Új hozzászólás Aktív témák

  • Bagira01

    veterán

    Aki már küldött vissza paypal claim keretén belül kínába cuccot azt tudna pár info-t adni? Dec 7-én küldtem vissza egy hibás v1277-et a ttmalls-nak(nem lehetett velük dűlőre jutni, a végén inkább nem is írtak, gondolom másnak majd eladják..)A kérdés az, hogy normális-e, hogy a paypal össze vissza változtatgatja a lezárási időt és kivette a listából a tracking numbert. A szám alapján 2 napja megérkezett kínába a küldemény. A resolution centerbe semmiféle felületet nem látok ahol kommunikálni lehetne, azt írják, hogy egy specialista vizsgálja az ügyet, és hogy dec 31-ig döntenek(más vagy 5 változtattak, volt már jan 9 is) Várjak tovább míg nem regisztrálják a kézbesítést vagy mi legyen?

    Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

Új hozzászólás Aktív témák