Új hozzászólás Aktív témák

  • p87

    senior tag

    válasz bl4ze #81287 üzenetére

    Köszi!
    Írtam a vevőnek, azt mondta már volt bent kétszer a postán, nem tudtak segíteni. Indított egy csomagkeresést, semmi eredménnyel, nem találják a csomagot azt írja.
    Ma viszont postán indítottam egy csomagkeresést (CN18) ez a hivatalos útja a kártérítéshez, nyilatkozni fog mindenki ahova elment a csomag, hogy tényleg nincs-e ott, címzettet is megkeresik, ő is nyilatkozik, azt visszaküldik és akkor kaphatom meg a kártérítést. Szerintem csak hónapok kérdése... :W
    Azt már elfelejtettem megkérdezni postán, hogy a postaköltséget is visszakapom-e nem csak az értéknyilvánítás összegét. 15100Ft-volt a postaköltség, ugye ezt is visszakapom majd egyszer?

    Nem tudom mit írhatnék még a vevőnek, refund-al még várok ameddig lehet, nem akarom zárni a case-t, hátha meglesz a csomag valamilyen csoda folytán.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák