Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axlfsi

    veterán

    válasz axlfsi #36787 üzenetére

    Antelife sztorim, 1 hete vásároltam és meg sem mozdult a termék státusza. Ha rájuk írtam, chaten mindig offline vannak (még munkaidőben is), írtam nekik levelet, de nem válaszoltak. Viszont ma reggelre, a "Processing" státusz átváltott "Complete"-re :(( Ezek baszakodnak velem? Mi az, hogy complete?! Hogy lenne már ez Complete? Küldöm rájuk a gyönyörű dispute-ot, aztán majd írni fognak. Gyökerek, de tényleg...

    UPDATE: Amíg ezt a posztot írtam, jött egy levél, benne egy (természetesen még nem élő) TN-rel... meglátjuk, várok akkor most, mondjuk hétfő délutánig. Addigra csak megjelenik a rendszerben.

    Egyszer, bizonyos szempontok, itt összegyűjtött tapasztalatok, statisztikák alapján, felállíthatnánk egy megbízhatósági listát ezekről a külföldi boltokról (nem csak telefon, de viszont régiókra bontva (tehát német webshop mellé ne kerüljön kínai)).

    ˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

Új hozzászólás Aktív témák