-
Fototrend
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
teo027
tag
Oké, viszont gondolom ilyenkor engem terhel a visszaküldés díja. Vagy még lehet egyezni az eladóval, hogy fizessen vissza valamennyit, ha a telefon nem 8 magos, vagy a kijelző nem olyan amit írt?
Az mindegy, hogy eredeti Lenovo vagy egy lego, ha jól működik és jó a hardver. -
Zeki
nagyúr
válasz teo027 #46253 üzenetére
MInden esteben TÉGED terhel a visszaküldés díja. De TEGNAP tettem be egy linket, hogy hol kell a paypalnál aktiválni az extrát, hogy most év végéig max 3 visszaküldés díját visszatéríti neked, ha igazolod feléjük.
Ha nem azt kaptad mait rendeltél, akkor vissza kell küldeni.
-
beg
veterán
válasz teo027 #46253 üzenetére
Ezek szerint te is tovább népesíted a klónt Aliexpressről vásárlók táborát?
Oké, hogy meg lesz adóztatva a zinternet, de addig is: vásárlás ELŐTT lenne jó tájékozódni. Pl. itt a fórumon, vagy az egész mobilarénán. Nem kevés információt lehet összegyűjteni.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
llaszlo
veterán
Valaki tud erről valamit? Nem valami adathalász email lesz?
Ezt a levelet kaptam tegnap a PP-től.
"One less thing to worry about.
Your return costs refunded.
Now when you shop online with PayPal, your return shipping costs can be refunded if you change your mind. You don't have to worry anymore. Valid also on international purchases. To benefit from this new service* for your next purchase, activate it now in one single click.
By clicking the activation button, I agree and consent to the Refunded Returns service terms and conditions and privacy policy."Megnyitottam az egyik linket amin a feltételek vannak.
Valaki tudja, hogy mik a pontos feltételek? Tudom ott van a policy csak az angolomat kéne fejleszteni.
Azt már látom, hogy 9300HUF-ig fizetnek. Ami szerintem nagyon jó. -
banggood-on megjelent egy rendelés mellett, hogy apply refund (régóta beszerzés alatt volt). Katt, kérte az okát, katt rá, hogy out of stock. Most a fül order cancelled. Nekem mi a teendőm még?
-
aytukabozs
addikt
válasz Hegman #46249 üzenetére
semmiképp ne hagyd záródni, akkor mi véd ha visszaküldöd a telót, a shop meg beint?
a levelekre jóeséllyel minden postafordultával más válaszol, azért van hogy úgy tünik már egyenesben vagy, a következő levélben meg kezdheted előről a magyarázkodást.
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
nagyúr
Ismerős küldte a magyar postának
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Van egy csomagom (RI165716*****), ami valamikor a Kr.e.-i III.-IV- században megérkezett már Önökhöz, a honlapjukon található NASA fejlesztésű Csomagkövető rendszer szerint. Mivel a központjuk Budapesten van, én pedig alig háromnegyed órára lakom onnan, így kicsit furcsállom, hogy még nem kaptam meg. Ha a csomagomnak lenne lába, sőt ha lába se lenne, csak karja amivel a földön kúszna, már akkor is megérkezett volna. DE mivel nincsen neki, így feltehetőleg a Magyar Posta Zrt. tevekaravánja tévedt el, esetleg a postakocsit rabolták ki a banditák. Mindenesetre érdekelne, hogy ebben az életemben megkapom-e még a csomagot, vagy reinkarnálódnom kell még 3x hogy magamhoz ölelhessem?
Kedves segítségét előre is köszönöm!
Üdvözlettel:
XY -
KamuMazsola
őstag
válasz llaszlo #46259 üzenetére
Rákatt az "Activate for free"-re és kész. Kapsz majd egy mailt, hogy "You have successfully..." Ennyi és év végéig három lehetőséged van, hogyha vissza kell küldeni, a számlát e-mailben el kell nekik küldeni és visszafizetik a költségeket kb 9300 Ft-ig.
Üdv.: KamuMazsola
-
veterán
válasz tboy93 #46262 üzenetére
Ma megjött a 2. csomagom Banggood-ról amit 09.19-én rendeltem. Tegnap jött be az országba, vámon át is ment tegnap, ezért mondom felhívom ma reggel őket, hogy van-e esély hogy megkapjam ma. TN-re rákeres a hölgy, és biztosan mondja hogy a csomagom a reptéren van, ezért csak hétfőn kapom meg. Aha.. ahhoz képest ma reggel már itt volt a helyi Postán reggel.
Ennyit a saját nyomkövető rendszerükről.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Laza...
addikt
válasz KamuMazsola #46264 üzenetére
Paypal csomag visszaküldési nyomtatvány - csak hogy én is megtaláljam ha használom a keresőt
Never give up!
-
Fussunk neki újra... Hol kopogtassak a local mail tracking TN-emmel? Mert lassan lejár a 45 napom és nekem a 3300ft az pénz.
A másik. Mit kezdjek a back ordernél megjelent apply refund gombbal miután megjelöltem, hogy nem volt raktáron. Elnézést kértek mailben, de pénz nem jött vissza. 1200ft. Mindkettő bangis.
Kezdek csúnyán nézni, mert egyre több a gond a cuccok szállításával. A sima ebayes cuccok rendben jövögetnek. -
-
KamuMazsola
őstag
válasz Kolondrum #46271 üzenetére
A paypalra belépsz, és ügyet nyitsz az általad problémásnak ítélt tranzakciókra. Ott leírod mi a sírámod, kamu tracking, nem jött meg stb. Ha nem válaszol az eladó egy hétig, akkaor eszkalálod. Kb ennyi, gondolom jobban beszéled az angolt, mint én, szóval azt is gondolom, hogy innentől ez neked nem jelent gondot.
Üdv.: KamuMazsola
-
-PLevi-
senior tag
Sziasztok!
Ma sikeresen megérkezett életem első külföldi rendelése! Egy Xiaomi Piston 2-ről van szó, kerek 30 (rendeléstől kézbesítésig eltelt idő) nap alatt érkezett meg Pandawill-ről, amiben volt ugye egy egész hetes kínai ünnep. (Leellenőriztem, eredeti, 17.99$-ba került akcióban.)Két kérdésem lenne:
Van még valami teendő a rendeléssel kapcsolatban (gondolom nincs, de biztos ami biztos), értem ezalatt hogy kell-e valami visszajelzés hogy rendben megérkezett stb, illetve illik valahol megköszönni?
A másik az az, hogy a jövőben érdemesebb lenne TN-nel rendelni? Ezt most nélküle rendeltem, nem "akartam" plusz másfél (?) dollárt fizetni érte.Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz KamuMazsola #46264 üzenetére
Hát nekem semmi email nem jött. Rákattintottam majd felül a login-ra aztán beléptem és ennyi.
-
veterán
válasz -PLevi- #46273 üzenetére
Érdemes lehet képet csinálni a dobozról, termékről, illetve akár unboxing videót, mert vannak olyan oldalak ahol pontokat osztogatnak ezért. Amiket később kedvezményre válthatsz be.
Érdemes mindenképp TN-el rendelni. Jó azért tudni hogy hol jár a terméked. Mert ha pl 20-25 napig meg sem mozdul a terméked, akkor érdemes írni a supportnak hogy mi a fene van. De ha nincs TN, akkor ugye.. De most csak egy példát mondtam. De lehet akár az is hogy 40 napig nem jön meg a terméked, akkor ugye lassan kell vitát nyitni PayPal-on. De ha látod hogy pl. már a vám előtt van, akkor várhatóan kifutsz a 45 napból, de viszont a terméket 1 héten belül kb. meg is kapod. Szóval legközelebb ne sajnáld azt a pár plusz dolcsit.
iPhone 13 Pro Max
-
Hegman
csendes tag
válasz aytukabozs #46261 üzenetére
Tehát összefoglalva:
Pénzt valószínűleg nem kaphatom vissza.
Ezért kérjek tőlük cserét, adjanak címet, amire most már úgy tűnik, ingyenesen postázhatom vissza nekik. Mondjuk szombaton meg escalate, biztos ami biztos alapon. Előtte még egy két szóban ismételten leírom dispute-ba hogy rossz a telefon illetve cserét szeretnék kérni. És talán karácsony előtt még megkaphatom a cseretelefont.
Jól gondolom? -
btomi9
aktív tag
Sziasztok!
Előre szólok: hosszú lesz, de talán tanulságos. A sztori röviden: szükségem volt egy tápegységre. Kinéztem Aliexpresszen, jó volt az eladó értékelése. Mivel sürgősen kellett, DHL -el kértem, gondoltam én, hogy 3-8 nap alatt itt lesz. Hát nem Szeptember 10-én rendeltem, a processing time -juk 5 nap volt. 13-án jött a státusz: information received. Ekkor még örültem, gondoltam, most már hamarosan megjelenik a DHL nyomkövető rendszerében. Aztán pár nap után egyre türelmetlenebb lettem, hogy sehol semmi, végül 20-án nyitottam egy dispute -ot az ali-n. Közben ebay-ről rendeltem egy másik tápot, ami meg is érkezett, így a kínainál próbáltam lemondani. Persze erősködött, hogy de márpedig ő elküldte, csak a vámon áll stb.
Közben tanulság a DHL tréfa témában. Jött az email, hogy "Tájékoztatjuk, hogy a DHL Express Magyarország Kft. forgalmában küldeménye érkezett, vagy érkezni fog, melyet vámkezelni kell.(...)Kérjük Szíveskedjen elküldeni email-ben még a mai nap a vamkontakt.hu@dhl.com címre, az alább felsorolt információkat a vámkezeléshez:
· devizautalási-, vagy megrendelés visszaigazolás, PayPal igazolást· számla szerinti, tételes, pontos magyar árumegnevezés
· címzett bejelentett lakcíme
· a termék származási országa, mivel a számla nem tartalmazza azt
· az áru értékén felül a fuvardíjat fizette e, ha igen, mennyit?"
A csomagra $27 -t írattam, a DHL-nél az ÁSZF-jük szerint valami $8 ez a határ, ami alatt nem foglalkoznak vele. Én közben felhívtam őket, hogy nemhogy vámot nem fogok rá fizetni, hanem át sem veszem, így már küldhetik is vissza akár. Aztán hogy, hogy nem, mivel nem küldtem semmiféle paypal igazolást (aliexpresszen nem is paypal van), végül mégiscsak átcsúszottIlyen át nem vevős esetben a DHL megpróbálja felvenni a kapcsolatot a feladóval, hogy mi legyen a küldemény további sorsa. A kínaival nem sikerült dűlőre jutniuk, így egyszercsak október 7-én a DHL megsemmisítette (!) a csomagot.
Nekem ugye már folyamatban volt a dispute, de 30 napig nem engedte eszkalálni az ali, kénytelen voltam kivárni. Letelt a 30 nap, automatikusan eszkalálódott. Kb. 1 hét után ráírtam chat-en az aliexpresszre, hogy mi van már az eszkalált dispute -tal, türelmet kértek, másnap ugrott a státusz, hogy mindkét féltől bizonyíékokat kérnek. Én szépen összeírtam (nehéz volt 512 karakterbe és 3 csatolt képbe besűríteni), és ma reggel látom a boldogító emailt:
Seller offered refund for Order No. ***********
magyarul a kis kínai csak beadta a derekát, és a teljes összeget visszatéríti (ennek is lesz még átfutása az ali -n, de most már 1-2 hét alatt visszakapom a pénzem).
A DHL -es ÜSZI szerint is a kínaiak azt szokták csinálni, hogy Shengzengből valami helyi futárral átküldik Hong Kongba az árut, mivel onnan olcsóbb nekik DHL -el feladni, mint Kínából. És hogy mostanában tényleg szívóznak minden csomaggal a Kína - Hong Kong határon, szóval még akár igazat is mondhatott a kínai. Ettől függetlenül ez engem nem vigasztalt. Egyrészt szóljon előre, hogy nem fog ideérni 3 nap alatt DHL -el sem, másrészt ha lemondom, akkor a kis helyi futárját szépen rendelje vissza, és ne erősködjön, hogy márpedig én vegyem át. Szerencsére a DHL -es leányzót sikerült rávennem, hogy küldje már el emailben nekem, hogy mit jelentenek a státuszok, jelesül az "information received" az még nem tényleges küldést jelent.
Dispute történet:
Seller No No US $ 115.41 2014-10-22 19:17 Propose Solution
as we track on the website : 2014-09-13 15:08, Shipment information received, HONG KONG - HONG KONG (http://www.17track.net/en/result/express-100001.shtml?nums=2338486942) now HK customs will check every parcel , so it will delay about 1 week , after been checked by customs , DHL will ship the items soon and buyer will receive itBuyer 2014-10-22 03:57 Respond
Dear Team, I request for a full refund of USD115.41 referencing to the rules "Special cases:1.If Buyer cancels the order after confirmation of the order..." I cancelled my order on 20/Sep/2014 and Seller unilaterally forced delivery and sent it on 25/Sep/2014. DHL destroyed the parcel on 07/Oct/2014 after Seller failed to arrange the returning of the shipment. Please read the whole correspondence with Seller. Best regards, Tamas *****System 2014-10-21 20:34 Process Dispute Process Result
System 2014-10-14 20:27 Escalate DisputeSeller No No US $ 0.00 2014-09-24 00:33 Reject
as we track on the website : 2014-09-13 15:08, Shipment information received, HONG KONG - HONG KONG (http://www.17track.net/en/result/express-100001.shtml?nums=2338486942) now HK customs will check every parcel , so it will delay about 1 week , after been checked by customs , DHL will ship the items soon and buyer will receive itBuyer No No US $ 115.41 2014-09-20 13:00 Open Dispute
Dear Seller, The order for this product was placed on 10 September. I chose DHL shipping for an extra charge of $19.29 to get the product in 3-8 days. Processing time was 5 days. The tracking number ********** status still says "Shipment information received" If I am not getting the product delivered by 23 September (purchasing the order on 10 Sept + 5 days processing time + maximum 8 days DHL express delivery) I will cancel my order and ask for full refund of $115.41. Best regards, TamasDHL státuszok:
2014.10.07 10:06 (GMT-7): Shipper contacted
2014.10.07 08:52 (GMT-7): Shipment on hold
2014.10.06 08:59 (GMT-7): Shipment on hold
2014.10.03 10:03 (GMT-7): Shipment on hold
2014.10.02 10:04 (GMT-7): Shipment on hold
2014.10.01 08:56 (GMT-7): Shipment on hold
2014.09.30 09:42 (GMT-7): Shipment on hold
2014.09.29 11:22 (GMT-7): Scheduled for delivery
2014.09.29 08:34 (GMT-7): With delivery courier
2014.09.28 22:51 (GMT-7): Clearance processing complete at BUDAPEST - HUNGARY
2014.09.28 22:45 (GMT-7): Arrived at Sort Facility BUDAPEST - HUNGARY
2014.09.28 22:36 (GMT-7): Departed Facility in BUDAPEST - HUNGARY
2014.09.28 22:36 (GMT-7): Transferred through BUDAPEST - HUNGARY
2014.09.27 12:08 (GMT-7): Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY
2014.09.26 21:05 (GMT-7): Processed at LEIPZIG - GERMANY
2014.09.26 17:00 (GMT-7): Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY
2014.09.26 06:01 (GMT-7): Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG
2014.09.26 05:40 (GMT-7): Processed at HONG KONG - HONG KONG
2014.09.25 22:33 (GMT-7): Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG
2014.09.25 21:49 (GMT-7): Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG
2014.09.25 21:49 (GMT-7): Processed at HONG KONG - HONG KONG
2014.09.25 19:13 (GMT-7): Shipment picked up
2014.09.13 15:08 (GMT-7): Shipment information receivedLevelezés (lentről felfelé érdemes olvasni)
Leave a message for the seller
Tamas *****
2014-10-13 03:27:41
Dear Seller,
I notified you on 25 Sept 2014 that I would refuse to accept the package. Continuosly updated you with the status of DHL delivery. Also contacted DHL many times via email and on telephone which cost me time and money. Until 7th October you had 12 days to arrange with DHL about the return shipment, you failed to do so before the deadline. Please find the proof of final status, this says Please contact DHL customer service. With this document I can proove that the package has NOT been delivered to my address.
Tomorrow I will escalate the dispute to Aliexpress.
Best regards,
TamasPTT TOP Co.ltd
2014-10-10 19:50:48
the items arrived at your address and wait for you to receive it
but you reject
now the items have not return back
we can not refund money to you
Tamas *****
2014-10-10 04:58:21
Dear Seller,
I contacted DHL about the status of the shipment. As you failed to comply with them until the deadline, the package has been destroyed. Hereby I request for full refund of $115.41. I will also escalate this to Aliexpress, and if they don't refund, I will also escalate the case to Paypal and MasterCard for chargeback.
Will also give absolute negative feedback on this transaction and your store.
Please find the screenshot of DHL status attached.
Best regards,
TamasA sale
2014-10-09 00:42:27
hello, dear friend
as we track on the website
items have arrived at your address
pls go to contact with DHL to get the items
if you not get the items , it will be throw by DHL and will not return back
so we will not refund money to you
aliexpress also will not refund money to you
then you may lose items and money
best regards
Celine
Tamas *****
2014-10-01 00:57:49
Dear Seller,
This is to inform you that the DHL package has been returned, it is now currently awaiting the next scheduled movement.
DHL have or will contact you about the returning of the package.
Best regards,
TamasTamas *****
2014-09-29 03:29:54
Dear Seller,
As I already informed you, I will refuse to accept the delivery and return the package with DHL. The problem is, I needed the product quickly, this is why I chose DHL express delivery, and nothing happened for about 2 weeks. This is unacceptable. Since then I bought another product from ebay, so I don't need your package. It will be sent back via DHL, and I ask for full refund. All the delivery status with dates and our correspondence can be found here. I attach the current status screenshot from DHL website.
Best regards,
TamasPTT TOP Co.ltd
2014-09-29 02:44:41
hello, dear friend
as we track on the website , the items have arrived at your city
pls contact with DHL to get the items
thank you
best regards
CelineA sale
2014-09-27 23:46:19
if you can be patient for a few days
we will offer some discount for your next order
thanksA sale
2014-09-27 23:44:07
hello, dear friend
as we track on the webiste :
the items have leave HongKong and you may receive it soon
pls kindly be patient for a few days
we really send the items on 13th Sep
but it have been delay about 1week because of the customs problems
some person send some narcotics and some Counterfeit money via HongKong DHL before
but it have been checked by HK customs
so the customs begin to check every DHL parcel
we have not tell lies , you can find this news on internet
if have not this problems , you can receive the items soon
but the news happened after we ship your orders
hope you could understand that we can not control the shipment and the customs problems
thank you
best regards
Celine
Tamas *****
2014-09-26 04:28:34
Dear Seller,
I asked DHL about the meaning of different statuses in the tracking system. They confirmed that "Information received" just means that you booked a tracking number, but no actual shipment happened at this time. The date/time of shipment is when you see "Shipment picked up". In this case it's Thursday, September 25, 2014
1
Shipment picked up
HONG KONG - HONG KONG
19:13Meanwhile I notified DHL that I will refuse to collect the delivery due to late sending and they will contact you about returning the item to you.
I attach the current status of the delivery, and please find the DHL email below:
----
Dear Tamas,Thank you for your letter!
Unfortunately we do not have any document with status explanations.
’Shipment information received’ means that an airwaybill was created online, and the shipment details are available in the tracking system. That does not mean that the shipment was collected.
’ Shipment picked up’ means that the shipment was collected. This status becomes available in the system soon after the collection (always on the same day when the shipment was collected from shipper).
Üdvözlettel / Best regards,
Tímea *****
Customer Service
Tracing Coordinator
DHL Express Hungary Ltd.
H-1097 Budapest Fehérakác str. 3.
Hungary
Phone: ++36 1 382-3482
Fax: ++36 1 382-3349
E-mail: timea.*****@dhl.com
http://www.dhl.comGOGREEN – Climate Protection with DHL
P Please consider your environmental responsibility before printing this e-mailFrom: comments@www.goc.dhl.com [mailto:comments@www.goc.dhl.com]
Sent: Friday, September 26, 2014 11:00 AM
To: ugyfelszolgalat.hu@dhl.com
Subject: OtherName : Tamas *****
Email : *****tamas@gmail.com
Type : Other
Location : HU
Comment :
Dear DHL,
I have a dispute in progress with the sender. I tried to find the information on your website about what different shipping statuses mean. Can you provide a link with that information, or can you send me an email to *****tamas@gmail.com to clarify in English about these two:
1. Shipment information received (what does it mean, at this status did the seller acutally give the package to DHL courier?)
2. Shipment picked up (does it mean the actual shipping date/time?)
Best regards,
Tamas
postcode : 11**
phonenumber : ++3620*******
account :
trackingnumber :
----
Best regards,
TamasPTT TOP Co.ltd
2014-09-25 19:31:33
hello, dear friend
we send the itens on 13th Sep, and DHL offer the tracking number to us on 14th Sep
but when the items arrived at Hongkong , it need to be check by customs , and it delay about 1week
best regards
CelineTamas *****
2014-09-25 06:58:34
Dear Seller,
As I cancelled my order on 24th September and you unilaterally forced delivery and shipped the product on 25th September, I hereby declare that I will refuse to accept the delivery from DHL. The dispute will be escalated to Aliexpress, and as per the Aliexpress Dispute policies p8.1 "If the time of dispatching the parcel was later than Buyer requested to cancel the Order, Supplier will bear the sole responsibility. AliExpress.com will make the decision based on the principles for Buyer's refusal to accept with proper reasons."
I insist on the full refund of $115.41.
Thursday, September 25, 2014
Location
Time2
Processed at HONG KONG - HONG KONG
HONG KONG - HONG KONG
21:001
Shipment picked up
HONG KONG - HONG KONG
19:13
8. Buyer's Refusal to Accept
Special Cases:
1.If Buyer cancels the Order after confirmation of the order, Supplier insists on delivering the products, and then Buyer raises a dispute request on the ground that Supplier unilaterally forces delivery: AliExpress.com will verify the time of dispatching the parcel (information on the time of posting on the logistic company's website will govern). If the time of dispatching the parcel was prior to Buyer's request to cancel the Order, Buyer's dispute request will not be upheld and the principles for Buyer's refusal to accept without proper reasons will apply. AliExpress.com will make the decision based on the principles for Buyer's refusal to accept without proper reasons. If the time of dispatching the parcel was later than Buyer requested to cancel the Order, Supplier will bear the sole responsibility. AliExpress.com will make the decision based on the principles for Buyer's refusal to accept with proper reasons.
Best regards,
TamasTamas *****
2014-09-24 00:50:19
Dear Celine,
I cannot accept this. Information received only means that you booked a tracking number, but have not actually shipped anything. So referencing to the delay because of customs is simply not true. If this were the case the status should mention something like "waiting for customs inspection" or something. I needed the product quickly, this is why I ordered with DHL. Since it hasn't arrived til the deadline for this delivery method, I bought another power supply unit. I am cancelling the order and request full refund. Also, If you are not willing to accept my full refund request, I will escalate the dispute to Aliexpress, and will also give negative feedback on this transaction and about your store. This is a violation against Alibaba and Aliexpress rules and regulations to offer and collect money for products which are actually unavailable and you are unable to ship them in a timely manner.
Best regards,
Tamas
A sale
2014-09-24 00:34:59
hello, dear friend
now DHL is a little slowly because the HK customs will check every parcel , it will delay about 1 week
after checking , DHL will ship the items soon and you may receive it soon
hoping you could understand
thanks
best regards
Celine -
Crytek
veterán
Nos 100$-os Toshiba tablet senki sehonnan?
Next PC Upgrade: 2022
-
-PLevi-
senior tag
válasz jozsi252 #46276 üzenetére
Köszönöm a választ!
A review-on még elgondolkozom.
Utólag jöttem rá, hogy lehet hogy nem ártott volna a TN, főleg ha gubanc van. De most már mindegy, szerencsére épségben (és időben) ideért. Legközelebb viszont már TN-nel fogok rendelni. (Egy okból nem bánom, hogy nélküle rendeltem, ugyanis magamat ismerve napi ötször megnéztem volna hogy mi a helyzet (ami ugye totál felesleges). Így viszont fogalmam sem volt hogy mi van vele (ez mondjuk rizikós...) és türelmesen vártam, és bevallom, elég hamar "elrepült" a 30 nap.)Felmerült bennem (a válaszod alapján) még egy kérdés. Szóval ha kezdek kifutni a 45 napból és még nincs a kezemben a cucc, akkor nyugodtan nyissak dispute-ot, legfeljebb bezárom ha megérkezik közben?
-
nagyúr
Banggood átállt az új felületre, ami érdekes módon drágább
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
bl4ze
veterán
Nagyon úgy tűnik a gearbest.com kerülős oldal : egy akku töltőt vettem : $17.67 az ára, a checkout oldalon több mód van küldésre ingyenes stb, érdekes módon az expedited (DHL) $1.99 - ha választod akkor számolja is, hogy a végösszeg $19.66 lesz / oké process.
És LÁM : levon $18.05 a szállításra, nem $1.99
Azonnal szóltam TICKET-ben 2 percre a PayPal fizetés után, hogy ez nem jó - nem kérem a termék áránál drágább expedited (DHL) szállítást, kérem töröljék (CANCEL) vagy adják vissza refund-ban a különbözetet.
Jött a ticket, hogy minden ok - feladják a csomagot a kért air registered módon $1.99 és kapom vissza a refundot.
Eltelt 3 nap : semmi jelzés, tracking sem. Ma azt írja ticketben az ügyintéző, hogy Ők biza feladták DHL-lel és vissza kell kérni a csomagot, újra csomagolni és 2-4 napot legyek már szíves várni.
AKURVAÉLET. Megírtam,hogy ez nem jó - azonnal visszaigazolták a fentieket, és péntekig adják fel vagy PayPal dispute.Gáz.
Kerülendő..:. bl4ze .:.
-
maggi1886076
addikt
Paypal dispute indítás utan, ha nem sikerült megegyeznünk, akkor erre kell mennem? Escalate this dispute to a PayPal claim??
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
Zeki
nagyúr
válasz maggi1886076 #46286 üzenetére
igen.
-
aytukabozs
addikt
válasz maggi1886076 #46286 üzenetére
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
maggi1886076
addikt
válasz aytukabozs #46289 üzenetére
igen, csak biztosra akartam menni, először csinálok ilyet.
U.I: pandawill bekaphatja! remélem olvassák és újból megkeresnekAsus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
Crytek
veterán
Jelenleg hol lehet e legolcsóbban Xiaomi 10400mah-s powerbankot kapni?
Elvileg kap egy kis árcsökkentést,de ahol nézegetem ott eredeti áron van még 25-28$.
Next PC Upgrade: 2022
-
szunyooo
tag
Ezt az oldalt ismeri valaki?
http://www.efox-shop.com/ -
whoever70
tag
Mixeshop-tól második megrendelésem már egész jól áll, 15-én adta fel, 17-től nyomkövethető és már itt van az országban
23-10-2014 13:38 The item has arrived in the country of destination HUNGARY
23-10-2014 07:37 The item is on transport to the country of destination
22-10-2014 09:01 The item is at the PostNL sorting center
20-10-2014 15:54 The item is on transport to the PostNL sorting center
20-10-2014 15:53 The item is on transport to the PostNL sorting center
17-10-2014 08:31 The item has arrived in the transit airport
17-10-2014 06:13 The item has left the originating country
17-10-2014 03:09 The item is pre-advised -
veterán
válasz szunyooo #46297 üzenetére
Német boltból rendelve nincs vám, ÁFA. Megbízható a rendelést illetően, de ez nem olyan nagy kunszt. Garanciális dolgom nem volt velük, így e részről nem tudok mit mondani.
Az a kérdés, hogy a keresett készülék van-e minideal EU raktárban. Ha igen, akkor ahol olcsóbb, az a jobb rendelési hely.
Minideal egyébként nagyon jó bolt."A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
sexymusprime
tag
Üdv!
Kijelzővédő fóliát akartam rendelni a telefonomhoz aliexpressről (kb. 4-500 forint körüli értékben), és körbeszóltam a pajtásoknak, hogy ha kell valami extrakínai dolog, akkor nézzenek körül, és hozzácsapom a rendeléshez..18997 forint lett a rendelés vége, 30 termék 17 különböző boltból :ĐMost versenyeztetem egy excel táblázatban a csomagokat :3
ha netán valaki kíváncsi valamire, akkor kérdezhettek, bár nem tudom pontosan miféle hasznos infoval tudok szolgálni :Đ...azon kívül, hogy engem nagyon meglepett, hogy az egyik rendelés során fényképet adtak a csomagom tartalmáról, és a címzésről a TN mellé :0
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen