Új hozzászólás Aktív témák

  • N0rMen

    csendes tag

    válasz #73959936 #21022 üzenetére

    Nem kell hozzá visszaigazolás.
    Ha leigazolod, hogy megkaptad a terméket (Confirm Order Received), akkor a megrendelés státusza "Funding process"-re ("Kifizetés alatt"-ra) vált. Ekkor kapja meg az eladó az Ali által visszatartott vételi árat. Ha jóváírták az eladónál a pénzt, akkor "Finished" (Lezárt) állapotba kerül az ügylet.

    A megrendelés adatainál a "Financial" fül alatt látod a fizetésed adatait. A "Total amount" táblázatban a "Total amount" mezőnek meg kell egyeznie "Payment Received" táblázat "Total" és "Recieved" mezőivel. Ha ez mind stimmel (azaz kifizetted a teljes vételárat), akkor hivatkozz az eladónak arra, hogy a "Payment Received" táblázat "Data Received" mezőjében szereplő dátumon kifizetted Ali felé a teljes vételi árat, illetve visszajelezted már, hogy megkaptad a terméket. Érdeklődjön Ali-nál, ha nem kapta még meg a vételi árat.

    Egyébként, ha nem igazolod vissza, hogy a terméket megkaptad, és lejár a szállítási határidő anélkül, hogy panaszt nyitottál volna, akkor is lezárja Ali a tranzakciót és megkapja az eladó a pénzét.

    Volt arra is példa, hogy nyomkövetési azonosító státusza alapján zárták le, hamarabb a tranzakciót, mint azt én meg tettem volna. (Gondolom az eladó jelezte, hogy a nyomkövetési információ alapján átvettem a terméket).

Új hozzászólás Aktív témák