Új hozzászólás Aktív témák

  • Victoryus94

    őstag

    Sziasztok, vettem egy Amazfit okosórát kb 37 ezerért a Gearvitáról.
    Az útja is elég kalandos volt, több mint 2 hónapba telt, mire megérkezett. Felszámolt rá a posta 14 ezer ft áfát (ügyinézési költséggel), majd mindezek után kiderült, hogy az óra kijelzőhibás, nem működik. (szó szerint nem ad képet - nagy nehezen összepárosítottam a mobillal, feltöltöttem, updateltem a szoftverét, stb -de semmi képet nem ad)

    Azóta már árulják itthon, így végül megvettem az Alzából egy akció keretén.

    Ez szeptember közepén volt, írtam a Gearvitanak mailt, majd kb 1 hét múlva jött egy válasz amiben feltették a már megválaszolt kérdéseket. Erre is válaszoltam (megírtam kb ugyanazt pontokba szedve, ahogy kérték). Azóta semmi. Írtam 2 emlékeztető mailt, hogy küldék meg nekem, mi a teendőm, hogy juttatom vissza a hibás eszközt, mikor utalják vissza a pénzt, stb. De már egy hónapja nincs semmi visszajelzés.

    Mit javasoltok?
    Nem szívesen hagynám annyiba, mert ráment 50 ezer forintom, egy csomó időm, és eléggé felhúzott, hogy ennyire lesz*rják a vásárlókat.
    Ami eszembe jutott az a békéltető testület (esetleg bankon keresztüli pénzvisszaigénylés - de ez elvileg nem mindig sikeres).

    Van köztetek akinek volt már hasonló gondja külföldi/kínai bolttal? Sikerült valamit elintézni? Hogyan?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák