Új hozzászólás Aktív témák

  • RapaNui1

    aktív tag

    válasz sb #64494 üzenetére

    Igen ezt küldték:

    Köszönjük, hogy megadtad a LEGO® rendelési T390893817 számot 2022. 05. 17..

    Úgy tűnik, probléma történt a fizetési módod feldolgozása során, ezért nem tudtuk véglegesíteni a rendelésedet.

    Ennek a következő okai lehetnek:Egy termék előrendelt volt vagy nincs készleten, így a rendelés ideje alatt a kártyát jóváhagyták, de most elutasították.A bankkártyád lejárati dátuma mostanában változott meg, vagy a kártya már nem aktív.PayPal fiókod nem volt engedélyezve a megkésett szállítás miatt.A megrendelésedet ellenőrizheted a Rendelés állapota oldalon itt, és kérjük, hívd fel az Ügyfélszolgálatot , hogy megerősítsd a fizetési adataidat. Így mindenről tudunk majd gondoskodni.

    Elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Köszönjük a türelmed, miközben gondoskodunk a problémáról.

    Hamarosan beszélünk,
    LEGO Ügyfélszolgálat

    Aztán felhívtam őket megadtam a bankkártya adataim és levonták a beszélgetés során az összegeket, nem szórakoztak a paypallal.
    Most már elvileg minden rendben.

Új hozzászólás Aktív témák