Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz edgR #78698 üzenetére

    Nem teljesen értem amit írsz. Mindkettő létezik, de a "normál" irány az, hogy az eladó oldatja fel. A bank oldaláról indított az extrém esetekre kellhet amikor az eladó fél nem engedi el.
    Hogy itt melyik történt, nem tudni, bankonként is változik hány nap a limit amikor végül automatikusan feloldják. A 19 nap már elég hossz idő. Talán a Revolut írja is pl, hogy mennyi idő múlva oldják fel ha nem véglegesíti a zárolást az eladó.

    Azt viszont biztosra veszem, hogy nem egy időben indította a Lego sem a feloldásokat. Ez szinte kizárt, ehhez rendszer kellene, tuti kézzel nyomkodják végig, minden rendelésből süt, hogy ez történik. A státuszok is hetekkel elcsúszva változtak régi BDP rendeléseknél is, korábbi körben volt akinek rég visszajeleztek, nekem még 3 hét telt el mire rájöttek, hogy mégsem kapok készletet és törölték az egészet... kb. rendeléstől 1-1.5 hónapra. :U

    Az pedig egy külön dolog, hogy ha az eladó feloldotta akkor természetesen bankon belül is van egy átfutási idő. Itt is pl. egy magyar bank 3-4-5 (munka)napig is ül akár rajta, Revolutnál pedig pl. simán van, hogy péntek este 22-kor indul egy refund és szombat nap közben már vissza is ér a számlára.

    Revo, Gránit pl. tud olyat is, hogy jelzi mikor indította a refundot a partner és utána 1-x nap múlva jön a következő amikor valóban meg is történik.

    Én amúgy beraktam 2 minifiget és egy vip gwp-t a BDP-s rendelésembe. Mikor 2-3 nap múlva elindult a DPD csomag akkor visszajött a teljes BDP-s összeg és beterhelték a két minifig árát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák