Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibcsi0407

    félisten

    válasz Dominó85 #62904 üzenetére

    A Zidoo-nak nagyon jó a Support-ja, magam is megtapasztaltam az X1-gyel. Szinte minden kérésre, problémára reagáltak a következő OTA frissítésben.
    Kértem tőlük, hogy legyen időzíthető a kikapcsolás, még azt is beletették mondván, hogy jó ötlet.
    Egyszerűen, ha probléma van, akkor fel kell menni a hivatalos fórumra és ott beszámolni. 100%-ig biztos vagyok benne, hogy javítani fognak mindent idővel.

    https://utdetailing.hu/

  • Janaboy

    veterán

    válasz Dominó85 #62904 üzenetére

    Mivel a DHL ingyen volt, és az ára a terméknek 90 USD volt, így vagy megúszom az áfát vagy nem alapon, úgy voltam vele, hogy akkor legyen inkább DHL, mert az hamar ideér, na aztán jött a megbánás, amikor 2 napra rá olvastam, hogy 3090 Ft-ért csinálják a vámkezelést :(((

    Tehát hidd el, hogy nem a "szokásos" magyar mentalitás ütközött ki bennem, mert még vártam is sőt igyekeztem fejleszteni a szoftvert, amiben vannak bizonyos előrelépése, de sajnos most úgy látom, hogy bizonyos alapvető funkciók sem működnek úgy ahogy kellenének, ráadásul túlmelegedés van!
    Természetesen nem a Geekbuyingot hibáztatom, de mivel tőlük vettem, így értelme szerűen nekik is küldeném vissza! Nem akarok senkit se kihasználni (se a paypalt, se a geekbuyingot), de ha odaírják, hogy ez a gép erősen beta, akkor meg se rendelem, mint ahogy sokan lemondták a késedelmes szállítás miatt! A fő gond az volt, hogy nem küldtek el gyártó szintén pár dobozot ilyen főbb tesztelő embernek, ők is csak akkor kapták meg, amikor mi!

    tibcsi0407: Nincs is semmi baj a Zidoo hozzáállásával, de nem akarok hónapot várni arra, hogy alapvető funkciók jól működjenek :(

    Lehet hogy túlreagálom az egészet, de azért 37eFt nem kevés pénz.

    [ Szerkesztve ]

    Janaboy

Új hozzászólás Aktív témák