Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szevam

    aktív tag

    LOGOUT blog

    válasz Qru #2184 üzenetére

    "Itt az építkezéshez felhasznált termékek gyártásával, beépítésével, bontásával és ártalmatlanításával járó üvegházhatású gázokkal is számolni kell."

    Szerintem előbb meg kellene tanítani az építkezési vállalkozókat, hogy ne pazaroljanak :DD.

    [ Szerkesztve ]

    Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.

  • Lauda

    félisten

    válasz Qru #2184 üzenetére

    Körülbelül annyi a realitása, mint a 2035-ös dátum az új benzin/dízelmotoros autók gyártásának beszüntetésére. Alig telt el idő a döntés óta és már látszanak a jelek, hogy az irány sem biztos, nem hogy a tervezet végrehajtása. Mondjuk az már a döntéskor is látszódott, hogy nettó marhaság az egész. Erre kevés a megadott idő és egyébként a célja is kérdéses. Erre jó példa egy friss svájci tanulmány:

    A legnagyobb fejtörést a svájci cégnél azonban az okozza, hogy a számításaik szerint, az akksis buszok teljes élettartamra vetített környezeti hatása, mintegy negyven százalékkal magasabb, mint egy dízel hajtású buszé(!). Itt beszámolták az akkumulátorgyártáshoz szükséges anyagok - lítium, kobalt, nikkel, mangán - gyakran borzasztóan környezetszennyező módszerekkel történő bányászatának hatását is, valamint a villanybuszok gyártásához kapcsolódó veszélyes hulladékok kezelését, amelyek szintén súlyosan terhelik a környezetet. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák