Új hozzászólás Aktív témák

  • És megint a lepattintó automata üzenet:
    "Kedves LEGO® rajongó,

    Köszönjük nemrégiben leadott LEGO® építőelem-rendelését.
    3016112741 számú rendelését azonban sajnos nem tudtuk teljesíteni, mert nem felelt meg ellenőrzési feltételeinknek. Ennek számos oka lehet, elképzelhető, hogy a maximálisan rendelhető darabszámnál többet rendelt egy adott termékből.
    Szeretnénk segíteni abban, hogy megkapja a szükséges pótelemeket, de mivel az ellenőrzés automatikusan történik, ha újra ehhez hasonló rendelést ad le a weboldalon, az is törlésre kerül.
    Ha szeretné ismét leadni rendelését, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és nagyon szívesen segítünk."

    Komolyan, 1 db hiányzó elemet kértem egy kicsi készlethez ahol tényleg hiányzott az az elem a csomagból. Megjegyzem kb 30 év alatt iylennel még nem találkoztam így ez volt az első hiányzó elemes kérésem...
    Support téren nem szeretne a Lego a 21. századba lépni ha már az ember nem kevés pénzt hagy náluk? Én is épp supportos melót végzek de ha így kezelném a usereimet a munkát elvitték volna már más országba... :(((

    Més que un club!

Új hozzászólás Aktív témák