Új hozzászólás Aktív témák

  • Sentinel80

    aktív tag

    válasz Zeki #81003 üzenetére

    Mivel nem ismersz\ismerjük egymást sztem, lécci vegyél vissza, nem szeretem az ilyen hangnemet, főleg mikor az illetőt egy szóval nem támadtam. Az, hogy nem értesz velem egyet, normálisan is lehet jelezni.

    Én magam is láttam dolgokat, sőt.

    Ahogy mondtam, nem az ügyfél gondja és dolga megoldani egy cég emberhiányát, engem pl nem érdekelnek a kifogások. Detto a MÁV nál se. Ott is ugyanez megy évek óta. nyeli a pénzt, de sehogy nem halad.

    Mivel nem fele postaköltséget fizetek se itthon, se kint, hogy ideérjen a csomagom, ezért elvárok némi szolgáltatást is.

    Amúgy a kollega jól írta, ez is egy megoldás lenne, ha gondolkodna ott valaki - kevés az ember -> az ügyfél is elvégezhesse a vámkezeléshez az adatkitöltést, ne legyen egy extra kerülő + levélküldés. Miért is kell a levelet kiküldeni, mikor azt lehetne automatizálni, már napokat sprólhatnánk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák