Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sentinel80

    aktív tag

    válasz Gabi9 #86027 üzenetére

    Szia!

    Normál esetben csak akkor van csomag-visszaküldés, ha a feladó úgy jelölte meg, hogy azonnal legyen visszapostázva a küldemény, ha sikertelen a kézbesítés. Azonban ehhez mindig pár napot azért adnak minimum 10 et és akkor indul vissza a csomag, először elmegy a reptérre majd gépre rakják.

    Azt nem írtad meg, mennyi ideig állt a küldeményed, mert ha 2 hete, akkor nem meglepő. Előfordult nem egyszer, hogy kézbesítőt elfelejtenek bedobni, esetleg helyettesítés volt. A legjobb védelem, ha vár az ember csomagot, figyeli azért hetente a követést.

    Most nem tudom a LaPoste-nak nem a Magyar Posta a partnere itthon? Én úgy tudom a DPD, de ők ugye küldenek helyi követési számot külön emailben és azt kell itthon figyelni.

    Valami nagyon szétcsúszott nálad.

    Egy dolgot tehetsz, ha se email, se helyi követési szám, a feladótól kérsz segítséget és elmagyarázod neki mi történt. A postázást nyilván újra kell állnod.

    [ Szerkesztve ]

  • Sentinel80

    aktív tag

    válasz Gabi9 #86047 üzenetére

    Ezeket az adatokat ezért szokta elkérni a rutinos eladó vagy legalább a számod, mert SMS ben is küld a DPD értesítést.

    Alapvető probléma és erre más is figyeljen, ha futár van ezen az oldalon (a másik pedig normál Posta)a küldeménynél érdemes megnézni a címet mikor értesítenek, ugyanis a csoda rendszere a futároknak 90% nem kezeli a magyar ékezeteket, sőt ha megadod a megyét, akkor esetleg még le is cseréli a városra. Ez már akkor történik mikor a külföldi eladó rendszeréből se veszi át rendesen a futár cég rendszere a címet. Nekem ugyanis a francia DPD csomagomnál a címemben a város a megye volt, az ékezetek helyén : aláhúzás állt. Ergo kézbesíthetetlen volt.

    Ilyenkor fel kell hívni őket, vagy ugye lehetőséget adnak mikor az országba ér egy linken módosítani egy jelszóval, de sose várj, ha rossz a cím, mert Gabi9 esete bárkivel megtörténhet.

Új hozzászólás Aktív témák