akartam autot venni, tulajdonkeppen impulzusvasarlas :D Kolleganak keresunk kombit a gyerek(ek) melle, aztan meglattam a Hyundainal a Fastbacket, amirol addig azt sem tudtam hogy letezik, es "asztaQ... :Y ".

    Beszeltunk, alkudoztunk az egyebkent tok jo fej elado sraccal, mentunk tesztvezeteni Fastbackkel (1.4T) es sima i30-cal (1.4 MPI) is. Eloszor dieselt akartam (1.6CRDI), mert eleg sokat jarok mostanaban autoval (ezert is kene egy uj), de azt eleg dragan merik, es a kisebb fogyasztassal megtakaritott osszeg csak sok ev hasznalat utan termelne ki a magasabb vetelarat. Igy aztan kiszurtam hogy van egy "Comfort Edition" amiben nagyjabol pont az van benne amit amugy is kertem volna :D Cserebe csak 1.4T motorral kerheto...

    Na erre a Comfort Editionre kezdtunk alkudozni, ahol az ar azert nem viheto lejjebb annyival, mint egyebkent mas esetekben, mert itt mar az importot lenyegeben a kereskedeo arresebol dolgozva ad egy eleg nagy kedvezmenyt, igy a szalonban sokkal kisebb a mozgasteruk az arakat illetoen mint amugy. Szoval kisirtam egy "legvegso" arat egy ilyen jarganyra. A biztonsag kedveert irtam a kornyeken (lenyegeben Eszak- es Nyugat-Dunantul) levo Hyundai szalonokba, erdekes modon csak egyetlen egy valaszolt... ok viszont meg egy picivel jobb arat mondtak mint itt helyben, szoval elmentem oda is. Sokat vergodtem rajta, ott is elvittem egy korre az autot, es vegul meggyoztem magam hogy kell egy ilyen :)
    A mar rendesen megfaragott aru autora kertem meg teli kerek szettet meg mankokereket, ebbe pofatlanul belealkudtam meg 13 ezer forintot, meg egy ingyen disztarcsagarniturat :D Ez lett aztan a "legeslegvegso" verzio.

    Nem tudom milyen felszereltsegben gondolkodsz, a helyedben (is) megneznem a Comfort Editiont. Majdnem masfelszer akkora a motor, biztos hogy tartosabb lesz mint a kis egyliteres, es ehhez az autohoz azert illik is szerintem egy kis ero. Cserebe alkudni valoszinuleg kevesebbet tudsz majd mint egy 'sima' modellre.

    Megjegyzes: NAGYON gondolkodtam a Honda Civicen, talaltam egy szalonban egy tavalyi gyartasu, naluk ragadt darabot, raadasul dieselt, brutal jo aron (az idei benzineshez mar 400-zal lealkudott arahoz kepest egymillioval olcsobban!!), de az a baj hogy a Honda barmennyire is tetszik, a Hyundai sokkal "autoszerubb", es inkabb ezt nezegetem evekig, meg ha az eszem a Civic fele is huzott :)

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz Cifu #1105 üzenetére

    Azon sztem nagyon nincs mit x*y.

    Nekem pl ennél sokkal nehezebb volt eldönteni milyen félét szeretnék. Végül a kisebb egyterű, kissebb crossover max 4.3m hosszú maradt kalapban. Aztán milyen legyen a motor. Voltam SCrosst vezetni. Az 1.4turbo combos egy 1.6 szivóhoz képest. Van e andorid auto. Részecskeszürő. Kulcs nélküli indítás, ülésfűtés. Milyen érzés lesz odamenni, beülni. Ez elég fontos. Szín? Ülés vszeg hosszabb távon is kényelmes? Beltér mennyire jól variálható, Családos kocsi lesz nem hátrány ha pl hátsó sor tologatható. 1001 szempont.

    Pár tipus maradt, mindegyik máshogy volt jó és máshogy kompromisszum. Feleségem végül a legrövidebbet választotta mert azzal lesz legkönnyebb a közlekedés, parkolás városban és van radar + tolatókamera is (Kia Venga). A dologhoz hozzá kell tenni, hogy ő továbbra is 100%ban a yarist használja. :)
    Meg persze még van a max mennyit szánsz rá rész.

    Hát sok sikert. :)

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • doc

    nagyúr

    válasz Cifu #1108 üzenetére

    ja, mondom, en sem akartam uj autot :D
    igazabol mar jo ideje par havonta felbukkant bennem hogy kene egy hasznalt Accord, de mindig oda lyukadtam ki hogy annyi penzert akar mar uj autot is kaphatnek (a Daciatol)...

    a FastBack Comfort Edition metalfennyel 6.4-ert siman elhozhato ha beviszed az asszonyt es boci szemekkel megrebegteti a szempillait :D
    ha nem fontos a metalfeny, de feher sem kell, a masik alapszin ha jol tudom egy egesz korrekt piros, azzal 6.3-ert siman elhozhato
    ha nem kell a 'Comfort Edition', hanem eleg a sima Comfort is (ebben nincs pl ulesfutes, nagy multimedias cucc, tolatokamera, stb) akkor szerintem le tudod nyomni az arat olyan 5.8 kornyekere is az 1.4-es motorral

  • doc

    nagyúr

    válasz Cifu #1111 üzenetére

    Ezt siman a szalon rakta fel, ez az arlista alapjan szamolt hivatalos ar: [link] sot, meg annal is dragabb 50-nel valamiert :D
    6.4-ert siman elhozhatod kb barhonnan.
    Egyebkent nekem pont ugyanilyen Micron Grey szinu erkezik, mint amit linkeltel :)
    Az uzembehelyezes kb 180K, ennyibol mar a nevedre kerul.
    Amivel viszont meg szamolj, hogy gyarilag nyari gumi van az auton, szoval ha most venned, akkor teli papucsok is kelleni fognak ra. A poen hogy arban nem jossz ki rosszabbul ha 4 teli gumi helyett 4 komplett acelfelnire szerelt 16-os teli kereket veszel :D
    Szerintem probald ki az 1.0-s es az 1.4-es verziot is.

    A Toyotanal valamiert meg mindig megy ez a nyilt vegu lizing, de naluk is lehet kerni a normalis, megszokott zart vegut.

  • doc

    nagyúr

    válasz Cifu #1113 üzenetére

    Erdekes egyebkent hogy en is ruhellem a feher autokat, de a Fastbacknek szerintem nagyon jol all, nezzeteg meg egyet 'eloben' :)
    A teli gumikat en emlitettem a kereskedonek, az o valaszuk volt hogy acelfelnire szerelve kb ugyanannyiba kerul, ugyhogy ezt kertem. 189K az ara, nem olcso, jo esellyel mashol olcsobban is megkaptam volna, de ugy voltam vele hogy ha mar elhozom onnan az autot, akkor legyen komplett, franc se' rohangal ide-oda. Ezen amugy Hankook gumi van, nem mindenki szereti, en hajtottam eleg sokat ilyeneket meg a Focuson, nem volt veluk gondom.
    Ja, ebbol alkudtam le 13K-t plusz a disztarcsagarniturat ingyen :D
    A Toyotanal van zart vegu lizing is, az ertekesitonek csak at kell kattintani a kalkulatorban a megfelelo mezot, kollegam is ilyen, 'normalis' hitelajanlatot kapott Veszpremben a Corollara (ott maga az ertekesito mondta amugy hogy a nyilt vegut hagyjuk is, egybol a zart veguvel szamolt)

  • kisza25

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Cifu #1124 üzenetére

    Nekem most van 13000 km az autómban és 3500-nál volt az első csere (márka szervizben bepecsételve), 1hónap múlva lesz az éves kb 14000- nél és 15000 amúgy az előírás.
    Előző autóm i20 volt, 2 évesen 58ekm volt benne és 20000 km volt az intervallum, tartották
    Előtte i30 3 évesen volt 115000 km benne, tartották a 30ekm-t.
    Szóval sajnos nem vagyunk egyformák

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

  • vzsryl

    nagyúr

    válasz Cifu #1129 üzenetére

    Itt helyben a Nissan Qashqai-ok ezrével állnak a murván. Azért annyit legalább illik leszórni egy igényesebb kereskedésnek...

    megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz Cifu #1139 üzenetére

    1.3 milliós visszahívással indult:
    [link]

    aztán [link]

    Több probléma is van vele egy kissebb összefoglaló. [link]

    Most ott tart a dolog, hogy 4!millió thetat 2007-2019 mindet visszahívták USben. [link]

    Nálunk is szidják mint bokrot... csak nálunk nincs semmi lawsuit, visszahívás. EUban és a világ nagy részén Hyundai/Kia elsunnyogta.

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • Doki16

    addikt

    válasz Cifu #1172 üzenetére

    Köszi, ez egy elég jó részletes leírás.

    Ma jött ki egy Check Engine lámpa pont. És most csak ezt a régi kiolvasást találtam amit még júliusban csináltam. Ment vele apukám és most azt mondja elmúlt, de fűstől a kocsi elég szépen. Hamarosan megy diagra a kocsi egy szervizbe. Remélem kitudják olvasni.

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák