-
Fototrend
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
buca84
őstag
Az everbuying a rendeléstől és paypal fizetéstől számítva mennyi idő után ad trackinget?
-
buca84
őstag
Belga posta hoz egy csomagot. Már nov. 27-én ez volt a státusz:
Your shipment has arrived at the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.Viszont még nem kaptam kézhez. Ez kis hazánkba érkezett meg, azt jelenti vagy még Belgiumból csak most indították el?
-
buca84
őstag
válasz buca84 #64252 üzenetére
Megkérdeztem a magyar postát, hogy mi a helyzet a csomagommal. Sejtettem, hogy semmittelen választ adnak:
Köszönjük megkeresését.
Az Ön által rendelkezésünkre bocsátott BLVS1376360000159179 sz. küldemény azonosítószám alapján a küldemény helyzetét nem tudjuk behatárolni.
A nemzetközi postai azonosító szám felépítése: kettő betű+9 számjegy+ kettő betű összetételű.
levélpostai küldemény esetében: RA-RZ tartomány
csomag esetében: CA-CZ tartomány
gyorsposta küldemény esetében: EA-EZ tartomány.
A megkeresésben szereplő BLVS1376360000159179 szám nem postai azonosító.
A nemzetközi megállapodások értelmében kézbesítésig a küldemény a feladó tulajdonát képezi. A további vizsgálathoz javasoljuk, hogy a feladó a feladóvevény bemutatásával kezdeményezze a küldemény hivatalos kerestetését (inquiry).
Ennek érdekében kérjük, hogy a feladóval szíveskedjen felvenni a kapcsolatot.
Megértését köszönjük.Azért ezt kicsit furcsállom. Ok, hogy írtátok páran, hogy idehaza nem lehet nyomonkövetni a belga postás motyókat. De azért szerintem ez nonszensz, hogy nem tudják hol a csomagom.
Szerintetek vegyem fel a kapcsolatot a belga postával?
A kicsi kínai tuti nem fog segíteni. Vagy ő is vmi semmittelen válszt ad.
[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
Hogy Te is értsd:
Én ezt a TN-t kaptam a kicsi kínaitól: BLVS1376360000159179
Megnéztem itt. Azt írja, hogy célországba megérkezett.
Megnéztem itt. Azt írja, hogy úton Belgiumba.Ezért értetlenkedem.
Megkérdezném én a belga postát is, de nincs email-es elérhetőségük, csak telefonos.
Értem, hogy mit írsz és a posta válaszát is.
Köszönöm a segítséged és a türelmed!
[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
válasz buca84 #64323 üzenetére
Írtam a belga postának az ügyem miatt. Ezt írták:
Dear customer,
On 23/12/2015,you have submitted a complaint regarding shipment BLVS1376360000159179.
At the start of our investigation, we determine whether the sender is a contractual customer.
If the sender frequently uses our services, there is a contract between bpost and the sender. In this case bpost acts as a subcontractor.
In such a case there is the opportunity for you to address your complaint directly to the sender. He will investigate your complaint and take care of any compensation or replacement of your shipment.
If you have further questions, we are waiting for you at number +3222 012345. Please mention your reference number from 1-4645937553 to facilitate the follow-up of your file.
Best regards,
Ezt megírtam tegnap az everbuying-nak is. Hogy vegyék fel a belgákkal a kapcsolatot. Ezt a választ kaptam:
Dear xyz,
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:1) Please reconfirm your delivery address:
customers: xyz, shipping address: street , city: , state: , zip_code: , country: HU, phone: 362)Please contact your local post office in charge of your area,stating your name and address.In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.Kindly let us know the results.
3)We shipped on date 2015-11-18.Therefore your delivery deadline will expire on Date 2016-2-18.
Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.Please note this timeframe is only decided by the carrier to consider the item lost. Some other providers would even use a 180-day deadline after shipment.As a proof of goodwill, we Everbuying commit to help our customer the best we can, by resolving delivery issues as early as possible.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
This ticket will be closed. If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
Thank you for your patience collaboration.
Best Regards
Carissa
Everbuying Customer Service
http://www.everbuying.net/Tegnap lementem a helyi postára: semmi. Felhívtam újra a központi postát. Semmi. Részemről megtettem, amit lehet. Az everbuying meg nem. Úgy érzem jogos már a claim. Részemről nem ajánlott bolt. Az időhúzást érzem. Az meg milyen dolog már, hogy a lezárják a nyitott ticket-em. Ha most megint nyitok egy újat náluk, akkor már negyedszerre kell olvasnom ugyan azt!?
Mondjuk a "Once we recive all..." bekezdést nem igazán értem. Ha ezt segít vki elmagyarázni, megköszönném.
-
buca84
őstag
válasz buca84 #65004 üzenetére
Megírtam nekik a kért részleteket. De már agyf@szt kapok a válaszaiktól. Már ötödször írok le nekik MINDENT!
Ezt válaszolták:
Dear Costumer,
Thank you for your recent order on Everbuying.com
We sincerely sorry to hear this about your item.
We would like to work together to resolve the issue to your satisfaction.
Please review our warranty here: http://www.everbuying.net/m-article-id-16.html
Therefore we kindly ask you to follow these steps:
1.Please describe the problem with your item in details (what happened and when?) stating your order number.
2.Please tell us what steps you have already taken to solve the issue.
3.Please give us the item code indicated on the outer package.
4.Please send us clear pictures or videos of the defects in good lighting.
Ideally, the photos/videos should be clear and focused, under good lighting conditions, and taken at close and medium distance.
Please keep the attachment below 2MB and use any of these formats gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.
We will do our best to help you. We look forward to hearing from you.
Best Regards
Everbuying Customer Service
http://www.everbuying.com/
Aki jártas ilyesmi reklamációban, az tudna segíteni?
Nem garanciális probléma. nem érkezett meg a rendelt telefon.
Az előző levelemben leírtam nekik, hogy vagy küldjék újra a telót vagy fizessék vissza a pénzem és ezek után felejtsük is el egymást örökre. Most mit értetlenkednek?[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
válasz nimfas #65011 üzenetére
Már indítottam dispute-ot, ami most már claim. De semmi reakció.
Meg a vérnyomásomat emelik csak feljebb a fentebb írt válaszaikkal.A paypal topikban azt írták, hogy valaki 31 napra kapta meg a csomagját az everbuying-tól. Illetve mindent megkapott tőlük. ez nem vigasztal cseppet sem.
[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
válasz tibcsi0407 #65226 üzenetére
Hogy győzted meg őket?
-
buca84
őstag
válasz tibcsi0407 #65228 üzenetére
Megírod ki volt az a fórumtárs? Az everbuying-al nekem is akkor így kellene leveleznem...
-
buca84
őstag
válasz tibcsi0407 #65230 üzenetére
Engem csak az érdekel, hogy konkrétan mit írtatok nekik. Hátha...Bár ha inkább az segített, mert ő ott ismerős volt, akkor úgyis mindegy lesz.
-
buca84
őstag
válasz tibcsi0407 #65232 üzenetére
Köszi!
-
buca84
őstag
Tudnátok segíteni ennek a tracking infónak az értelmezésében?
Miért postázhatták Wuhan és Bejing között oda-vissza? És miért írja, hogy delivered? Mikor nem is. Illetve a magyar posta oldalán csak egy korábbi infó van és azóta semmi.[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
tinydeal-nél hiába írja a Germany warehouse-t, ha kosárba teszem a terméket, akkor csak sima regisztrált mail-t tudok kiválasztani szállításhoz. Ez akkor azt jelenti, hogy átvágás és Kínából jönne a motyó, igaz?
Ha ki lehet választani a DHL-es és EU express szállítást, akkor az tuti Eu raktáron van? -
buca84
őstag
A telefonos everbuying-os mizériám újabb gyöngyszeme:
Dear xyz,
Thank you for placing your order with Everbuying.
We wish to apologize for any inconvenience.
We have shipped your order out.
The delivery information
Tracking number: BLVS1376360000159179,shipping method: BERAM,
tracking site: http://new.17track.net/en shipping date: 2015-11-18 08:42:49,estimated time: 10-25 business days,
sku*quantity:144047202 * 1,The shipping information of your package:
Number: BLVS1376360000159179
Package Status: In Transit
Destination Country: Unknown
Origin Country: Belgium
2015-11-27 14:15 Your shipment has arrived at the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2015-11-27 07:46 Departure to country of destination
2015-11-20 13:00 Arrival at export hub
======================================
Powered by www.17track.netWe are sorry about to hear that you have not received your package.We have contacted our shipping courier about this issue. They told us that they are trying to deliver your package. Please check the emails from helan.zhao@bpostchina.com .
Due to there are an ocean of backlog, please wait for your order patiently.We shipped on 2015-11-18.Therefore your delivery deadline will expire on 2016-02-18.
We will offer you the right resolution for your case on this date. Please note this timeframe is only decided by the carrier to consider the item lost. Some other providers would even use a 180-day deadline after shipment.As a proof of goodwill, we Everbuying commit to help our customer the best we can, by resolving delivery issues as early as possible.Thank you for your patience and kind support.
If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.Best Regards
Zoya
Everbuying Customer Service
http://www.everbuying.netA paypal nem csinál még mindig semmit. Ül a claim-en. Amit írt a csaj bpost kínás mail címet, az nem létezik ( 550 helan.zhao@bpostchina.com:user not exist).
Szerintetek mit érdemes írnom nekik, hogy viszont láthassam a pénzem minél előbb?
-
buca84
őstag
válasz herdsman12 #65860 üzenetére
Full refund. 2,5 hónap után se kaptam meg a csomagot. Az eladót próbáltam győzködni, hogy küldje újra, de nem tette. Ha rákeresel a nick-emre, akkor olvashatod is a story-t.
-
buca84
őstag
Egy gyerek pólót rendeltem. Rendes nemzetközi trackinget kaptam. A posta.hu is látja. Jól értem, hogy megfogták a kínai vámon és visszairányították? Szerintetek ilyenkor mi van? Az eladó nem csinál semmit. Lazán annyit írt, hogy van full refund.
Destination Country - Tracking Consuming:
2016-01-09 17:10 Country sent/Item sent you would consider working
2016-01-07 21:07 Parcel post receipt of the sending country/Item accepted in origin countryOrigin Country - Tracking Consuming:
2016-01-11 02:26 Guangzhou airport, security checks returned
2016-01-11 02:26 Guangzhou airport, security checks returned
2016-01-10 22:08 Guangzhou Terminal, left hand navigation
2016-01-10 21:34 Guangzhou Terminal, arrival
2016-01-09 15:31 Exchange Bureau in Guangzhou, have been exported directly
2016-01-09 13:07 Exchange Bureau in Guangzhou, have been exported to open
2016-01-08 14:40 The Shenzhen Exchange Bureau, have been exported to each other (internal transit)
2016-01-08 02:04 The Shenzhen Exchange Bureau, have been exported to open
2016-01-07 23:33 Small package Center, left, next stop "Center in Shenzhen"
2016-01-07 22:51 Parcel centre
2016-01-07 21:07 Small package Center, has received send
2016-01-06 08:29 Electronic information has been received[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
válasz herdsman12 #65863 üzenetére
Nekem még mindig ezt mutatja, mint Neked a bpost tracking oldala...
-
buca84
őstag
válasz herdsman12 #65901 üzenetére
Én annó írtam a belga postának, hogy hol a csomagom. Fingjuk nem volt róla. A magyarnak se.Illetve a belgák azt írták, hogy ok a szerződött feladó féllel (kínai kis barátaink) vannak kapcsolatban és neki tartoznak elszámolással.
Vegyesek a tapasztalatok. Valaki 2 héten belül megkapta belga postával a rendelését. Valaki még a mai napig nem a tavaly november közepén rendeltet.
A saját bőrömön tapasztaltam, hogy soha többet everbuying + belga posta. Visszakaptam a pénzem, de kicsit sík ideg voltam, amit az everbuying ügyfélszolszolgálata művelt.
-
buca84
őstag
Rendeltem egy pólót. Elakadt. Vajon vissza irányíthatták a feladónak?
Reklamáltam. Annyit írt, hogy ha nem kapom meg refund. -
buca84
őstag
A tinydeal vagy a spemall EU express szállítását tartanátok megbízhatóbbnak?
-
buca84
őstag
Aki rendelt már spemall-tól EU Express-el, az mikor kapott és hova tracking számot? A rendelés már shipped státuszú.
-
buca84
őstag
válasz Lacinet #66158 üzenetére
full refund. de a pénzt csak nemrég kaptam vissza. a pakliban az is benne van, hogy a paypal nem Neked ad igazat.
meg az is benne van, hogy egyszer csak megkapod a csomagod.honnan rendeltél és mit?
(#66161) Lacinet
bb71-nek és nekem is everbuying-os rendelésünk volt. NEM kaptuk meg bpost-al. Refund lett a vége.
Sajnálom, hogy ezt kell olvasnod, de én sok jót nem remélnék.[ Szerkesztve ]
-
buca84
őstag
Most találtam ezt a bpost doksit. Ha mi vagyunk Hungarije, akkor e szerint a Belgiumba érkezéstől számított negyedik nap után meg kellene kapni minden csomagot.
-
buca84
őstag
válasz Lacinet #66168 üzenetére
Valaki megkapta a csomagot bpost-al, valaki nem. Ez nagyon kiszámíthatatlan. A novemberi rendelések nem jöttek meg vele. Aki karácsonykor rendelt, annak meg szilveszterre itt volt. Szóval teljesen kiszámíthatatlan.
Én írtam a bpost-nak is, de elhajtottak. Nem is álltak neki keresni a csomagot. Igaz az everbuying-nak kellett volna ezt kezdeményezni, nem nekem. Mert ugye átvételig az ő tulajdonuk.
Szerintem várj még a jövő hét végéig és utána claim, ha paypal-el fizettél. Everbuying supportja mindig visszaír, de nem fognak kártéríteni. A rendeléstől számított 180 nap után elvileg kártéríthetnek, de ki tudja hogyan?
-
buca84
őstag
válasz Lacinet #66179 üzenetére
Ha Visa/Meastro kártyával fizettél, akkor hogyan kaptál a vásárlásról a paypal-tól email-t? Ezt nem értem!
Az infó lassan fog jönni kínából, ha hagyod őket! Február elején elmennek két hétre ünnepelni! Minden le fog állni akkor.
Én még egy kínai bpost mail címet is kaptam az everbuying-tól. Persze hamis. Nem él.
Párunknak eléggé rossz tapasztalatai vannak az everbuying + bpost (burcargo) kombóval. Engem az ideg szétbaszna, ha ekkora összegről lenne szó, mint a Tied (100e Ft). Amit én rendeltem 20e Ft lett volna. Nekem ez is sok. 1.5 hónapig sík ideg voltam emiatt. Mesébe illő módon, de visszakaptam a pénzem.
(#66186) ferke72
Nem fognak tudni róla. Felhívtam őket kétszer, írtam nekik levelet. Azt a választ kaptam, hogy a nevemre és címemre nem regisztráltak csomagot. A BLVS-el kezdődő tracking pedig nem szabvány nemzetközi.Akik megkapták a bpost-os csomagokat azoknak semmit nem kellett aláírniuk. Ergo nem regisztrált küldemény.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Linux kezdőknek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Melyik tápegységet vegyem?
- Yettel topik
- World of Tanks - MMO
- Milyen processzort vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lightyear - befektetési app
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó gamer PC (i5-11400F/16GB DDR4/500GB SSD+1TB HDD/RTX 2060 6GB)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i7-7G I 16GB I 256GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár HP Spectre Pro X360 G2 - i5-6G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- DELL OPTIPLEX 3020 - i5/8GB/256GB/GT710