Új hozzászólás Aktív témák

  • Freddy76

    addikt

    válasz b12gege #25368 üzenetére

    A webáruházaknál ez tudatos tervezés eredménye. Tudják, hogy az "erős" időszakokban, karácsony, black friday, stb. nem tudnak 100 %-osra dolgozni, és azt is tökéletesen tudják, hogy a hibás teljesítések (pl. sérült doboz) hány %-át nyeli le az ügyfél, mennyi küldi vissza, mennyi fog hőbörögni, és mennyi fog annyira hőbörögni, hogy gond legyen belőle (pl. fogyasztóvédelem) - ez utóbbiakkal valahogy megegyeznek. A másik oldalról tudják, hogy a költségük 96 %-os teljesítésnél X, 98 %-nál már 1,5 X, 100 %-nál már 2 X. Mint az autógyártásnál az utolsó kilók lefaragása, vagy szoftvernél a 99,5 %-os rendelkezésre állást követő 0,1 %-ok a legdrágábbak.

    A nagyoknál pontosan ki van számolva a ráfordítás úgy, hogy nekik megérje. Aki pedig megszívja, az egy esetben tud a pénzénél lenni, ha kellemetlen, erőszakos ügyfél. Ha nem az, akkor így járt. Szóval legyél kellemetlen, erőszakos ügyfél.

    "Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."

Új hozzászólás Aktív témák