Új hozzászólás Aktív témák

  • zsagabe

    csendes tag

    Sziasztok!

    tanácsért és okulásként egy kis folyamatban lévő e-commerce nonsense:
    Kínából rendeltem egy telefont június 27-én SG Post (registered airmal) szállítással. Még aznap kifizettem a telefon árát Paypal-on keresztül azonban 2 részletben utaltam a vételárat.
    A telefont feladták és megkaptam a kísérőokirat-számot is, ami alapján lekövettem, hogy a csomag majd egy hónapos utazást követően (július 24-én) visszament a feladóhoz (már itt volt Mo-n, de visszaküldték).
    Jeleztem a feladónak, hogy nem kaptam meg a csomagot és tekintve, hogy már nem akartam tőle vásárolni (mert amikor jeleztem neki, hogy nem jön a csomag, akkor részben rám akarta hárítani a csomag esetleges elvesztése miatti esetleges kárát, amit én visszautasítottam).
    Amikor megkapta a csomagot, akkor megígérte, hogy visszautalja a pénzt, azonban nem történt semmi, hanem még további kérdéseket tett fel, hogy nem akarom-e inkább mégis a telefont… Egy kicsit már idegesítő volt, tekintve, hogy lassan egy hét telt el azóta, hogy az SG kísérőokirat-szám alapján a csomagot kikézbesítették és még nem kaptam meg a pénzemet. Így egy 24 órás határidőt állítottam neki, amit azonban ő zokon vett és visszaírt, hogy igaz, hogy ő megígérte, a teljes visszafizetést, de most hogy én barátságtalan lettem vele szemben, ezért inkább vigyem paypal dispute elé. Még azt is megírta, hogy legalább tapasztalata lesz a paypal ügyek rendezésében.
    Tegnap elindítottam a dispute-t (a nagyobb vételárrész átutalását jelöltem meg).
    Sajnos nem olvastam el a paypalos fizetési szabályokat előre (csak egyben lehet utalni a vételárat), ezért is fordultam hozzátok:
    Mik az esélyeim, hogy visszakapjam a teljes összeget? Ti mit és hogyan csinálnátok? Bankkártya volt a paypal-hoz rendelve, így érdemes-e esetleg bankomnál is elindítani vmi pénzvisszaigénylési folyamatot?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák