Új hozzászólás Aktív témák

  • Throme

    veterán

    válasz kbalage2 #46730 üzenetére

    Felvetés első fele:
    "nem lenne jobb ha kihagynák az egész váltót a fenébe? Sokkal ocsóbb lenne a szett"
    Van ilyen, igaz most csak 2 kerék meghajtást tudnék. Régen megfizethető 42029, most túlárazott ford raptor.
    Erre inkább úgy reagálnék, hogy nem kell kihagyni, csak jól megtervezni, és akkor nincs vele gond.

    Második fele:
    "vagy azokból az elemekből lehetne építeni részletesebb külsőt/belsőt"
    Fogaskerekből??? ;] ;]
    Na de értem, szóval, akkor lesz belőle egy Creator?

    ráadás:
    "Vagy esetleg olyan funkciót ami nem ilyen bonyolult de legalább látványosabb"
    Lehetne, mint pl a lambo ajtónyitó mechanizmusa.
    ... és rákanyarodva a supercar-okra. Azért ott érdekesség volt elsőként a váltó (Porsche), aztán a Chironnak a szárny emelő mechanizmusa, kulccsal, ami oké nem okozott osztatlan sikert, de a lambonál az említett ajtónyitó és szárnyemelő mechanizmus egyedi.
    Szóval azért raknak ezekbe is valami eltérő pluszt.
    A váltó az végigvonult rendesen a Technic-eken. Supercar, sima technic (Defender), motorkerékpár (ducati) és most az új nagymotor BMW.
    Szerintem nincs ezzel baj. MAjd jön más őrület.
    DE ugyanígy visszatérő eleme a technic járgányoknak a dugattyús motor, amiből már van 2 fő megoldás is.
    Ez is uncsi?
    Heréljük ki teljesen a techniceket?

    végül:
    "egy állítható magasságú futómű a Defender esetében"
    Ez megvalósul (önbeálló) a Defendernél, de a supercaroknál is.....mivel szép lassan elfárad a nagy súly alatt a rugó .... :DD ;] :P és majd egyszer csak lecsücsül a verda.

    #46724Memmaao
    Nm használhatatlan a váltó, van 2, vagy max 3 fokozat, amiben valóban recseg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák