Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz LionW #69177 üzenetére

    Azért mondom, hogy szarrágás, mert ilyen eseteim nekem is voltak már nem 1, nem 2 más webshopokkal, pl. banggood - bic - tiny, stb., de először bejátszanak egy partial refundot és/vagy levásárolható pontot, de ragaszkodni kell a FULL REFUND-hoz... ők "cseszték el", oldják meg! (megtudják, ha valóban elveszett a track alapján)! De míg pl. nekem bang-el van rengeteg tapasztalatom, gearbest-el kevés, de sajnos sok rosszat olvasok róluk... míg szemben a saját tapasztalatom és másoké is pl. banggood-al sokkal jobb! Így sokszot hiába olcsóbb mondjuk a gearbest-en egy adott termék, inkább 10%-al drágább banggood-on veszem, mert korrektebbek! (így ügyfél kezeléssel is, meg minden - mostmár kéne kérnem tőlük valami jutalékot, annyira ajánlom őket! :D Pedig semmi reklám nincs itt, hanem tényleg elégedett vagyok velük és rajtam kívül még sok százan akár itt is!)

    És sokszor a PayPal ügyintézője sincs a helyzet magaslatán... és simán leclose-olnak egyértelmű ügyeket ellentétesen! Most pl. a te eseted is sajnos így fog járni, ha nem csatolod holnapig a rendőrségi feljelentést (amit ha meg is csinálsz, semmit nem fognak érni, mert magyar nyelven lesz), szal inkább a paypal felé kéne még írni, amíg tudsz, hogy miről is van szó... újra... szájbarágósan!

    A biztosítás kérése / nem kérése nem indok arra, hogy ha elveszik a csomag, akkor nem kártérítünk... ahogy írtam igen, vannak bizonyos határok, ami pl. itthona belföldi posta esetén is külföldre kifelé menő csomag esetén "általány DTS" kártérítés van, ami "csak" ~10E Ft érték... így 10E-nél drágább csomagot értékbiztosítással adjuk fel... pláne paypal visszaküldés esetén, állják a visszaposta költséget havi 1x 9.300 Ft-ig, melybe belefér a 50E Ft-ig értékbiztosított fél kilógrammos TN-es elsőbbségi ajánlott levélcsomag Kínába!

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák