Új hozzászólás Aktív témák

  • Huszti74

    csendes tag

    Sziasztok!
    Az efox-tól rendeltem egy Umi Super mobilt a németországi webshopjukból.
    Július 21-én PayPal-lal utaltam, a shop 1-3 munkanapon belüli kézbesítést ír DHL-lel, csomagbiztosítás lehetőségét nem ajánlotta fel az oldal. 22-én feladták, amiről kaptam TN-t, de az utolsó bejegyzés július 23-án "célországba elküldve", azóta semmi változás. :( Némi utánajárással kiderült, hogy bár a DHL-nél adták fel, de mivel nem EU Express szállítással, így a szállítást a "sima" német, kézbesítését pedig a magyar posta végzi.
    Újabb telefonálás után kiderült, hogy a 23-án indított szállítmány megérkezett Magyarországra, de az én csomagom nem volt benne. :Y
    Mielőtt a PayPal-hoz fordulnék, ezt az egészet az imént megírtam az efoxnak, amiben kértem, hogy vagy utalják vissza a vételárat, vagy küldjék el újra a csomagot.
    Aki járt már így hozzám hasonlóan, azoktól kérdezném, hogy ezen kívül mit tehetnék még?

    Köszi a válaszokat: Huszti :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák