Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ixion77

    őstag

    válasz SOAD19 #102292 üzenetére

    "2-3 levélváltás után hagytam inkább a francba"
    Ilyen sokszor hajlandók voltak válaszolni? :Y
    Mostanában azt tapasztalom hogy egyre több nagy cég választja azt a megoldást, hogy egyáltalán nem válaszol, egyszer sem, soha. Vagy ha igen, akkor olyan sablonválaszt aminek semmi köze ahhoz amit kérdeztem. Nem csak magyar, külföldi kereskedők is.
    Egyrészt az ügyfélszolgálatos drága és túlterhelt, másrészt tudják, hogy a vevők 99+ százaléka úgysem tereli jogi útra az ügyet. Azzal a párral meg aki mégis, ráérnek majd akkor foglalkozni.

    "Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

  • sentry0

    tag

    válasz SOAD19 #102292 üzenetére

    Abszolút jogos amit írsz, csak basszus kiment a fejből, hogy DHL-nek a Fosta (nem elírás) a hazai partnere. Szerencsére bedobták egy győri közeli postába, és ma délután át tudtam venni.

    Engem az egészben az bosszantott, nyomasztott, és aggasztott, hogy idővonalon hogyan adhatnak hozzá csak úgy egy státuszt, ami előtte nem volt (szóval beékelték két bejegyzés közé, hogy az én kérésemre nem szállították kitegnap), vagy hogy időpontokat változtattak meg státuszoknál. Ezt mégis hogy lehetne anélkül, hogy "belenyúljanak"? Ez az ijesztő számomra. Meglep? Nem, ebben az országban ilyen tulajdonosi háttérrel (érdemes rákeresni ki felel a csomagok szállításáért ;) melyik vő :)) )

    Szóval izzadós volt ez a sztori is.

    És amúgy a postán az ügyintéző nő meg egy ultrakedves, segítőkész nő volt, aki csak olyan szavakat használt, hogy kérem, legyen szíves, máris hozom, köszönöm. Nem az emberekkel van gond, hanem a rendszerrel. Szarásig vannak terhelve, mindezt lófütty pénzért. Ez is a dolog része sajnos. De bármi javulást nem igen tudok elképzelni a közeljövőben.

Új hozzászólás Aktív témák