Új hozzászólás Aktív témák
-
Robi_73
őstag
Én is mikor mesélek a Ceedjeimről, hogy mennyi hiba fordult elő náluk sokan csak hüledezzek, egyszerűen nem akarják elhinni amiket mondok. 16e kilométerrel, 1,5 évesen adtam el a 2007. áprilisában vásárolt, 1.4-es Ceedemet és meglepődve láttam a járműplatformon, hogy motorcsere történt 116e kilométerénél. A Suzuki hasonló kialakítású vezérműláncokat használ (RS Swiftől), mint amilyen a Kiákban is található, de ott az autó élettartamára van kalkulálva a lánc várható élettartalma, ami a gyár szerint hivatalosan 300e km. Soha nem találkoztam vezérműlánc problémás Suzukival, legtöbbször a tulajdonosok okozták a problémákat úgy, hogy 110-130 km/h felett visszaváltottak a nem megfelelő fokozatba és a dugattyúk belevertek a szelepekbe. Utána pedig nem volt alapjárat. Azért tudnak motorokat tervezni a japánok.
Robi73
-
Dare2Live
félisten
gamma (is) kényes az olajra. 10w40 + a 15.000kmes olajcsere garantálja, hogy 90-150.000kmnél ugrik a lánc.
A fő probléma, hogy nincs nagy előjele, nincs komoly csörgés. Márkaszervíz nem néz rá.
0w30, 5w30al 12-13.000kmnél cserélve azért sokkal jobb a helyzet úgy 300-400.000kmet megfutnak.Amennyire én látom a komplett benzines felhozatal kényes gamma, kappa és a theta is. Néha pl mpi gammanal /kappaknal segít a 0/5w30 meg a gyakori olajcsere de egy GDI gammánál vagy egy thetanal tök8 mit csinálsz. A theta szerintem a csúcs. USben cserlik/javítják őket, EUban meg elhajtanak a francba miközben tök uaz a gond.
@Robi73: Régi 1szfe/2szfe yarisokban aki rendesen rakja bele 15kkmenként a 0W/5Ws olajat annak 600.000km után is gyári a lánc és 0dl olajat eszik 15.000km alatt. Az újak ott is kényesek.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest