Új hozzászólás Aktív témák
-
Jennifer
csendes tag
Ne vegyetek Samsung 160Gb-os SATA Winchestert!Nekem 30eFt-om ráment és indításkor lefüstölt az adatcsatinál.Mechanikai sérülésnek tekintették!Kár,hogy nem a szervíz csinálta.Először az adatkábelt tettem rá,majd a betápot és startoltam a gépet.Lila füst,kicsi láng,förtelmes szagot produkált.24 órán belül visszavittem és mechanikai hibának tekintették.Nagykeresek szemrevételezéssel vizsgálták be.Most se pénz,se Winchester.Mit tehetek ilyenkor??Javítható?Fogyasztóvédelem?
B.I.
-
KoGa
tag
OOooo nekem 3 megy, semmi bajuk Szerintem valamit nagyon elb@sztal vagy egyedi hibas volt... Esetleg a tapodat kene lecserelni
-
Jennifer
csendes tag
400W túlfeszvédelemmel.
B.I.
-
al_age
senior tag
nekem is van egy tökugyanilyen (bár az enyém 8 mega kesses, nemtudom a Tied milyen volt) de tökéletesen megy már majd fél éve kop-kop-kop, pedig a tápot is csak egy átalakító után kapja, ergo a 3,3 voltos kábel sincs rajta. a konfigomat meg egy 420as codegen hajtja. de már nem sokáig
[Szerkesztve]A fekete lyukak olyan helyek, ahol Isten nullával osztott. 8 hobbit = 1 hobbyte?
-
Jennifer
csendes tag
képtelenség rosszul csatlakoztatni.Az esetleges polaritáscseréket kimértem utána a kábeleken és minden OK!
B.I.
-
Jennifer
csendes tag
SATA,tehát 8 mega cash.
B.I.
-
gLes
őstag
Az úniós előírások szerint a gyártónak/szervíznek kell bizonyítania, hogy nem rendeltetésszerűen használtad a vinyót és azért lett kampec. Ha te azt mondod, hogy te mindent előírásszerűen csináltál, akkor azt kötelesek elhinni. Fordulj bátran a fogyasztóvédelemhez...
-
CyberJedi
tag
gles, jó hogy itt vagy, kell ügyvéd a PH-ra.- különben szivatják a népet. elképzelem mi lenne ha Jennifer besétálna egy ügyvéd úrral aki ott fejből idézné az idevágó paragrafusokat - egyből ki lenne cserélve a HD-je... @#&@^˘°^!!
szóval 30ért Jennifer röhögve meg tudsz kérni egy jogi képviselőt. én láttam ilyet, nyűszítő kiskutyává mennek össze a nagypofájú ügyfélszolgálatosok is, amikor elkezdik nekik idézni nekik, hogy mit sértettek meg, milyen büntetés szabható ki, halál nyugodt hangon, akármilyen negatív reakcióra csak további büntetések kilátásba helyezése, esetleg egy kopasz izomagy havert is magaddal lehet vinni, csak hogy mutasd, komolyan gondolod hogy nem lehet csak úgy elnyomni Téged.
NEM VICCELEK, NE LEGYETEK ÁLDOZATOK!!!
mai esett meg velem (! nem vicc !): besétáltam egy budapesti pláza görög éttermébe ebédelni (pár havonta járok ott, eddig nem volt gond). a gyümölcsleves romlott volt, szerintem megbuggyant. 3 kanál után nem kísérleteztem tovább, megkértem az egyik segédet aki kiszolgált, hogy kóstolja meg. Ilyet szól: ''-Túl sok benne a fahéj és a szegfűszeg!''. Nézek rá a ''Na ne röhögtess haver, hülyének nézel?'' arccal és mondom neki: ''-NA NE...''. Megyek tovább az egyik főcsákóhoz, aki belekóstol, majd bólint és azonnal elviteti kiöntetni a levest (ebben a pillanatban a feszültség elszáll), hozat egy új tálat, leültet és kihoz nekem személyesen 2 (kettő) gyümölcslevest, az egyiket ajándékba az atrocitásért.
Én vígan kieszem a gyümölcsöt mindkettőből, stb. Ebéd után intek, nekik, hogy jó volt a kaja, köszönöm, mosolygunk (nem erőltetetten) és a jó kapcsolatot megőrizvén távozok (tele hassal).
3 dolog a lényeg: A) nyugodt maradni nem vérvörös fejjel rájuk rontani, B) kiállni az igazad mellett, mindvégig, C) ha elismerik normálisan, és adnak vmi extrát is az okozott kellemetlenségért (ILLIK!), lenyugtázni őket, hogy jól végzik a dolgukat, és csatabárdot azonnal elásni, nem fenthagyni a ''NEMMEGMONDTAM?'' sértődött pofát, hiszen elértük amit akartunk, ami járt.
Tudnék még sztorizgatni.... hosszan. LOL.
Jennifer, rajtad a sor.
[Szerkesztve](Vajon mi ez?) ''Gaff had been there... and let her live. '4 years' - he figured. He was wrong. Tyrell had told me Rachael was special. No termination date. I didn't know how long we'd have together. Who does?...''
-
amegt
aktív tag
nekem is az a véleményem, hogy a hatályos jogszabályok szerint garanciális időn belül a forgalmazónak, gyártónak kell bizonyítani, hogy termék nem hibás.
-
reddragon
aktív tag
Azért felhívnám a samsung ügyfélszolgálatot először,hátha ők normálisabbak és +oldják.Sokkal korrektebbek mint a köcsög boltosok,ez tapasztalat.Próbáld +.
[Szerkesztve] -
Flashy
veterán
gondolom nem mechanikai hibát hanem mechanikai sérülést akart írni. mechanikai hiba az teljesen garanciális eset, de a sérülés (leejtés, etc) az nem.
-
nbk
aktív tag
És 3 napon belül minden bolt minden áruját, akár számtech akár kabát, akár autó köteles visszavenni akármilyen indoklás nélkül is!!!
van 1-2 kivétel, nem tom pontosan mik, de szerintem alsógatyát nem kötelesek''Egy aprócska kalapocska, benne csacska macska mocska...''
-
hunluigi
senior tag
Én az ilyen ügyeket MINDIG MINDEN ESETBEN kizárólag szakszervízen keresztül intézem! (Pontosan azért mert már én is futottam bele hasonló szituba!)
A szakszervíz meg szó nélkül javít vagy adja a csere igazolást amivel a bolt nem tud mit csinálni azon kívül hogy azonnal ad egy újat vagy levásárlod a tételt.
Ez 1000% -osan járható út! Ne hagyd hogy egyesetlegesen 8 ált-al rendelkező (természetesen tisztelet a kivételnek!!!) kukra hozzá nem értő ügyfélszolgálatos mondja meg ránézésre hogy mi is a baj és hogy is történhetett!A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
Club
őstag
A boltok előszeretettel csinálnak ilyet(mármint a taplóbbak).
Hívd fel a boltot és mond meg, ha nem foglalkoznak a problémáddal, akkor a fogyasztóvédelemhez fordulsz.
Garantálom kapsz egy új vinyót
A boltnak nem ér meg ennyit egy vinyó, de ha valaki nem áll oda, akkor nekik ez így kényelmesebb, stb stb.
Amennyiben aztmondják, hogy akkorsme cserélik, menj be a boltba, kérd el a vásárlók könyvét(nemtudom így hívják-e még?) és írd le benne a gondod.
Majd hívd fel a fogyasztóvédelmet, és mond el nekik a story-t.
Kiszállnak a bolthoz, és többet az a bolt nem ver át senkit
Ezt tuti.
De amikor megemlíted nekik a fogyasztóvédelmet, cserélik a vinyódat.
van egy ilyen érzéserm -
-
hunluigi
senior tag
''(természetesen tisztelet a kivételnek!!!)''
Sajna nekem ez a tapasztalatom de természetesen nem állítom azt hogy ez teljesen általános... Megkövetem magamat mert természetesen nem szerettem volna senki önérzetébe beletaposni, viszont én sajnos sokszor találkozok hozzá nem értő dilettáns ügyfélszolgálatosokkal (nagy cégeknél is).
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
Vangelis
nagyúr
Nekem is voltak nagyon jó tapasztalataim
tesco:
vettem egy nyomtatót 4k ért (akciós volt)
hazavittem be volt száradva a patron és ráadasúl a gépben volt....vörös fej ,,no ne má
telefon vevőszolgálat.......semmi ilyen terméket nem veszünk vissza.
másnap bementünk beír panszkönyv....pár nap küldönek levelet hogy be kellne menni........ok.......társalgás.......kaptam 4000ft utalványt és maradt a nyomtató.
De se garancia levél semmi nam volt a nyomtatóhoz..
nem ahgytam ennyiben (ki tudja hanyan jártak így)
email fogyasztóvédelem....leírtam mindent
jön emil fogy véd-től kint jártak beszéltek emberekkel a tescoban akivel kellett.
végeredmény (gondolom jól megbüntették őket) és azt írták hogy vásároljak egy patront a nyomtatóba és a számlát vigyem be a tescoba, és kifizetik az uj patron áraá én vettem is 9600 ft-ert egyet (no mást vettem csak ezt irattam rá.)
és adtak 10k-t a vevőszolgálaton
tehát 14k-t kaptam és egy nyomtatót ingyen.
hajrá teszkóóóóó
Mero esete
Vettem egy amilo laptopot
kérdezgettem nekem megfelelt
egy kérdésre azt mondta az osztályvezető hogy igen
a kérés az volt , hogy a dvd író +- os e
válasz igen
de sajan csak +os volt mint otthon kiderült.
bemegyek nem hagyom annyiban
beismerte hogy tévedett.
meglátjuk mit teheteünk
visszavszi 5nap után teljes áron...ok
de monstam hogy ennyiért nem kapok ilyen teljesítményű masinát (no meg a hitel)
de adott egy pendrivot ajándékba
nem sok de olyan 10k ezis
tehát ez van..@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
már ah így belekezdtem
nekem nem is nagyon volt garis problémám
megoldás:
mindig egy helyen vásárolj
megismenek tudják hogy nem mész máshová
megbíznak benned egy idő után
legalábbis nekem így van
ahová járok a boltvezető srác már előre jön kezelni miben segíthet...stb
mindig hozzájuk járok ha hardvert veszek , szoft-nál más a helyzet. ahol olcsóbb.
de hardvert mindig
kapok kedvezményt 10°% ot
garinál nem tesztelgetik , nem húzzák az időt.
a héten szerdán elvittema alpomat, hogy gagyizik a pci buszokkal(de ezt már valahol írtam)
atvették és mondták hogy sajna nincs ilyen lapjuk de holnap mennek pestre és válaszak mit hozzonak, mondtam ugyanilyet.
pénteken reggel nyitáskor átvehettem az uj lapot.
azt mondták használjam amíg a másikkal nincs valmi de úgyis kicseréltetik.
Megoldják.
szerintem a bizalom mindenk előtt
ez csak jótanács
nem mindig éri meg 500 ft ért átmenni a másik boltba@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Jennifer
csendes tag
Egyáltalán miért mondhatják mechanikai sérülésnek az égett felületszerelt alkatrészt? Bútorlapon volt a vincsi,szerszám,gémkapocs...stb nem volt a közelében sem.És még nemis öngyújtóval világítottam!
B.I.
-
Grifid
aktív tag
-
Karex
senior tag
''megoldás:
mindig egy helyen vásárolj
megismenek tudják hogy nem mész máshová
megbíznak benned egy idő után''
Hát ez nekem nem jött be. 3 év tartós ott-vásárlás (ezalatt 4 teljes konfig megvételezése is saját, illetve ismerősök részére) után is lekezelően és teljesen ismeretlenül bánnak az emberrel. Garis szemétkedésekről pedig sokat mesélhetnék.
legalábbis nekem így van
Karex, Nyíregyháza -
nagyúr
Már bocs, de én az első alkalommal, mikor lekezelően bántak volna velem, elmondtam volna szépen a tagnak (lehetőleg a tulajnak), hogy bocsi, de ha továbbra is ilyen lekezelően bántok velem, én ide többé a büdös életbe a lábam be nem teszem, és ezt fogom javasolni minden ismerősömnek is. Lehet, hogy kicsit készségesebbek lettek volna veled...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Jennifer
csendes tag
Örülök,hogy egy nyíregyházi is hozzászólt a témához.Mi ott nőtünk fel,de most egy Szolnok nevü szemét helyen lakunk.
B.I.
-
Jennifer
csendes tag
A Fogyasztóvédelmi Felügyeletnek már írtam is egy mailt a panaszbejelentő oldalán! Ha megelőznek az-sem -baj.
B.I.
-
Amigo78
senior tag
ez hülyeség.... teljesen felesleges ha valahol drágább valami miért ott vegyem? Vásárlo vagyok akárhol vásárlok.vannak jogaim akárhol vásárlok és én tudom hogy mik a jogaim akárhol vásárlok.....ha Jeni nem követett el hibát márpedig állitja hogy nem, ugy kellett volna kezdeni hogy hol a boltvezetö és vele tárgyalni....
-
Amigo78
senior tag
-
hunluigi
senior tag
Igen ez igaz, hogy nem mindenhol megoldható, viszont nekem megér egy kis utánjárást, várakozást (mert bizony a bevizsgálás miatt esetenkén vártam már 2 hetet is) hogy korrekten be legyen vizsgálva a cucc. Viszont ha kezedben a csere kuopon nincs tovább vita...
A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
TheVeryGuest
senior tag
Eddig 3 Samsung Pumát vettem két SATA-t és egy PATA-t. Mindháromhoz adtak Samsung márkaszervízbe szóló 3 év garanciát igazoló eredeti samsung garjegyet. Miért nem mész a Samsung Mo-hoz reklamálni.
“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
TudorVigyor
aktív tag
válasz TheVeryGuest #43 üzenetére
Na látod ez az. A szupertiszta-nemszürkegazdaságos sulinetexpress samsung vinyóhoz sem adtak ilyet. Gondolom, ha nem a hivatalos importőrtől veszi a nagyker, akkor nincs ilyen papir, es nem lehet a szervizhalozathoz sem fordulni. Ha tevedek, javitsatok ki.
-
net84
őstag
Hellosztok!
Nem fogsz nyerni semmit (hacsak a nagyker nem változtat a mechanikai sérülés ''döntésen), azzal, hogy bejelented a fogy. véd.-nél. Nem tudod bizonyítani, hogy milyen eszközzel ''vágtad gajjra''. Tehát a hibát neked könyvelik el.... Ez van...Read only...
-
gLes
őstag
Télleg...ha nem adtak korrekt garanciajegyet, akkor biztos csempészték, fenyegetőzhecc a vámosokkal is
-
BOOSTER
aktív tag
Az én Samsungomhoz mikor megvettem adtak egy 3 év gariról szóló Garijegyet amit nem a bolt hanem a Samsung MO. állított ki és tartalmazza a cserekuponokat...
A boltban mondták hogy gariügyintézés a Samsung MO.-nál...(Ha erre sor kerülne)...Persze átvetten még: számla; bolti garijegy; Samsung garjegy...
Akkor ezekszerint nem minden Samsung vincsihez adnak a gyártótól származó garijegyet??? Illetve bolt válogatja???Mindenki hülye aki nem normális?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Új bontatlan Sandisk Extreme Portable SSD 2TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- RaidSonic IB-1823MF-C31 - Dobozos, újszerű
- WD BLACK SN770 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 5150-4850 MBs - Eladó!
- Inateck NVMe SSD ház - Dobozos, újszerű
- SK Hynix Platinum P41 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7000-6500 MBs - Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest