Új hozzászólás Aktív témák

  • ViharVadász

    őstag

    Sziasztok!
    Lehet, hogy rossz helyre fogom írni a problémámat, ha esetleg igen, kérlek szóljatok és töröltetem. :R
    Volna egy olyan problémám, hogy még január 12.-én rendeltem 2 darab nyakpántot eBay-en keresztül, amit elméletileg Németországból szállítottak volna. No de az a helyzet, hogy ez a 2 nyakpánt máig nem érkezett meg. Március 9.-én már ráírtam, hogy mi a helyzet, azért ilyenkor már rég meg kellett volna érkeznie a csomagnak. (Februárban ráadásul Kanadából is volt egy rendelésem, szintén eBay-en keresztül, még az is március előtt beérkezett.) Írta, hogy sajnálja az esetet, hogy elküldi újra azt a kettő darabot nekem. Azóta igazándiból meg is feledkeztem az egészről, tegnap jutott eszembe, hogy nyakpánt sehol, akkor legalább a pénzt követeljem vissza, mert ez valahogy tuti nem fog megérkezni (postán is rá lett kérdezve, Tracking number-t nem kaptam rendelésnél). Szerintetek ilyen esetben már fordulhatok a PayPal-hoz, vagy elsőnek próbáljam meg valahogy visszakunyerálni a pénzemet az eladótól eBay-en keresztül? PayPal tranzakció e-mail-nél írták, hogy 180 napig fordulhatok az ügyfélszolgálatukhoz valamilyen probléma esetén, ez pár nap múlva letelik. :R

    "Video games are meant to be just one thing: fun. Fun for everyone"

Új hozzászólás Aktív témák