Új hozzászólás Aktív témák
-
PALEDOG
kezdő
Üdv+mindenkinek!+stihl024+csatornájáról+érkeztem.+Nem+vagyok+egy+kezdő+láncfűrészes,+de+nem+is+ezzel+keresem+a+kenyerem+napi+szinten.+Sokáig+a+napi+karbantartáson+felül+és+egyéb+apró+hibaelhárításokon+kívül+nem+sokat+bütyköltem.+Mondjuk+nem+is+nagyon+kellett.+Nálunk+nem+volt+a+stihl-en+kívül+más+ismert+márka+jó+ideig.+Az+újonan+vásárolt+Makita+gépemnek+nem+volt+ideje+hibát+produkálni+mert+3+honaposan+ellopták.+Aztán+volt,+hogy+évekig+nem+volt+gépem.+Volt+a+családba+elég+szabad+gép.+De+ahogy+vidékre+költöztem+ismét.+Kellett+egy+saját.+Új+gép+szoba+sem+jöhetett.+Így+használt+gépet+vettem.+Ezzel+együtt+kezdetét+vette+a+szerelés+is.+Valahogy+rákaptam+az+ízére.+Most+szedegetem+össze+a+padlásleleteket.++Rakosgatom+össze.+Van+amivel+könnyedén+boldogulok,+van+ami+megfingatott+rendesen.+Mivel+nem+szeretem+feleslegesen+locsolni+a+pénzt,+szeretek+rajönni+a+hibára+felesleges+megbontasok+vagy+alkatrész+cserélgetések+nélkül.+Eddig+csak+a+kis+komatsu+deficites.+De+soha+el+nem+adom.+Így+ha+nem+megy+át+rajt+az+úthenger+mindig+meg+lesz+javítva.+++Ennyit+a+"rövid"+bevezetőről.+Lesz+kérdésem+bőven.++++Utóirat:+Még+mindig+érdekel+stihl024+a+361-ed+ősszel+ha+eladó+lesz.+Szeretnék+egy+jó+60+kobcentist+a+flottába.+
-
PALEDOG
kezdő
Na ezt szépen elrendezte a blogmotor. Remélem kihámozható.
-
PALEDOG
kezdő
Gz400-ast sikerült vennem. Alapvetően működő állapotban vettem meg. Jó kompresszióval. Az eladó bevallása szerint a fékszalag cserés. A valóságban kopp üres volt a dekli. Szerencsére az AL-KO bks 4040 oldaldeklije belül az utolsó csavarig egyezik. Az filléres tétel volt. Valószínüleg a felső burkolat levételekor eltörték a duplafelömlő kilincsművét így nemes egyszerűséggel le volt szilózva. Valószínüleg akkor feszegették meg a karbi tengelyét. Így ezekből kénytelen voltam gyárit venni. De azóta lekopogom köszöni jól van. Szeretnék egy 621AVS-t mellé. De nehéz találni.
-
PALEDOG
kezdő
válasz Stihl024 #574 üzenetére
Érdekelhet de csak ősszel aktuális. Most a komatsu van raporton. Puding próbája az evés alapon bekerült a faszedős brigádba. Szépen is dolgozott 3 napig. Aztán egyre erőtlenebbnek éreztem. Most ott tartunk, hogy 15 cm feletti akác már erősen megfogja. A 40es husy erősebb . Próbáltam karbin hangolni de ha 12500 max fordulatot engedek harmat gyenge. 13-13.3 nál érzem hogy jó lenne de nem az igazi. Végülis nem akarom szét forgatni úgy hogy letettem. Jól indul. Érezhető kompresszió van. Jól veszi a lapot. Nem csörög nem füstöl. Érzem,hogy valami kurvaságot találok ha szétkapom. Mert szét fogom borítani amint lesz időm. Annyit észre vettem még tűnetet, hogy ahogy darabolom a fát és a vágás végén gázelvétel után ha egy picit megcsípi a láncot a fa egyszerűen megáll. Még nem tudom hova tenni a jelenséget de kénytelen leszek kideríteni.
-
PALEDOG
kezdő
-
PALEDOG
kezdő
válasz Butcher82 #582 üzenetére
Nekem pl a Stiga nagyon bejött. Nagyon kényelmes. Erőben sincs hiány. Kawasaki motor nagyon megbízható. 3 éve nyuzom rendszeresen 3500 nm-en. Plusz 3000 alkalmin. 3 as damillal használom. Heveder nagyon jó. Nem olyan kecses mint egy fs 400 de. Erőben és csillapításban rendben van. Súlyban és méretben azonban bőven fölötte. Mondjuk ez volt a legnagyobb. Nekem a fűnyírás egy kötelesség, egy szükséges rossz. Nem akartam bütykölgetéssel tarkítani a fűnyírást. Csak letudni. Arra viszont ez tökéletes választás volt. Előveszem, megtankolok, berántom. Míg felmálházok melegszik aztán nyomom mint süket a csengőt. 2 Havonta lezsírzom a szőghajtást, megpucolom a légszűrőt. Átnézem a csavarokat. És ennyi.
-
PALEDOG
kezdő
válasz Stihl024 #580 üzenetére
Szétszedtem a fűrészt. Itt egy szimering csere nem lesz elég. Főtengely csapágyak. Henger, dugó cserés. Olyan mély barázdák vannak bent, hogy a vonalkódolvasó beolvasta. 🙃 És érzésre jó kompresszió. Pöcc röff. Nem csörög nem füstöl. Fordulatot vette szépen. Holnap alkatrész rendelés. Aztán ha megjön. Szépen nekiállok építkezni.
-
PALEDOG
kezdő
Na végre gép elé keültem, így képekkel is szolgálhatok.
Mobilról valahogy nem tudok képet feltölteni.Végre megjöttek a csere alkatrészek is.
Bevallom féltem, hogy mit kapok ennyi pénzért, de a Husqvarna felirat megnyugtatott picit.
Már csak időt kell lopjak valahonnan, hogy nekiálhassak összerakni.
Rendesen be vagyok sózva -
-
PALEDOG
kezdő
válasz Stihl024 #628 üzenetére
A nyár már csak ilyen faluhelyen Neked még pluszba, hogy télen nem lehet tetőt cserélni. Más... Álmatlanságomba infoszerzés céljából bújom a külföldi fórumokat. A fűrészemet tekintve mindenhol abba botlok, hogy meg nyitják a kipufogót és áradoznak, hogy mennyivel jobb lett. Elgondolkodtam rajt és mivel úgyis kezem ügyébe került megnéztem mi lakozik odabenn. Hát, belül két 6-os furat. Kilépő épp nincs 10. Jól gondolom, hogy azért ez bazi nagy fojtás? Talán a henger kipuff nyilas 1/3-a. Bővíteném. De a mértékét illetően nem vagyok bizonyos. Láttam extrém megoldást amit tulzónak tartok. Van erre forrásod mekkora mértékig nyithatok a motor különösebb módosítása nélkül?
[ Szerkesztve ]
-
PALEDOG
kezdő
válasz Stihl024 #631 üzenetére
Kíváncsian várom a videót!!!
Nagyjából képbe vagyok a kétütem müködését illetően és nem az első amihez hozzányúlok, bár inkább nagyobb motorok és 4Tbenzin és dízel volt eddig fő csapásirányom hobby szintén. Nem mondanám magam egyáltalán profinak, részemről mindig a gyári állapot híve voltam mindennek. De ebben a kipufogó átalakításban most látok fantáziát. Soha nem tuningoltam kétütemű motort kivéve fiatal koromban a robogómat. Annó felültem én is a marketing dumának. Hipe olt kacatokkat raktam fel eszetlenül. Szó szerint. Ment mint az ökör de 2 év alatt szó szerint szétszaggattam a blokkot. Annyit tudtam mi mire való, amit leírtak a webshopon egy alkatrészről. Szórtam én össze eszetlenül. De ma már szeretném mélyíteni a tudásom, hogy ésszel döntsek. Módosítsak, hogy a várható nyereség pozitív irányba döntse a használhatóságot. A várható élettartam drasztikus csökkenése nélkül. Szóval szeretném tudni a mit miért és hogyant. Szóval érdekel a szakirodalom, ha valahol elérhető. Mert ugye minél nagyobb az elméleti tudás annál több felesleges kísérletezést és selejtgyártást előzök meg. Nem akarnám én feltalálni a spanyol viaszt ha már fel van. -
PALEDOG
kezdő
https://www.google.com/search?q=youtube+%C3%A1rp%C3%A1d+b%C3%ADr%C3%B3&client=ms-android-huawei&sxsrf=ALeKk03902xeACvYHoXDywDUvLVE9RHphQ%3A1623532215458&ei=tyLFYMizG9Ogjgaz0oLwCg&oq=youtube+%C3%A1rp%C3%A1d+b&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAEYATIGCAAQFhAeMgUIIRCgAToHCCMQrgIQJzoHCCMQsAIQJzoECB4QCjoGCAAQBxAeOgQIABAeOgYIABAIEB5Q8N0DWOWBBGDHkQRoAHAAeACAAYkBiAHfBZIBAzcuMZgBAKABAcABAQ&sclient=mobile-gws-wiz-serp#imgrc=nTrN-5iAYK-p7M
-
PALEDOG
kezdő
Nagyon szépen köszönöm a linkeket! Különösen a másodikat.
Ime a képek. Kipuff csak rá van szórva egyenlőre a a koszos láncdeklivel egyetembe a kép miatt.
Erős volt a kisértés, hogy rátegyem a kipufogót és ráröffentsek de a vasárnap este tíz, az falun is vasárnap este tíz
És pár kép a beléről:
A héten ha lesz időm nekiállok a kipufogónak.
Egy kicsit nyitok rajt.
Találtam pár képet ami alapján már neki tudok vágni.
Szeretném már végre beindítani, hogy lássam minden rendben.
Próbáltam a legnagyobb odafigyeléssel építeni.
remélem nem lesz semmi gebasz. -
PALEDOG
kezdő
válasz Stihl024 #640 üzenetére
Tudniillik namármost én csaltam. 😁 Egy Zenoah henger ha lehet szerezni 80 körül mozog. Ezt se az eszem nem bírta feldolgozni sem a költségvetés. Megkerestem azt a Husqvarna terméket amire felhasználták ezt a blokkot. Henger, dugószett, tömítések, szimeringek és két Koyo csapággyal megállt a mutatvány 18000ft-ba. 🤫 Minden komponens gyönyörűen passzolt. Tömítések, csavarhelyek, megmunkálások szemre is ugyan olyanok. Hogy milyen lesz tartósságban az majd kiderül. De tekintve, hogy a HQ adja hozzá a nevét talán nem lesz olyan szar. Mindenesetre értelmes választásnak tűnt az ötöde ára miatt. A többi a jövő zenéje. Csak működjön.
Ha megjárattam és rendbe minden. Benne vagyok, hogy elküldjem a szorítóba egy összecsapásra. Aztán kiderül mit ér. Bevallom kíváncsi lennék rá mit mutat hason köbcentis gép ellen. Itt nem nagyon van ellenfél tesztelésre. -
PALEDOG
kezdő
Először én is az 543xp be futottam bele. De nem jó az irány. Partner P360s forgattyusháza és hengere, lendkerék, gyújtás, olajzás és kuplung egyezik a gz400-al. Más semmi de nekem ennyi elég volt. Érdekes, hogy alig pár alkatrész kellett volna még a partnerre és az x-torq funkció is működik. Gondolom úgy már erősebb konkurencia lett volna házon belül. Komatsu Zama C1Q karbit használ. Spec kilinccsel ami a strato szelepet működteti. De ezek is rendelhetők. Most már nincs az a csavar amire nincs hozzá alternatívám.
A múltkor volt ömlesztett áru jofogáson csak egybe az összes. Egy kupac szemét gép, benne két gz400. Kb 5000 Ft ra jött ki darabja. De nem akartam miattuk egy utánfutó szemetet megvenni. Beszéltem a hirdetővel, hogy engem mi érdekel külön a csomagból ha lehet. Vérszemet kapott és olyan árat mondott amiért működő gépet hírdetnek. Így meghiúsult az üzlet. Most figyelek pár hete egy G621avs-t. 2005 Tankolatlan állapot. 115 ért. És egy alig használtat 100 ért. Jövő héten ha le tudnám bótolni hihetetlen boldog lennék.[ Szerkesztve ]
-
PALEDOG
kezdő
válasz Butcher82 #644 üzenetére
Nagyobb itt a keszekuszaság mint az egyszerű ember gondolná. Ami egy az egyben gz400:
Redmax gz400
Robi 10532
Earthquake
Kis módosítással
Stiga/Castelgarden/Alpina egyszóval GGP csoport.
Reszegysegeket pl motor és nagyjából a design erősen butított teljesítménnyel:
Hurricane
Alpina
Al-ko
Partner
OK
Aldi Ferrex
Az újjabb GardenMaster az Obiban stb. Érdekes, hogy a GGP csoport már Zenoah Husqvarnaba olvadása előtt bőven koppinthatta a fűrészeiket. -
PALEDOG
kezdő
válasz Stihl024 #653 üzenetére
Szívesen kipróbálnám. Biztos el is csöppennék. 😀 De második fűrésznek nem akarok ekkora dögöt. Nagyon tetszik, meg a 661 is. De az én felhasználói igényem a 40 es mellé egy 60 környéki amit ha kell téli tüzelő összeszedésre tudok használni. A területeken akácos tisztítására. Ilyesmi. Törzsátmérő 10-30cm között, ritka 40. Egész nap nem szívesen cipelném ezért a 461-et. Na meg úgy vagyok ezzel mint a Rába Steigerrel. Tetszik gyerekkorom óta. Imádom a hangját. De földem nincs amihez kéne. Az asszony is érdekesen nézne rám. Főleg ha pénzt is adtam érte Így is nehezen veszi be a pocija minek nekem egy második fűrész. Pedig lesz. Aztán meg előttem millió feladat. Házfelújítás. Udvarrendezés. Stb stb. Meg van az 5 éves terv. Még nem vagyok abban a cipőben, hogy komolyabb gépeket gyűjtögessek sajnos. Persze nem bírom ki. Mindig hozok valami kacatot ha hozzáférek és van benne fantázia. Megpróbálok belőlük újra értéket teremteni. Eladom aztán ebből van új pénz a következő alanyra. Tanulgatni jó móka és kikapcsolódás. Nagyon az elején járok még a fűrész mániámnak. Egyszer biztosan sikerül majd összerakni egy szép flottát. De ez nem ebben az 5 évben lesz. Most még gondolnom kell a hozott értékre a kiadás oldalon.
-
PALEDOG
kezdő
Ohh fájditsd még a szívemet. 🥺 Nagyon szép darab! Bár ez még nekem mindig nagynak tűnik. Egész nap húzni vonni dombon fel és le. Szabad megkérdeznem hány kg lappal lánccal? Mennyiért szeretnéd átruházni másra? Csak legyen min agrágódjak a következő egy honapban. 😊
Szét kaptam a kipufogóm. Kiégettem a vastag kokszot. Nézegetem mekkora a fojtás. Azt hiszem kezdetnek duplázom a méreteket.
-
PALEDOG
kezdő
🤤🤤🤤 Felültettél a ringlisre. Alapvetően ősszel akartam fűrészt venni. Augusztusban még lagzi vár. Az az első. De szép nászajándék lenne magamnak.🙄😅 Bocsi,de remélem nem tolonganak és versenybe lehetek érte. Legszívesebben azt mondanám, hogy csináld meg a videókat és megyek érte amint lehet. Ez nálam ünnepi fűrész lenne.
-
PALEDOG
kezdő
Förszt start 😁 Na jó, igazából a második. De első indításnál 2.ra röffent, 3.ra indult. Teljesen le tekertem alap beállításra mert nagyon nem volt jó ahogy bontás előtt volt.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen kompótnak kellett volna benne lennie.
Szépen pattogósan jár. Sokkal idegesebb az alapjárat. Eddig olyan lágy volt majdnem mintha négyütemű lett volna. Most két hétre offolnom kell. Aztán szabin leszek. Akkor majd behangolom.
De muszáj volt megbizonyosodjak, hogy nem baltáztam el semmit.https://youtu.be/Hyzl4MXvca8
[ Szerkesztve ]
-
-
PALEDOG
kezdő
Na megnéztem megint. Ki szállítás alatt. Csak nem megvetted végül?
-
PALEDOG
kezdő
Tedd félre a 40est, ha én alkotói válságba kerülök pihentetem az alanyt és mást javítva gyűjtök némi sikerélményt, hogy újra nekiálljak. Nem kell sürgetni. Az ellenfél komótosan tréningezik. 🙄
Minden nap tervezek némi favágást de csak elmegy a délutánom mással. 4tanknál járok. Tankról tankra erősebbnek érzem. Bár szerintem kicsit sokat kap mert fában hallok némi ütemes fordulat hullámzást. De még nem tekergetem a karbit. 142-ből, hogy lett 137? -
PALEDOG
kezdő
Használt fűrészpiac olyan mint a használtautó. Aránylag sokszor bele lehet futni még rutinos vásárlóként is egy stikkes darabba. Hát még ha kívülről vagy akár próbán sem látszik a baj. Csak amikor az ember szétszedi. Számomra idegen eladónál már a kicseréltem vagy javított részek sem nyomják feljebb az árát. Mivel nem vagyok meggyőződve a javítás szakszerűségéről. Gondolok itt pl gyűrűzés kopott dugóra. Vagy forgattyusházban kavargó szilikon halacskákra mert nem tudják mennyi paszta az elég. Stb stb stb.
-
PALEDOG
kezdő
válasz Stihl024 #700 üzenetére
Gyönyörű ez a masina. Én már bele is szerettem.
Ha netán eladó lesz én mindenképp pályáznék rá. Helicoil tényleg jó menet javitásra. Time Sert-et jobban szeretem mert olyan helyen is használható ahol a menetnek tömörzárásra alkalmasnak kell lennie. Nem mellesleg ha tönkre megy könnyen újra cserélhető. Helicoilt kigyalázni a helyéről nem egy sétagalopp. -
PALEDOG
kezdő
Na tessék már megint szövegértési prablemám van. 🙄 Szóval ez már a második 372xp. Akkor még az elsőre pályáznék ha még meg van.
-
PALEDOG
kezdő
Nem nagyon találsz olyat ami fémtankos. A kínai gépeknél fordul elő, hogy ultrahangos hegesztés minősége gyenge. Ezen kívül hibás tank szellőző, vagy a kupak vagy annak tömítése a hibás. Ezért külön én nem ragaszkodnék a fémtankhoz.
-
PALEDOG
kezdő
A 3850 egy kínai, komatsu klón. Hiába az orosz felirat. Kb annyi köze van az oroszokhoz, hogy ciril feliratok vannak rajta. Kb 2.8-3 ló körül lehet. A ZID valóban 3.5 ló a 70 köbcenti ellenére. De az egy elég régi konstrukció. Inkabb nyomtékból dolgozik. Bevallom nem vagyok otthon a retró orosz fűrészekben. De biztos van az országban egy maréknyi fanatikus csoport akik kenik vágják a témát.
-
PALEDOG
kezdő
Annyi még rémlik, hogy az egyik ZID tipuson nincs láncfêkkar.
[ Szerkesztve ]
-
PALEDOG
kezdő
Erre precízebb pontosabb választ stihl024 tud adni. De nem mindegy egy motornál, hogy mire van hangolva. A motor karakterisztikáját a gyárban tervezik. Ha magas fordulatra optimalizálnak egy motort az lóerőben magasabb viszont nyomatéka szerényebb. Egy alacsony fordulatra optimalizált motor lóerőben kevesebb viszont sokkal nyomatékosabb. Ezt 4t motor okon elsősorban szelep vezérléssel 2t motoron sok egyéb mással oldják meg. Ma a piacon kapható fűrészek zöme 12500 fordulatra tervezett ezzel szemben az orosz gép 7000-et forog. Szóval érthető a 3,5 le. Papíron nem erős de mégse tudod otthoni körülmények között megfolytani se.
-
PALEDOG
kezdő
Mekkora területre?
Mi van a területen?
Évi hány alkalomra?
Mekkora a keret rá?
Új vagy használt?
Magad szerelnéd, vagy szervizt preferálod?
És legvégül ezen kritériumok teljesitesere hány évig szeretnéd, hogy kasza legyen.? -
PALEDOG
kezdő
Mindenki olyat keres. Csak akkor nem romlik el soha ha nem bontod ki a dobozból. Viccet félre téve. Nem véletlenül kérdeztem amit kérdeztem. De hogy el induljunk valahol. 4000nm 2 hetenkénti használatra min 2,2-2,3 lovas gépet vagy a fölöttit ajánlanék. 100e alatt nem is néznék. De inkább felette. Nekem pl egy Stiga 653kd van 3500 rendszeres és 3000nm éves 3-4 alkalomra. De emellett voltam vele erdőben közelítőutakat tisztítani dikics és mulcskéssel is. 6cm átmérőjű akácot még ki lehet vele csípni. 3 éves és egy damilfejet vettem rá eddig. 3 as damillal használom mert a vekonyabbakat szakította. Térdig erő fűben még damil, a felett késre váltok. Nem azért mert nem bírná, hanem mert a damil beleolvad a fejbe ha magas fűben kaszálok. Nem mellesleg olyan rezgéscsillapítással, hogy akár 4 tank után sem zsibbad a kezem és nem szakad le a vállam.
-
PALEDOG
kezdő
Én mindenhol, csak így szettben találom. Ezen a szamon: 5788622-01
-
PALEDOG
kezdő
Alapvetően azoknak a márkáknak hihetsz az adatlapon leírtakban, amelyik cég mögött saját tulajdonú gyár van.
Tehát a Brand mögött fejlesztés és gyártás is folyik cégen belül. Az összeszerelés lehet kínai, hiszen már majd mindenki gyártat kínában. Csak az nem mindegy, hogy kínában az adott márkának van gyára, vagy egy nevetlen kínai kisüzem, silány valamiről lekoppíntott gépét vásárolja meg egy forgalmazó cég 1000 szám és esetleg a saját márkanevét felmatricázza (arra ugye a marketing nevében minden hazugságot rányomtatnak).Vezető márkák:
STIHL
HUSQVARNAJelentős, a két nagyhal által kimart torta maradékán osztozó márkák.
EFCO/OLEO-MAC, EMAK csoport tagja. Fejlesztés és gyártás is olaszországban történik. Emelett kínában is van összeszerelő üzeme.
MAKITA már nem nagyon rúg labdába. DOLMAR-al közös műszaki alapú gépeket gyártott. De már kiszállt a robbanó motoros kertigép bizniszből.
SOLO, jelenleg az AL-KO birtokolja levetett DOLMAR/MAKITA liszenszekből operálnak. Ahogy tudom nem nagy siker eddig a minőség terén.
HITACHI/HIKOKI tisztességes minőség Japán márka. A drága és strapabíró cuccait a nálunk kevésbé ismert amúgy minőségi termékeikről elhíresült TANAKA termékpalettája. Az olcsósított lakossági kisgépei kínában készülnek.
STIGA, Svéd eredetű márka. Hazájában és a nyugati országokban régóta közkedvelt a minőségi kertigépei de elsősorban a professzionális fűnyírói és fűnyíró traktorai és komunális kisgépeivel vívták ki az elismerést. Amióta a tulajdonába került az olasz GGP azóta eléggé kiszélesedett a termékpaletta. GGP-hez tartozik pl az ALPINA a CASTELGARDEN stb. Fejlesztenek is de rengeteg liszensz termékük is van amiket nevesebb gyártóktól vettek át, többnyire japánból.
ECHO, Japán márka. Minőségi és tartós termékpalettával.
HONDA, Japán márka. Minőségi és tartós termékpalettával. Négyüteműek a fűkaszák is.
MCCULLOCH
PARTNER, a Husqvarna csoport tagja. MAC jobb minőségben parner az épp elfogadható minőségi szegmensben. Kínosan ügyelve, hogy semmiben ne múlja felül az anyamárka termékeit.Persze még akad márka bőven, de a főbb márkákat ami hirtelen eszembe jutott felsoroltam.
AMI NAGYON FONTOS! EDDIG MINDEGYIK FELSOROLT MÁRKÁNAK VAN SAJÁT GYÁRA KÍNÁBAN!!!!
DE OTT VAN PL A NYILTAN EHTE KÍNAI KASEI.
Ezek mellett még meg vannak az úgynevezett forgalmazó márkanevek. Ezek közül kettő fajtát lehet megkülönböztetni.
pl: STRAUS / FUXTEC / HECHT / GÜDE / RIWALL / EINHELL
Ezek a körülbelül mindent is kategória.
Fejlesztés annyiban merül ki, hogy megmondják a kínainak, hogy hány tízezer darabot, milyen színösszeállításban, milyen markolat érdességgel matricázással stb kötnek serződést. Esetleg kérnek mellé némi minőségellenőrzést ami jelent kb egy dolgozót aki külső szemle után egy QC pecsétet rányom egy gyártási lapra esetleg a gépre.Most direkt nem tértem ki a nagáruházas OBI/Praktiker LIDL stb vonalra. Arra van elég fórum. Utána nézhetsz.
De ezeknél a gépeknél kb azt is írják rá amit kb tudnak, Azt hogy meddig az egy más kérdés.
Aztán létezik a legalja.
DEMON / KRAFTECH / FLINKE stb ami ugyan az mint az előtte felsoroltak csak az adatlapon össze vissza van hazudva minden. Köbcenti, lóerő decibel stb. az eladhatóság jegyében. Megjegyzem azért a DEMON-ra nem sokan panaszkodnak. Állítólag elég jól bírják.A mindenféle: veddmegmost.com bombaakcio.hu stb stb oldalak felejtősek. Sokszor még azt sem kapod meg a dobozban amit képen hírdetnek.
Mindenképp üzletből vennék. az első két felsorolásból.
Ha megtapogattál egy modelt, rengeteg videó és fórumos vélemény alapján tájékozódhatsz.
Az első két csoport gépeinek az ára nagyjából tükrözi a komolyságát is. Nagy különbségek nincsenek. Max az lesz a döntő, hogy kényelmesebb a heveder. Jobban tetszik a markolat, vagy kapható a lakóhelyedhez közel. Ennél részletesebb tájékoztatót nem kívánok írni egy láncfűrészes topikban.
Ezek alapján neki tudsz vágni a keresésnek.
A többi pénztárca és józan ész kérdése.
-
PALEDOG
kezdő
Tény és való, hogy a Solo gépei régen nem képviselték rossz minőséget. Én magam szemeztem az új Solo by al-ko 6656 fűrésszel is. Nagyon tetszik az új dizájn. Minőségre sem lehetne panasz a bele rakott komponensek walbro karbi, oregon vezető, belső kuplung, HD szűrő stb. Látszólag van törekvés a jóra. Az ezért kért 100 körüli ár is vonzó. Beszéltem forgalmazóval. Teljesen pozitív lett a benyomásom. De beszéltem tulajokkal és megbillentették a mérleget. Hiába a HD szűrő mégis porosodik a szívótorok. Katalizátor miatt szinte izzik a fűrész. Ráadásul olyan illesztési minőségről számoltak be és nem a burkolatokra gondolok, hanem a forgattyúsházra ami egy piacos fűrésznek is szégyenére vállna. Ezek tükrében az ár már nem is lett olyan vonzó. Ugye a Dacia is jó autó volt miután újból össze rakták. De jelenleg ebben az árkategóriában azért van versenyző kevesebb panasszal. Pedig mocskosul tetszik a formája.
-
PALEDOG
kezdő
válasz Stihl024 #750 üzenetére
Ha veszek Isten bizony szétdöntheted videós keretek között is atomjaira. Szerintem ez a henger kívülről többet sejtet ami.
https://youtu.be/VLwMNkk7QYg
De az a Tom Cat kipufogó. Vennék külön dísznek is a polcra.
Szerintem katalizátoros. De ugye mindent is szét lehet vágni. -
PALEDOG
kezdő
Bejáratáson már tuti rég túl van. De külsőre patika állapot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Elemlámpa, zseblámpa
- Synology NAS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Steam Deck
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...