Új hozzászólás Aktív témák

  • -ZeeZee-

    senior tag

    válasz maj-viktor #39595 üzenetére

    "1. vevő kizet mindent... termék és DHL szállítás
    tegyük fel 300$ (280$ termék & 20$ szállítás)
    2. feladják, megjön az országba
    3. emberünk kapja az e-mail, telefonhívást, hogy szolgáltasson be adatot a csomagról, ő ezt vagy megteszi vagy nem... ha megteszi, hozza a futár de nem fizet pluszba vámot - áfát, visszamegy a központi raktárba! Ha nem szolgáltat adatot, automatikusan visszamegy a feladónak!
    Így a posta a feladónak (jelen esetbe a webshopnak költséggel járt 20$, amit ha épségbe is visszakapják a csomagot, akkor bukták, azaz rendelésenként -20$)
    Így ez pluszköltség a webshopnak, mivel ha szerencsés / szerncsétlen a paypal mindig a vevőnek ad igazat és fullrefundoltatják az emberünket! Bár én remélem, hogy minimum a szállítást levonják, illetve még a termékből is adnak vissza webshopnak a pöcsölés miatt - bár ezt már kétlem, max partial refundoltatják és 280$-at visszakap, és így a 20$ a webshopnak lesz mínusz! Így már érted!?"

    Nem védeni szeretném, de ezek szerint a postaköltséget már kifizette. Ergo a webshopnak nincs ezen vesztesége. (lásd aláhúzott részek, idézet Tőled)

Új hozzászólás Aktív témák