-
Fototrend
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
Helló
Banggood-on be lehet valahol állítani emlékeztetőt, hogy bizonyos termékeknél , ha csökken az ára email-t küldjön a rendszer?
Nem találom.THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
kmisi99
addikt
Olyan 50 napja nem jött meg egy drágább cuccom gearbest től, kb 2 hete nyitottam case-t erre írták, hogy jajj így sajnáljuk úgy sajnáljuk, várjak még 15 napot mert blablabla. Mind tudjuk, hogy csak rizsa, nincs kedvem nekem ezzel szórakozni. Rámehetek a claim ra jogszerűen? Azaz ilyenkor már a paypal úgy fog dönteni ahogy kell?
-
SAMG3
tag
Nagybátyáméknak valami olcsó de tűrhető tabletre lenen szükségük. Kb 30 ezres kategória. Szerintetek hol lenne érdemes venni? MElyik kínai eladó árul jó és megbízható készüléket ebben a kategóriában? PErsze ár/érték arányosan mert csodák ugyebár nincsenek :/
Előre is köszönöm!
-
beg
veterán
Itt szakszerű választ kapsz, erre specializálódott topik.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
nimfas
addikt
Alakul a GearBest eset!
Ez jött tegnap a saját felületükre, nem a PP-re....
"Dear Gabor,
We are so sorry for the inconvenience that has been caused.
Could you please close the case first?
As a proof of good will we can offer 2 solutions to resolve the issue:
1) Refund in full on your Wallet (store credit)
We will refund you in full and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your item is 1usd = 5 points , 3usd=3*5 points => get 15 points etc).
You can use both your wallet and points to purchase your future products.
Wallet link: http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
Pointslink: http://www.gearbest.com/about/about-points.html
The refund can be completed within 1 working day.
2) Resend the item for free
In that case, you will receive the item 10 to 25 working days after dispatch date.
Please reconfirm your address as follows:
Consignee name:
Detailed address:
City:
State:
Zip code:
Country:
Phone number:
Can you please let me know your decision?
I look forward hearing from you.
Thank you for your understanding."
Válaszoltam is:
"Dear Emilie,
I chose the First option:
" 1) Refund in full on your Wallet (store credit)
We will refund you in full and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your item is 1usd = 5 points , 3usd=3*5 points => get 15 points etc).
You can use both your wallet and points to purchase your future products.
Wallet link: http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
Pointslink: http://www.gearbest.com/about/about-points.html
The refund can be completed within 1 working day."
If the whole value is in the GB Wallet, I'll close the PP claim.
Thanks,
Gabor"Kíváncsian várom a fejleményeket.
-
DJ Diablo
tag
Van egy Aliexpresses rendelésem, amit megkért az eladó hogy töröljek, mert rossz a termék. Azt írta, hogy az első lehetőséget válasszam (i do not want this order anymore), mert előbb visszajön a pénz. Tudom hogy ez neki kedvez, azért kéri hogy ezt jelöljem be. A kérdés az, hogy ha ezt jelölöm be, akkor az rám nézve nincs semmilyen negatív hatással?
-
nimfas
addikt
válasz tibcsi0407 #62714 üzenetére
Válaszuk:
"Dear Gabor,
Thank you very much for your recent message.
Could you please close the case first? We can't handle the item now due to the case is open.
Once the case is close ,we will solve the issue for you immediately.
If you have any further questions, we're always happy to help.
Best regards
Emilie"Én válaszom erre:
"Dear Emilie,
The PayPal is my only protection. So I dont close before the refund!
Please understand this.If the money will be on my account, I'll close the case that day.
Best regards
Gabor"Kicsit kezd vicces lenni ez az egész, csak elfelejtek nevetni rajta.
A lényeg, hogy semmiképp ne zárd le a PP-t míg a pénz nem jött vissza! -
tibcsi0407
félisten
válasz nimfas #62716 üzenetére
Semmiképp ne zárd a PP-t. Nekem ugye a PP zárta a dolgot, küldtem a Gearbestnek is egy screenshotot róla, hogy zárva van.
Miután megadták a lehetőséget, hogy választhatok a refund és az újraküldés között, azóta nem válaszolnak. Szóval, ha egy mód van rá, akkor az első kört a PP-n fusd le.https://utdetailing.hu/
-
WOT-H-A-C
veterán
Sziasztok! To2c.com-on hogy működik az eu express szállítás? Nem találok rá opciót és leírást sem az oldalon. EU warehouse meg kifosztva.
Ajánlottak egyáltalán?
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
aytukabozs
addikt
válasz WOT-H-A-C #62718 üzenetére
Azt én sem tudom (van olyan nekik egyáltalán?) de,
HUNGARY WAREHOUSE?nem figyeltem eléggé?
[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz aytukabozs #62719 üzenetére
No igen, de ez még jobban ki van "fosztva" mint az european!!
Itt a topikban olvastam, ha jól emlékszem, hogy valaki azzal rendelt onnan.
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz aytukabozs #62721 üzenetére
#59908
#60491
#60648Vagy én értek félre valamit?
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
aytukabozs
addikt
-
mzso
veterán
Ha kínából rendelvén egy terméket SE (svéd) végződésű TN-t kapok (banggood) akkor az jót jelent nekem vám/adó szempontjából vagy semmit?
(egyelőre nincs még csomagkövetési információ, túl friss a rendelés)
[ Szerkesztve ]
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz aytukabozs #62723 üzenetére
Na azt meg én nem néztem!! Köszi!
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
Sanyi.il
aktív tag
getone appból rendelt miband a tracking szám alapján már "The item has arrived in the country of destination", tehát már itt van szeretett hazánkban, de innentől még mennyi idő amire kihozza a postás bácsi?
-
floryby92
csendes tag
Haligali!
Van valakinek vmi friss tapasztalata az Efoxról?
-
winfos
tag
Üdv.
Antelife valóban fizeti az áfa-vám költségeket utólag ha így veszem meg?
(Customs Insurance offers premium protection and safety for your valuable items during internationl shipping. We will refund you the penalty duty once package has been caught by the customs or you will undertake all.)köszi
-
nimfas
addikt
Megjött az újabb válasz a GearBest-től:
Ezt irtam:
"Dear Emilie,
The PayPal is my only protection. So I dont close before the refund!
Please understand this.If the money will be on my account, I'll close the case that day.
Best regards
Gabor"Válasz :
Dear Gabor,
We're happy to help in any way.
However we have noticed that a dispute has been opened on your order. At this time, your order amount is being held by PayPal for a review. Due to Paypal settings, we are therefore unable to refund you as long as the Paypal case is open. If you want a refund faster, we kindly ask close the dispute now so that we can reimburse you.
Please rest assured we are willing to help you in a professional and friendly manner.
Usually there is always a way for us to resolve the issue to your satisfaction.
We look forward to hearing from you very soon.
Thank you for your cooperation.
Best regards
EmilieEzek most tényleg hülyének nézik a magyarokat?
Mit válaszoljak hogy vége legyen?
-
tibcsi0407
félisten
válasz poli27 #62734 üzenetére
Persze, ahogy nálam is tették. Úgy elkszált a Paypal, mint a sicc. 1 hónap után nyitottam a claim-et EU warehouse esetén.
nimfas
Én inkább azt mondanám, hogy első körben próbáld meg a Gearbestből kicsikarni a pénzt, addig hadd pörögjenek a napok, mert akkor 100%-os eséllyel viheted claim-re a Paypalnál.
Bár az látható, hogy milyen nagyszerű ott is a buyer protection.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
A texasi
aktív tag
válasz nimfas #62733 üzenetére
TinyDeal is majdnem ugyanezt írja!
Sőt, voltam olyan kipihent, hogy chateljek is velük;
ott is leírtam, hogy felejtős a PayPal vita zárása,
amire az a válasz jött, hogy én miért vagyok meglepődve ezen,
mikor náluk mindig így működik a Refund:
zárjam le és akkor hamarabb visszakapom az el sem küldött termék árát!Ettől már csak az lenne nagyobb móka,
ha azt írnák, hogy küldjek - mint rokonnak - 20 USD-t PP-on
és már tolják is a Refund-ot! -
zsiz
őstag
válasz A texasi #62736 üzenetére
nem azt mondom, hogy zárjátok a vitát, de nem feltétlenül akarnak átvágni. nekem geekbuying-gal volt hasonló esetem, ha jól emlékszem mikor a telefont gariztattam. refund-ot akartak adni a postaköltség megtérítésére. a lényeg ugyanez volt, hogy nem tudnak pénzt visszaadni amíg nincs zárva a vita. pár levélváltás után se jutottunk semmire, így végül lezártam a vitát. majd nemsokkal utána meg kaptam a pénzt is, és a telefont is miután végeztek a gariztatással. szóval korrektek voltak.
de még egyszer mondom, én se ajánlom senkinek hogy lezárja a PP vitát, ha csak az az egy biztosítéka van..
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
beg
veterán
Ez a legnagyobb kamu, hogy lezárásig nem tud refundolni. A dispute bármelyik lépésénél lehetősége van a refundra. Legyen az PayPal vagy Aliexpress dispute és legyen az full vagy partial refund (postaköltség vagy hibás szín/méret stb. esetén).
Így kerüli el, hogy a statisztikáját (ezáltal a jutalék nagyságát) ne rontsa egy végigvitt refundos dispute.
Volt rá pár példa, hogy a naív lezárás után nem jött vissza pénz a delikvensnek, aztán már futhatott bárhova panasszal. Nem zárunk le dispute-ot amíg nekünk tetsző módon nem rendeződött a dolog, vagy a PayPal/Aliexpress CS nem mondja ki a végső szót.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
zsiz
őstag
válasz A texasi #62738 üzenetére
nem az mondtam, hogy nem hazudnak egyébként meg nem tudom. sose adtam még el úgy cuccot, hogy paypal-lal fizettek nekem. de biztos vagyok benne, hogy ha akarnák, meg tudnák oldani a visszafizetést a vita zárása nélkül is. gondolom a vita zárása meg nekik lenne egy biztosíték, hogy ne tudják többszörösen lehúzni őket (mondjuk pl visszafizetnék saját zsebből a termék árát, aztán meg a paypal is vásárló javára dönt és visszafizeti az összeget, így elbuknák azt a pénzt amit kifizet a vásárló nekik, elbuknák azt amit zsebből fizettek vissza, plusz elbuknák magát a terméket..) de ez csak egy ötlet, az én felvetésem
(#62739) beg: nem kell kioktatnod. kétszer is leírtam, hogy én sem ajánlom hogy zárják a vitát. olvass is, ne csak írj. volt rá példa, hogy nem kapták vissza a pénzt lezárás után. én meg leírtam az én példámat, hogy visszakaptam mindent. ennyi, nem több.
szerk.: Pandawill megduplázta a meglévő pontokat. nézzen rá akit érint. gondolom ott is be lehet váltani vásárláskor őket. btw tudom, hogy nem a legajánlottabb bolt a pandawill, de hátha pontokkal együtt kijön valami jó deal. (nekem 1db vásárlásom volt tőlük, azzal nem volt baj, de ennyiből nem állíthatóm hogy tökéletes bolt)
[ Szerkesztve ]
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
beg
veterán
Egyem azt a mimóza lelkületedet. Nem kioktatlak, tényeket közöltem, egyszer sem szerepeltél benne sőt végig általánosságban írtam és többesszám szerepel benne. Igyál egy kávét, én fizetek
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
tboy72
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Én is befürödtem a Tinydeallal!
Múlt héten rendeltem tőlük egy Doogee X5 pro-t european expressel, mert sürgős volt. Adtak nyomkövetési számot, ami egy hét után sem volt követhető. Írtam nekik, hogy vattafak. Azt írták hogy szorri, de véletlenül (!!!) sima követés nélküli légipostával (!!!) adták fel és legyek türelemmel, mert 15-30 munkanap alatt megérkezik!
Paypal dispute nyit!
Írtam nekik, hogy nem kell így a teló, ez nem biznisz. És megrendeltem egy eu webshpoból, mert ezen a héten kéne. Írtam nekik, hogy full refund aztán felejtsük el egymást.
Válasz: már feladták várjak türelemmel.
Úgyhogy továbbment claim-re, kíváncsi vagyok mit szól hozzá a Paypal!
-
tboy72
aktív tag
válasz tibcsi0407 #62744 üzenetére
Azt írtam nekik, hogy full refund, és akkor a vámról mehet is vissza kínába! Majd megírom a postának, hogy ne a vámra küldjék át, hanem kapásból vissza a feladónak.
De szerintem kamuznak, nincs készleten, mopt várják és kamu trackinget adtak addig. (Eddig nem találkoztam annyira hülye kínaival, aki feladna egy telefont nyomkövetés nélkül!)[ Szerkesztve ]
-
CandySR
tag
Xiaomi redmi 2 pro 40 rugóért GearBest UK raktárból, ÁFA mentesen, 1 hét alatt megérkezett. GLS hozta ki. Korrekt
Don't push me 'cuz I'm close to the edge, I'm trying not to lose my head
-
Xes
csendes tag
Azért azt se felejtsük el, hogyha dispute van, akkor paypal esetében a teljes összeget zárolják a reklamálás végéig nálam is előfordult, hogy refundolni akartam, de nem tudtam, mert a zárolás miatt nem volt már elég pénz ezért külön paypal-ra kellett akkor küldeni akkora összeget, hogy utána visszakapjam és megint kivehessem, fuck logic. Persze cégek esetében nyílván nem 10-20 ezer van pp számlán.
Tinydeal-ről meg annyit, hogy pár éve amikor visszaküldtem nekik egy hibás terméket, elkértek 5-10 dollárt javításra és utána ugyan azt a szart visszaküldték.
[ Szerkesztve ]
-
Traxx
őstag
Sziasztok!
Kaptam állítólag egy csomagot az USÁ-ból, küldött róla a honi Királyi Posta vámkezelési papírt. Sajnos abszolút nem vagyok jártas a külföldről jövő csomagokkal való ügyintézésben, ezért szeretnék tőletek segítséget kérni.
Ami tuti, hogy én onnan nem rendeltem semmit, ellenben van egy ismerősöm kint, elképzelhető, hogy ő adta fel, de elérni egyelőre nem tudtam. A csomag adatokból (azonosító, hivatkozási szám, MRN szám) kideríthető telefonon vagy online felületen, hogy valóban tőle származik-e? És ha igen, akkor fizetni kell valamit azért,hogy átveszem? Az elég szemétség lenne, mivel mindenképpen ajándék / meglepi...
Köszönöm a segítséget
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
aytukabozs
addikt
"A vámkezelések alapját a küldemény tartalom, illetve annak igazolható összege
határozza meg. Az előzőek miatt a vámkezeléshez elengedhetetlenül szükséges az alábbi
dokumentumok bemutatása:
- Számla árumegnevezéssel,
- Banki átutalásról igazolás, kivonat (internetes fizetés esetén, ún. rendelt áruk
esetében)
- Ajándék esetén a feladó általi írásos értéknyilatkozat, melyben megjelöli az általa
küldött küldemény értéket. /Nem formanyomtatvány, a feladó által írt és aláírt
nyilatkozat/
- egyedi engedélyek, igazolások: pl. gyógyszer behozatala esetén orvosi igazolás" FORRÁSHa ilyened nincs, meg mázlid sem, akkor kitalálnak rá egy árat, bármi is legyen az és az alapján kiszabnak rá áfát/vámot.
[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Villanyszerelés
- Futás, futópályák
- TCL LCD és LED TV-k
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...